Grzeje się
Grzeje się
Witam.
w vulcanie (VN 750) taka przypadłość: moto grzeje się, a mianowicie:
Podczas jazdy temperatura 3/4 skali i non stop chodzi wentylator ( temp na dworze 12 stopni przy jeździe 90 km/h na 50 km odcinku).
Wymieniony płyn, sprawdzona chłodnica (czysta i drożna), sprawdzony termostat (otwiera się przy ponad 80), układ niezapowietrzony, wszystkie wężę jednakowo nagrzane, chłodnica wszędzie jednakowo nagrzana, na próbę wyciągneliśmy termostat bez zmian.
Motocykl gdy sie zagrzeje nie odpala (strzela nawet sie nie załapuje).
Nie wiem czy to ma znaczenie ale zaczęło sie tak dziać po synchronizacji gaźników. Jak odpali to pracuje równo, dobrze się wkręca ale zbyt długo schodzi z obrotów.
Panowie gdzie mam jeszcze szukać. Pisze w imieniu kolegi który walczy/my z tym już tydzień i lipa. Czy gaźniki mają coś z tym wspólnego?
Pompa wody sprawna (na próbę podłączyliśmy białe węże i ciśnienie dobre)
w vulcanie (VN 750) taka przypadłość: moto grzeje się, a mianowicie:
Podczas jazdy temperatura 3/4 skali i non stop chodzi wentylator ( temp na dworze 12 stopni przy jeździe 90 km/h na 50 km odcinku).
Wymieniony płyn, sprawdzona chłodnica (czysta i drożna), sprawdzony termostat (otwiera się przy ponad 80), układ niezapowietrzony, wszystkie wężę jednakowo nagrzane, chłodnica wszędzie jednakowo nagrzana, na próbę wyciągneliśmy termostat bez zmian.
Motocykl gdy sie zagrzeje nie odpala (strzela nawet sie nie załapuje).
Nie wiem czy to ma znaczenie ale zaczęło sie tak dziać po synchronizacji gaźników. Jak odpali to pracuje równo, dobrze się wkręca ale zbyt długo schodzi z obrotów.
Panowie gdzie mam jeszcze szukać. Pisze w imieniu kolegi który walczy/my z tym już tydzień i lipa. Czy gaźniki mają coś z tym wspólnego?
Pompa wody sprawna (na próbę podłączyliśmy białe węże i ciśnienie dobre)
-
- Posty: 921
- Rejestracja: pn sie 20, 2012
- Miejscowość: Szczyty
- Motocykl: drag star 1100
- VROC: 0
Witaj miałem podobny problem po synchro gażników aczkolwiek nie wiem czy się grzał ponieważ nie jezdziłem, lecz zle odpalał jak już zapalił to nie równo chodził i po chwili gasł a przyczyną był kranik ponieważ przy synchro trzeba odpiąć podciśnienie od gażnika i aby go odpalić podłączyłem takie urządzenie do odpowietrzania hamulcy pod kranik aby podciśnienie go otworzyło, lecz okazało się że membranka w kraniku nie wytrzymała takiej próby i pękła co w póżniejszym efekcie doprowadziło do tego że przez podciśnienie leciało lewe paliwo.
Bo liczy się droga, nie cel.
Kto jest online
Jest 22 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 22 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości