szukam primo moto...

Wszelkie tematy dotyczące naszych motocykli.
tehet
Posty: 14
Rejestracja: wt sie 30, 2011
Miejscowość: Gdańsk
Motocykl: poszukiwany...
VROC: 0

szukam primo moto...

Post autor: tehet » czw wrz 01, 2011

Witam i o drogę pytam... ;)

Przymierzam się do pierwszego moto a że mam prawie 2 metry i słuszną wagę to szukam kompromisu między niezabiciem się za dużą mocą a niewyglądaniem jakbym jechał na psie...
Sporo już naoglądałem sie maszyn w necie i póki co najbardziej podoba mi się vulcan... mierzę w vn750 lub vn800.
Aktualnie wpadł mi w oko ten egzemplarz, nie przesadnie chopperowaty, żółte widoczne wstawki... trochę ma już lat ale niby działa dobrze... co o nim sądzicie? może ktoś zna tę maszynę?

http://otomoto.pl/kawasaki-vulcan-750-M2531137.html

Awatar użytkownika
Zombie
Posty: 2574
Rejestracja: pn sty 03, 2011
Miejscowość: M-a
Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
VROC: 34250

Post autor: Zombie » czw wrz 01, 2011

Przywitalnia jest tu: http://vulcaneria.pl/viewforum.php?f=5
Poza tym mierzysz w Vulcana a to :ok:
popatrz tu:
http://vulcaneria.pl/viewtopic.php?p=65 ... d619#65633
Masz blisko.....
Ostatnio zmieniony czw wrz 01, 2011 przez Zombie, łącznie zmieniany 1 raz.
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl

tehet
Posty: 14
Rejestracja: wt sie 30, 2011
Miejscowość: Gdańsk
Motocykl: poszukiwany...
VROC: 0

Post autor: tehet » czw wrz 01, 2011

Zombie pisze:Przywitalnie jest tu: http://vulcaneria.pl/viewforum.php?f=5
Poza tym mierzysz w Vulcana a to :ok:
Się idę tam przywitać ;)

A toto to nie vulcan? nie czaję...

Awatar użytkownika
Zombie
Posty: 2574
Rejestracja: pn sty 03, 2011
Miejscowość: M-a
Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
VROC: 34250

Post autor: Zombie » czw wrz 01, 2011

Vulcan Vulcan..... dlatego :ok:
Ale popatrz na to co sprzedają koledzy z forum. Czasami warto dołozyć :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl

tehet
Posty: 14
Rejestracja: wt sie 30, 2011
Miejscowość: Gdańsk
Motocykl: poszukiwany...
VROC: 0

Post autor: tehet » czw wrz 01, 2011

No zacne maszyny...ale dla mnie na pierwsze moto 10k to max. Szkoda szlifować majątek...
I najlepiej by jeszcze z tego na mundurek starczyło :D

Awatar użytkownika
Robson
Posty: 4165
Rejestracja: ndz lip 17, 2011
Miejscowość: Tychy
Motocykl: VN 1600 Nomad "Phantom"
VROC: 34475

Post autor: Robson » czw wrz 01, 2011

Krótko jeżdżę na VN, ale pewnie lepiej dla Ciebie min. 1500cm3 to dobre rozwiązanie. VN800 jest piękny, zrywny... ale przy Twoich gabarytach, jesli nie myślisz o podmianie do 2-3 lat to lepiej mocniejszą VN wydziargać...

Roobsoonx
Jestem tu, bo wierzę, że emocje są siłą życia...
Nie jestem odpowiedzialny za emocje odbiorcy... To jego sprawa.

tehet
Posty: 14
Rejestracja: wt sie 30, 2011
Miejscowość: Gdańsk
Motocykl: poszukiwany...
VROC: 0

Post autor: tehet » czw wrz 01, 2011

Roobsoonx, jak wszystko pójdzie po myśli to podmiana na większy jak najbardziej wchodzi w grę, dlatego też w pierwszy nie chcę za dużo ładować... na początek nie chcę walczyć z masą/mocą nawet jak będę wyglądać trochę "przysadziście" :hihi:
O tym konkretnym macie jakieś opinie? Chodzi mi o uwagi techniczne, nie estetyczne...

Awatar użytkownika
Ukasz
Posty: 98
Rejestracja: wt lip 12, 2011
Miejscowość: Poznań
Motocykl: VN 800A
VROC: 0

Post autor: Ukasz » czw wrz 01, 2011

tehet pisze:No zacne maszyny...ale dla mnie na pierwsze moto 10k to max. Szkoda szlifować majątek...
I najlepiej by jeszcze z tego na mundurek starczyło :D
Witam!
Do 10k myślę, że spokojnie możesz znaleźć dobry egzemplarz VN800 z lat 95-97 i zostanie Ci jeszcze na przygotowanie go do jazdy oraz ubiór dla siebie.
Zgodzę się z Roobsoonx'em, że VN800 jest bardzo zrywny i ładny, dodałbym jeszcze, że jest łatwy do opanowania. Przy Twoich warunkach fizycznych moim zdaniem byłby to dobry wybór na pierwszy motor. A po 2-3 sezonach przesiadka na coś większego...

Awatar użytkownika
Rudy
Posty: 1080
Rejestracja: pn kwie 26, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN750
VROC: 29537

Post autor: Rudy » pt wrz 02, 2011

Mam VN750 od 2,5 roku. Mam 188 wzrostu i ok80kg wagi i dla mnie jest akurat. Przy Twoich gabarytach polecam Ci rozejrzeć się za czymś większym. VN800 byłby dobrym rozwiązaniem pod kątem pojemności, rozmiarów, masy i manewrowości.

Co do tego VN750 o który pytasz to z tego co widać po zdjęciach:
- malowanie nie jest oryginalne
- lusterka nie są oryginalne
- jeżeli wymieniał końcówki wydechów to pewnie dlatego że poprzednie totalnie przerdzewiały /przepaliły się (ja w swoim '88 musiałem w tym roku zrobic dokładnie to samo) więc prawdopodobnie tłumik centralny też jest kupą rdzy. Dziwne że sprzedaje po takim wydatku.
- w przebieg 40 tys km nie wierzę - mój z '88 jak kupowałem miał na liczniku 81000 km
Mechanika - to takie większe klocki Lego
----------
III

tehet
Posty: 14
Rejestracja: wt sie 30, 2011
Miejscowość: Gdańsk
Motocykl: poszukiwany...
VROC: 0

Post autor: tehet » pt wrz 02, 2011

Czyli między vn750 a vn800 jest duża różnica pod względem wielkości moto? Przyznam, że nie widziałem obu na raz...

Awatar użytkownika
jurekawasaki
Posty: 820
Rejestracja: śr cze 02, 2010
Miejscowość: wielkopolska
Motocykl: kawasaki vn 800
VROC: 0

Post autor: jurekawasaki » pt wrz 02, 2011

VN 800 to przede wszystkim nowsza konstrukcja o wiele prostsza a tym samym prawie nie zawodna .750tka jest nie łatwa w serwisowaniu i kosztowna w naprawach ,o czym nie można zapominać przy kupnie sędziwego egzemplarza.Reasumując na dziadostwo nie trudno trafić ,jednakże jeśli mamy do czynienia z młodszą i prostszą konstrukcją łatwiej nam wybrnąć z nie małego problemu.

Awatar użytkownika
Rudy
Posty: 1080
Rejestracja: pn kwie 26, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN750
VROC: 29537

Post autor: Rudy » sob wrz 03, 2011

800ka pomimo niewielkiej różnicy pojemności jest dłuższa a jednocześnie nie za ciężka i dobrze się prowadzi. Ma prosty w konstrukcji silnik. Łatwo tez o części zamienne i akcesoria.
750ka jest bardziej wymagająca.Ma silnik o nieco "sportowych" parametrach tj. po 2 wałki i 4 zawory oraz 2 łańcuchy rozrządu na każdy cylinder. Silnik jest dynamiczny ale skomplikowany. O ten motor trzeba umieć dbać. Niestety mało który użytkownik o tym wie i trudno dostać egzemplarz w dobrym stanie (zwłaszcza wiekowy). Nie jest też łatwo o części zamienne bo jest mniej popularny niż prostsza w konstrukcji 800ka.

Możesz też pokusić się o przymiarkę do jakiejś większej pojemności typu 900ka. Ta jest juz wyraźnie większa ale też droższa.

Nie spiesz się z kupnem motocykla. Obejrzyj jak najwięcej modeli. postaraj się do nich przymierzyć i zobaczyć na którym Ci najwygodniej. jak zdecydujesz się na konkretny model to szukaj systematycznie i "na zimno". Na oględziny najlepiej weź ze sobą kogoś kto się możliwie najlepiej zna na mechanice.
Mechanika - to takie większe klocki Lego
----------
III

Awatar użytkownika
Daromax
Posty: 1455
Rejestracja: pt kwie 22, 2011
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN 2000 Classic LT
VROC: 33649

Post autor: Daromax » ndz wrz 04, 2011

:mrgreen: Vulkan który ma 22 lata i kto może narzekać na te maszyny- auto już by się rozsypało a ten wygląda jak nowy !! Inna sprawa że na zdjęciach wszystko wygląda ładniej lub gorzej albo na odwrót !!

tehet
Posty: 14
Rejestracja: wt sie 30, 2011
Miejscowość: Gdańsk
Motocykl: poszukiwany...
VROC: 0

Post autor: tehet » pn wrz 05, 2011

No to już mi świta co i jak :) dzięki za rady
Lubię proste konstrukcje, (auto to stare volvo 940, proste i niezawodne) więc VN800 mnie przekonuje.
Idę szukać... ;)

tehet
Posty: 14
Rejestracja: wt sie 30, 2011
Miejscowość: Gdańsk
Motocykl: poszukiwany...
VROC: 0

Post autor: tehet » wt wrz 06, 2011

Jakie są praktyczne/techniczne różnice między wersją classic (grube przednie koło) a tą wersją z cienkim kołem z przodu?
Sam jeszcze nie wiem która wersja mi bardziej podchodzi jeżeli chodzi o estetykę ale już kompletnie nie wiem jak to się ma w eksploatacji...

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » czw wrz 08, 2011

A cóż ja Ci mogę doradzić?

Nic nie powiem. :cenzura:

P.S. 190/120

:mrgreen:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

tehet
Posty: 14
Rejestracja: wt sie 30, 2011
Miejscowość: Gdańsk
Motocykl: poszukiwany...
VROC: 0

Post autor: tehet » czw wrz 08, 2011

mirad, fascynujące :scrach:

Awatar użytkownika
Painkiller
Posty: 504
Rejestracja: czw sie 18, 2011
Miejscowość: wRock...
Motocykl: Kawa VN800 A
VROC: 34211

Post autor: Painkiller » czw wrz 08, 2011

tehet co do technicznych różnic to nie wiem czy jakieś są, widoczne są wyłącznie wizualne (przednie koło, błotniki, kierownica). Classic sprawia wrażenie masywnego i przysadzistego a Custom ma piękną czoperowatą linie żywcem zdjętą z Softaila Std. Jak szukałem dla siebie też nie mogłem się zdecydować czy wolę mieć motocykl a'la Terminator II czy może coś w stylu Capitana America z Easy Ridera (tudzież Renegata). Obejrzałem oba, pojeździłem każdym z nich i nie było różnicy. Custom był w lepszym stanie i niższej cenie więc go wziąłem i jest OK

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » czw wrz 08, 2011

tehet pisze:mirad, fascynujące :scrach:
Wiem, że możesz tego nie rozumieć, ale to dawna historia.

Pozdrawiam. :mrgreen:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 57 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 57 gości

Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą