Baron Big Air Kit

Esemowiec
Posty: 19
Rejestracja: śr maja 25, 2011
Miejscowość: Vroclov
Motocykl: VN 1600
VROC: 0

Baron Big Air Kit

Post autor: Esemowiec » ndz mar 18, 2012

Witam.
Posiadam vn1600 clasic i postanowiłem zmienić filterek na akcesoryjny jak w temacie. Wydaje mi się, że zrobiłem wszystko tak jak przewiduje instrukcja. ale pojawił się problem. Do tej pory nie było problemu z odpaleniem moto, a teraz z nowym filtrem po odpaleniu gaśnie i póki się nie rozgrzeje muszę go trzymać na obrotach. Moto ma niewielki przebieg, bo ok. 6 tyś. mil i bez problemu nawet przy bardzo niskich temperaturach odpalał i trzymał obroty.
Może ktoś z Kolegów montował takie cudo i wie co zrobić aby wyeliminować taki problem?
...I stworzył motocykl na podobieństwo..., a imię jego znane było wszystkim.

Awatar użytkownika
Badger
Posty: 6396
Rejestracja: pn kwie 05, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Blue Lady + Osiołek
VROC: 29218

Post autor: Badger » ndz mar 18, 2012

zainstalować power commandera z wgranymi odpowiednimi mapami
pie.....lę, nie myję

Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga

Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.

Esemowiec
Posty: 19
Rejestracja: śr maja 25, 2011
Miejscowość: Vroclov
Motocykl: VN 1600
VROC: 0

power Commander

Post autor: Esemowiec » ndz mar 18, 2012

O kuźwa, nie można nic innego zrobić? Bo kolejne 1500 złociszy uszczupli mój budżet wakacyjny!

pzdr
...I stworzył motocykl na podobieństwo..., a imię jego znane było wszystkim.

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » ndz mar 18, 2012

Jest to filtr o dużo większej przepuszczalności i po prostu jest za dużo powietrza w stosunku do ilości paliwa...
To samo się stanie jak tylko byś wyjął zwykły filtr i zostawił moto bez niego...
Albo PowerCommander i poprawiasz dawki paliwa albo wracasz do fabrycznego filtra
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

marius
Posty: 1060
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 900 Custom
VROC: 31327

Post autor: marius » pn mar 19, 2012

Abrams pisze: albo wracasz do fabrycznego filtra
opcja zdecydowanie tańsza
マリウッシュ

Awatar użytkownika
Tiszo
Posty: 893
Rejestracja: śr kwie 21, 2010
Miejscowość: Stary Dybów
Motocykl: VN 2000
VROC: 32243

Post autor: Tiszo » wt mar 20, 2012

Używany kosztuje jakieś 600 zł Powerek :) i jest fajny na Allegro albo był 8/

Esemowiec
Posty: 19
Rejestracja: śr maja 25, 2011
Miejscowość: Vroclov
Motocykl: VN 1600
VROC: 0

Post autor: Esemowiec » wt mar 20, 2012

Witajcie.
O powrocie do orginału nie ma mowy, bo podczas demontowania fabrycznego filtra trzeba po "rusku" zająć się plastikiem znajdującym się między cylindrami. Chyba, że ktoś się zdecydował i rozbierał silnik. Inaczej trzeba rozpie...rniczyć plastik i finito.
Więc pozostaje powerek.
Pozdrawiam. :razz:
...I stworzył motocykl na podobieństwo..., a imię jego znane było wszystkim.

Awatar użytkownika
Badger
Posty: 6396
Rejestracja: pn kwie 05, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Blue Lady + Osiołek
VROC: 29218

Post autor: Badger » wt mar 20, 2012

albo mnie się wydaje albo Tiszo miał PC na sprzedaż ??
pie.....lę, nie myję

Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga

Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.

Awatar użytkownika
Tim
Posty: 75
Rejestracja: pn sie 05, 2013
Miejscowość: Warszawa, Praga Płn.
Motocykl: Nomad 1600
VROC: 0

Post autor: Tim » pt kwie 11, 2014

Sorry, że odgrzewam temat sprzed lat ale sprawa od niedawna też mnie dotyczy.
Może ktoś jeszcze skomentuje, lub autor tematu opowie jak się skończyło u niego.

VN 1600 + Baron Big Air Kit + rozwiązanie tańsze od PC czyli Cobra Fi2000.
I było dobrze do czasu, kiedy to w ostatnią zimę moto był w warssstacie. Podniesiony zbiornik, kombinowane z pompą i filtrem paliwa i nie wiem co jeszcze, a potem poskładane do kupy. W efekcie objawy jak napisał autor tematu - moto źle pali, gaśnie na zimno, spalanie wzrosło o jakieś 30%.
Od miesiąca bezskutecznie szukam rozwiązania. Zdaje się, że nie obejdzie się bez ponownej wizyty w innym warssstacie i regulacji z użyciem elektroniki oraz sprawdzania różnych czujników.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 1 użytkownik online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 1 gość

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Dzisiaj urodziny obchodzą