Baron Big Air Kit
Baron Big Air Kit
Witam.
Posiadam vn1600 clasic i postanowiłem zmienić filterek na akcesoryjny jak w temacie. Wydaje mi się, że zrobiłem wszystko tak jak przewiduje instrukcja. ale pojawił się problem. Do tej pory nie było problemu z odpaleniem moto, a teraz z nowym filtrem po odpaleniu gaśnie i póki się nie rozgrzeje muszę go trzymać na obrotach. Moto ma niewielki przebieg, bo ok. 6 tyś. mil i bez problemu nawet przy bardzo niskich temperaturach odpalał i trzymał obroty.
Może ktoś z Kolegów montował takie cudo i wie co zrobić aby wyeliminować taki problem?
Posiadam vn1600 clasic i postanowiłem zmienić filterek na akcesoryjny jak w temacie. Wydaje mi się, że zrobiłem wszystko tak jak przewiduje instrukcja. ale pojawił się problem. Do tej pory nie było problemu z odpaleniem moto, a teraz z nowym filtrem po odpaleniu gaśnie i póki się nie rozgrzeje muszę go trzymać na obrotach. Moto ma niewielki przebieg, bo ok. 6 tyś. mil i bez problemu nawet przy bardzo niskich temperaturach odpalał i trzymał obroty.
Może ktoś z Kolegów montował takie cudo i wie co zrobić aby wyeliminować taki problem?
...I stworzył motocykl na podobieństwo..., a imię jego znane było wszystkim.
power Commander
O kuźwa, nie można nic innego zrobić? Bo kolejne 1500 złociszy uszczupli mój budżet wakacyjny!
pzdr
pzdr
...I stworzył motocykl na podobieństwo..., a imię jego znane było wszystkim.
Witajcie.
O powrocie do orginału nie ma mowy, bo podczas demontowania fabrycznego filtra trzeba po "rusku" zająć się plastikiem znajdującym się między cylindrami. Chyba, że ktoś się zdecydował i rozbierał silnik. Inaczej trzeba rozpie...rniczyć plastik i finito.
Więc pozostaje powerek.
Pozdrawiam.
O powrocie do orginału nie ma mowy, bo podczas demontowania fabrycznego filtra trzeba po "rusku" zająć się plastikiem znajdującym się między cylindrami. Chyba, że ktoś się zdecydował i rozbierał silnik. Inaczej trzeba rozpie...rniczyć plastik i finito.
Więc pozostaje powerek.
Pozdrawiam.
...I stworzył motocykl na podobieństwo..., a imię jego znane było wszystkim.
- Tim
- Posty: 75
- Rejestracja: pn sie 05, 2013
- Miejscowość: Warszawa, Praga Płn.
- Motocykl: Nomad 1600
- VROC: 0
Sorry, że odgrzewam temat sprzed lat ale sprawa od niedawna też mnie dotyczy.
Może ktoś jeszcze skomentuje, lub autor tematu opowie jak się skończyło u niego.
VN 1600 + Baron Big Air Kit + rozwiązanie tańsze od PC czyli Cobra Fi2000.
I było dobrze do czasu, kiedy to w ostatnią zimę moto był w warssstacie. Podniesiony zbiornik, kombinowane z pompą i filtrem paliwa i nie wiem co jeszcze, a potem poskładane do kupy. W efekcie objawy jak napisał autor tematu - moto źle pali, gaśnie na zimno, spalanie wzrosło o jakieś 30%.
Od miesiąca bezskutecznie szukam rozwiązania. Zdaje się, że nie obejdzie się bez ponownej wizyty w innym warssstacie i regulacji z użyciem elektroniki oraz sprawdzania różnych czujników.
Może ktoś jeszcze skomentuje, lub autor tematu opowie jak się skończyło u niego.
VN 1600 + Baron Big Air Kit + rozwiązanie tańsze od PC czyli Cobra Fi2000.
I było dobrze do czasu, kiedy to w ostatnią zimę moto był w warssstacie. Podniesiony zbiornik, kombinowane z pompą i filtrem paliwa i nie wiem co jeszcze, a potem poskładane do kupy. W efekcie objawy jak napisał autor tematu - moto źle pali, gaśnie na zimno, spalanie wzrosło o jakieś 30%.
Od miesiąca bezskutecznie szukam rozwiązania. Zdaje się, że nie obejdzie się bez ponownej wizyty w innym warssstacie i regulacji z użyciem elektroniki oraz sprawdzania różnych czujników.
Kto jest online
Jest 1 użytkownik online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 1 gość
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość