Post
autor: gogo3373 » śr kwie 06, 2011
Posiadam ten model vn-15 91r drugi sezon, w tej chwili nakulane 66tys km, ja osobiście nie miałem żadnej awarii, leje tylko paliwo i olej oczywiście, co jakiś czas, w zeszłym roku zrobiłem małą trasę Słowacja-Węgry-Rumunia-Bułgaria-Węgry-Czechy niecałe 5tys km, zabrałem ze sobą 4litry oleju i klocki hamulcowe, niecały litr oleju przywiozłem z powrotem, klocki wymieniłem w Rumunii, były chyba kiepskiej jakości i podczas pokonywania serpentyn i częstym hamowaniu okładzina odpadła i straciłem tylny hamulec, spalanie z pełnym obciążeniem wyszło w przedziale od 6-11 i/100km te jedenaście to jazda z vmax, czyli 180km/godz. z pasażerem na autostradzie i bagażami, średnio jak jeżdżę w koło komina to 7-7,5l/100 przy dosyć żwawym tempie jazdy.
Plusy tej maszyny to: moment, nie musisz często zmieniać biegów na 4-ce od 60-180, znakomite prowadzenie, nie czuć masy motocykla, świetnie składa się w zakrętach, w moim przypadku bezawaryjny
Minusy: hamulce, nie są może aż takie złe, ale dwie tarcze z przodu by się przydały szczególnie przy 2-osobach i sporym bagażu, tylne zawieszenie jest za miękkie (przy dwóch osobach i bagażu na kiepskich drogach dobija), zużycie oleju (oczywiście zależy jak szybko się jeździ u mnie wychodzi niecały litr na 1tys km), tylne siedzenie przy dłuższej jeździe nie wygodne (za małe)
gogo