Kawasaki VN 1500

leninos
Posty: 15
Rejestracja: sob lut 01, 2014
Miejscowość: Dębica
Motocykl: kawasaki vn 1500
VROC: 0

Kawasaki VN 1500

Post autor: leninos » ndz lis 16, 2014

Witam wszystkich . Jeśli ktoś ma problem z wyskakującym drugim biegiem to oferuje naprawe takiego motocykla .chodzi o skrzynie 4 biegowe gdzie wystepowała taka przypadłość . Pozdrawiam wszystkich .

Pustelnik
Posty: 301
Rejestracja: sob cze 30, 2012
Miejscowość: Zawiercie
Motocykl: vulcan 1500-A13 '99r, Aprilia RSV1000R
VROC: 35092

Post autor: Pustelnik » ndz lis 16, 2014

Co prawda jeszcze mi nie wyskakuje ale już nieźle zgrzyta. Podaj jakieś szczegóły. Czy przysłać Ci silnik, czy możesz np przesłać odpowiednią część i sposób naprawy a resztę zrobię sobie sam. No i oczywiście ile to kosztuje?
Komar3->Jawa350->ETZ250x2->Kawasaki GPZ550-> dwadzieścia lat przerwy-> Zipp chopper 50/72 (przez miesiąc)->Dniepr MT10-36 (z koszem)->Vulcan 1500+Aprilia RSV1000R

Leo
Posty: 863
Rejestracja: czw lip 26, 2012
Miejscowość: Świnoujście
Motocykl: VN2000 były VN1500, VN750
VROC: 37144

Post autor: Leo » ndz lis 16, 2014

Cześć. Też jestem zainteresowany szczegółami.

Awatar użytkownika
Piotr_Classic
Posty: 2566
Rejestracja: pn cze 21, 2010
Miejscowość: Madryt
Motocykl: HD Street Glide
VROC: 32438

Re: Kawasaki VN 1500

Post autor: Piotr_Classic » wt lis 18, 2014

leninos pisze:Witam wszystkich . Jeśli ktoś ma problem z wyskakującym drugim biegiem to oferuje naprawe takiego motocykla .chodzi o skrzynie 4 biegowe gdzie wystepowała taka przypadłość . Pozdrawiam wszystkich .
Twój post został przesunięty do odpowiedniego działu. Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Kristofer
Posty: 374
Rejestracja: sob lut 25, 2012
Miejscowość: Myszków
Motocykl: Honda Goldwing
VROC: 0

Post autor: Kristofer » czw lis 20, 2014

Pustelnik pisze:No i oczywiście ile to kosztuje?
z autopsji same tryba I i II biegu około 1100zł a to początek listy :ok:

leninos
Posty: 15
Rejestracja: sob lut 01, 2014
Miejscowość: Dębica
Motocykl: kawasaki vn 1500
VROC: 0

Post autor: leninos » wt lis 25, 2014

tryby 1000 zł, nowe uszczelki 400 robota 500 zł plus minus 100- 200 zł

Awatar użytkownika
Kristofer
Posty: 374
Rejestracja: sob lut 25, 2012
Miejscowość: Myszków
Motocykl: Honda Goldwing
VROC: 0

Post autor: Kristofer » wt lis 25, 2014

leninos, no dobra tryb uszczelki robocizna a gdzie reszta ??
jak rozpołowisz silnik to pewnie wyjdą następne kwiatki jak juz mam na wierzchu to pasowało by wymienić :D
łańcuchy, łyżwy może któryś kasator luzu zaworowego no i tykająca bomba tego modelu plastikowe trybo pompy olejowej i tak z 2 tysi robi się prawie 3,5-4 tysiące :ok: a i na 100% bedzie uwalony wodzik i kolejne 270 złociszy :clap:

leninos
Posty: 15
Rejestracja: sob lut 01, 2014
Miejscowość: Dębica
Motocykl: kawasaki vn 1500
VROC: 0

Post autor: leninos » śr lis 26, 2014

no tak masz racje mowiłem o najtanszej opcji . Kiedys wymieniałem łańcuchy 400 zł regeneracja głowic 300 , koło od pompy zalezy w jakim jest stanie , ale to nastepny wydatek .Troche to wszystko kosztuje niestety

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 12 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 12 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą