VN 2000

Wszelkie tematy dotyczące naszych motocykli.
Leo
Posty: 863
Rejestracja: czw lip 26, 2012
Miejscowość: Świnoujście
Motocykl: VN2000 były VN1500, VN750
VROC: 37144

VN 2000

Post autor: Leo » sob mar 12, 2016

Witam.
Mam pytanie do znawców tematu, czy przebieg rzędu 30tyś mil przy normalnej eksploatacji
motocykla w VN 2000 wiąże się z czymś na co szczególnie trzeba zwrócić uwagę, czy tu coś czego trzeba się bać, czy takie przebiegi to normalka?
Pozdrawiam Grzegorz.

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3700
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » sob mar 12, 2016

Normalka to przebiegi po 70-80 tys. mil. Przy tym przebiegu zwróć uwagę na stan pasa napędowego (teoretycznie serwis zakłada wymianę całego napędu po 40kkm), bo to droga zabawa.

Poza tym może być już zużyte sprzęgło, jeżeli motocykl był katowany... I chyba tyle poza standardowymi oględzinami.
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

CadetC
Posty: 84
Rejestracja: czw sty 31, 2013
Miejscowość: Augustów
Motocykl: VN2000
VROC: 0

Post autor: CadetC » sob mar 12, 2016

MaciekSz pisze:teoretycznie serwis zakłada wymianę całego napędu po 40kkm
A to ciekawe - jaki serwis to zakłada? - 40 tys km to jest tylko 25 tys mil. :p
Kawasaki nie przewiduje wymiany pasa, a tym bardziej kół pasowych, w zależności od przebiegu :surprise:

Krzysztof
Ostatnio zmieniony sob mar 12, 2016 przez CadetC, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Hubas
Posty: 2951
Rejestracja: pn kwie 18, 2011
Miejscowość: Dopiewo
Motocykl: VN 2000 CLASSIC
VROC: 33938

Post autor: Hubas » sob mar 12, 2016

Jeśli dobrze widzę to w książce przeglądowej producent zaleca wymianę pasa napędowego po przebiegu 60 tyś km.
Kupując Motocykl - Kupujesz Pasję na Całe Życie.

CadetC
Posty: 84
Rejestracja: czw sty 31, 2013
Miejscowość: Augustów
Motocykl: VN2000
VROC: 0

Post autor: CadetC » sob mar 12, 2016

Leo pisze:czy przebieg rzędu 30tyś mil przy normalnej eksploatacji
Zależy czy coś było robione w czsie tych 30tys.
Bac się nie ma czego.
Z którego roku jest moto - wczesne modele 2004-2005 miały problem z łożyskiem w tylnym kole/zabieraku -
Zwróć uwagę na łożyska główki ramy, powszechne jest też stukanie na zimnym silniku, lub po długim postoju - najczęściej winne są zatkane sitka na kasatorach luzu zaworów - nie ma reguły jeśli chodzi o roczniki.
Trzeba też pilnować śruby mocującej przednie koło pasowe - poluzowanie kończy się wybiciem połączenia wielowypustowego.
To tak na szybko co mi przychodzi do głowy

Krzysztof

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3700
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » sob mar 12, 2016

Aż spojrzałem w serwisówkę. I wychodzi na to, że masz rację :yeee:

Mogło mi się po.ebać z 900tką.
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

CadetC
Posty: 84
Rejestracja: czw sty 31, 2013
Miejscowość: Augustów
Motocykl: VN2000
VROC: 0

Post autor: CadetC » sob mar 12, 2016

Hubas pisze:Jeśli dobrze widzę to w książce przeglądowej producent zaleca wymianę pasa napędowego po przebiegu 60 tyś km.
Chętnie bym zobaczył tą książkę,
Moja jest widocznie nie aktualna.
Możesz zrobić skan lub zdjęcie strony gdzie jest to opisane?

Krzysztof

Leo
Posty: 863
Rejestracja: czw lip 26, 2012
Miejscowość: Świnoujście
Motocykl: VN2000 były VN1500, VN750
VROC: 37144

Post autor: Leo » sob mar 12, 2016

Dziękuję wszystkim za wszelkie uwagi.
Rocznik to 2006 i 2007.
Tu są linki do ogłoszeń.
http://olx.pl/oferta/motocykle-kavasaki ... 0d396c5a8b
http://olx.pl/oferta/kawasaki-vn-2000-l ... a4d4afc656
Pozdrawiam Grzegorz.

Awatar użytkownika
Tokar
Posty: 2278
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN 2000
VROC: 33470

Post autor: Tokar » sob mar 12, 2016

CadetC pisze: Z którego roku jest moto - wczesne modele 2004-2005 miały problem z łożyskiem w tylnym kole/zabieraku
Zwróć uwagę na łożyska główki ramy.
Trzeba też pilnować śruby mocującej przednie koło pasowe - poluzowanie kończy się wybiciem połączenia wielowypustowego.
To tak na szybko co mi przychodzi do głowy
Krzysztof
Fakt jest taki, że do 2006 roku na tylnym kole pasowym było "pojedyńcze" łożysko, ale czy był z tym kłopot? Jeszcze nie słyszałem (to łożysko kosztuje 25 pln, więc co sezon mozna wymianieć :-) po 2005 roku zastosowano 2 łożyska .
Jeżeli macie patent na sprawdzenie łożysk główki ramy bez rozbierania to poproszę (w moim moto nic nie było "czuć" nawet na podniesionym moto-dopiero po rozebraniu wyszła padaka.
CO DO ŚURBY TO 100% racji - znam moto co po 10 tys km miało odkręcona śrubę-wymiana koła, łożysk itd wraz z wałkiem ok 1700 pln.

Leo
Posty: 863
Rejestracja: czw lip 26, 2012
Miejscowość: Świnoujście
Motocykl: VN2000 były VN1500, VN750
VROC: 37144

Post autor: Leo » ndz mar 13, 2016

Kolejne pytanko jeśli można.
Czy brak naklejki na ramie nad zbiorniczkiem płynu od tylnego hamulca świadczy o jakiejś w nią ingerencji np. malowanie czy może ona w jakiś sposób odkleić się sama nie zostawiając śladu.
Pozdrawiam Grzegorz.

CadetC
Posty: 84
Rejestracja: czw sty 31, 2013
Miejscowość: Augustów
Motocykl: VN2000
VROC: 0

Post autor: CadetC » ndz mar 13, 2016

Leo pisze:Kolejne pytanko jeśli można.
Czy brak naklejki na ramie nad zbiorniczkiem płynu od tylnego hamulca świadczy o jakiejś w nią ingerencji np. malowanie czy może ona w jakiś sposób odkleić się sama nie zostawiając śladu.
Sama to się raczej nie odkleiła - ale wcale nie musi to świadczyć o malowaniu ramy.
Natomiast jeśli chodzi o moto z pierwszego linku - 2006 czerwony, to przednie kierunki nie są oryginalne, osłona filtra powinna mieć litery LT(nie widać ich na zdjęciu) i kierownica dziwnie wygląda( ale to może być złudzenie )

Krzysztof

Awatar użytkownika
Iron75
Posty: 1290
Rejestracja: wt wrz 07, 2010
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN2000
VROC: 0

Post autor: Iron75 » pn mar 14, 2016

CadetC pisze:to przednie kierunki nie są oryginalne, osłona filtra powinna mieć litery LT(nie widać ich na zdjęciu)
gmole chyba też nie są oryginalne

maniu
Posty: 8
Rejestracja: pn lip 09, 2012
Miejscowość: damasławek
Motocykl: vn2000 classic LT
VROC: 0

Post autor: maniu » pn mar 14, 2016

A i lusterka zdaje się nie jego
11

Leo
Posty: 863
Rejestracja: czw lip 26, 2012
Miejscowość: Świnoujście
Motocykl: VN2000 były VN1500, VN750
VROC: 37144

Post autor: Leo » sob kwie 02, 2016

Dziękuję za wszystkie rady.
Moto kupiony.
Temat do zamknięcia.
Pozdrawiam Grzegorz.

Zablokowany

Kto jest online

Jest 94 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 94 gości

Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 94 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą