VN 2000
-
- Posty: 863
- Rejestracja: czw lip 26, 2012
- Miejscowość: Świnoujście
- Motocykl: VN2000 były VN1500, VN750
- VROC: 37144
VN 2000
Witam.
Mam pytanie do znawców tematu, czy przebieg rzędu 30tyś mil przy normalnej eksploatacji
motocykla w VN 2000 wiąże się z czymś na co szczególnie trzeba zwrócić uwagę, czy tu coś czego trzeba się bać, czy takie przebiegi to normalka?
Mam pytanie do znawców tematu, czy przebieg rzędu 30tyś mil przy normalnej eksploatacji
motocykla w VN 2000 wiąże się z czymś na co szczególnie trzeba zwrócić uwagę, czy tu coś czego trzeba się bać, czy takie przebiegi to normalka?
Pozdrawiam Grzegorz.
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
Normalka to przebiegi po 70-80 tys. mil. Przy tym przebiegu zwróć uwagę na stan pasa napędowego (teoretycznie serwis zakłada wymianę całego napędu po 40kkm), bo to droga zabawa.
Poza tym może być już zużyte sprzęgło, jeżeli motocykl był katowany... I chyba tyle poza standardowymi oględzinami.
Poza tym może być już zużyte sprzęgło, jeżeli motocykl był katowany... I chyba tyle poza standardowymi oględzinami.
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
A to ciekawe - jaki serwis to zakłada? - 40 tys km to jest tylko 25 tys mil.MaciekSz pisze:teoretycznie serwis zakłada wymianę całego napędu po 40kkm
Kawasaki nie przewiduje wymiany pasa, a tym bardziej kół pasowych, w zależności od przebiegu
Krzysztof
Ostatnio zmieniony sob mar 12, 2016 przez CadetC, łącznie zmieniany 1 raz.
Zależy czy coś było robione w czsie tych 30tys.Leo pisze:czy przebieg rzędu 30tyś mil przy normalnej eksploatacji
Bac się nie ma czego.
Z którego roku jest moto - wczesne modele 2004-2005 miały problem z łożyskiem w tylnym kole/zabieraku -
Zwróć uwagę na łożyska główki ramy, powszechne jest też stukanie na zimnym silniku, lub po długim postoju - najczęściej winne są zatkane sitka na kasatorach luzu zaworów - nie ma reguły jeśli chodzi o roczniki.
Trzeba też pilnować śruby mocującej przednie koło pasowe - poluzowanie kończy się wybiciem połączenia wielowypustowego.
To tak na szybko co mi przychodzi do głowy
Krzysztof
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
Aż spojrzałem w serwisówkę. I wychodzi na to, że masz rację
Mogło mi się po.ebać z 900tką.
Mogło mi się po.ebać z 900tką.
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
-
- Posty: 863
- Rejestracja: czw lip 26, 2012
- Miejscowość: Świnoujście
- Motocykl: VN2000 były VN1500, VN750
- VROC: 37144
Dziękuję wszystkim za wszelkie uwagi.
Rocznik to 2006 i 2007.
Tu są linki do ogłoszeń.
http://olx.pl/oferta/motocykle-kavasaki ... 0d396c5a8b
http://olx.pl/oferta/kawasaki-vn-2000-l ... a4d4afc656
Rocznik to 2006 i 2007.
Tu są linki do ogłoszeń.
http://olx.pl/oferta/motocykle-kavasaki ... 0d396c5a8b
http://olx.pl/oferta/kawasaki-vn-2000-l ... a4d4afc656
Pozdrawiam Grzegorz.
Fakt jest taki, że do 2006 roku na tylnym kole pasowym było "pojedyńcze" łożysko, ale czy był z tym kłopot? Jeszcze nie słyszałem (to łożysko kosztuje 25 pln, więc co sezon mozna wymianieć :-) po 2005 roku zastosowano 2 łożyska .CadetC pisze: Z którego roku jest moto - wczesne modele 2004-2005 miały problem z łożyskiem w tylnym kole/zabieraku
Zwróć uwagę na łożyska główki ramy.
Trzeba też pilnować śruby mocującej przednie koło pasowe - poluzowanie kończy się wybiciem połączenia wielowypustowego.
To tak na szybko co mi przychodzi do głowy
Krzysztof
Jeżeli macie patent na sprawdzenie łożysk główki ramy bez rozbierania to poproszę (w moim moto nic nie było "czuć" nawet na podniesionym moto-dopiero po rozebraniu wyszła padaka.
CO DO ŚURBY TO 100% racji - znam moto co po 10 tys km miało odkręcona śrubę-wymiana koła, łożysk itd wraz z wałkiem ok 1700 pln.
Sama to się raczej nie odkleiła - ale wcale nie musi to świadczyć o malowaniu ramy.Leo pisze:Kolejne pytanko jeśli można.
Czy brak naklejki na ramie nad zbiorniczkiem płynu od tylnego hamulca świadczy o jakiejś w nią ingerencji np. malowanie czy może ona w jakiś sposób odkleić się sama nie zostawiając śladu.
Natomiast jeśli chodzi o moto z pierwszego linku - 2006 czerwony, to przednie kierunki nie są oryginalne, osłona filtra powinna mieć litery LT(nie widać ich na zdjęciu) i kierownica dziwnie wygląda( ale to może być złudzenie )
Krzysztof
Kto jest online
Jest 24 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 24 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości