Vn900classic
-
- Posty: 29
- Rejestracja: pt lis 30, 2018
- Motocykl:
- VROC: 0
-
- Posty: 80
- Rejestracja: czw kwie 12, 2012
- Miejscowość: Jarosław
- Motocykl: VN 900 classic
- VROC: 0
Nie wiem co oczekujesz? Przesiadłem się z VN 800 na 900-setkę w zeszłym roku. Wiedziałem, że będzie słabszy od poprzednika. Zrobiłem to umyślnie, gdyż na moje potrzeby w zupełności ta pojemność i moc wystarczy. Jeździ mi się nim wygodniej niż 800-setką w której miałem seryjną kanapę, a ta do wygodnych nie należy. Odpadło też smarowanie napędu. Ponadto VN 900 ma mniejsze spalanie i sprawniejsze hamulce. Wymiany płynów tak jak w poprzedniku nie są skomplikowaną czynnością. Nowszy model ma też w większym zakresie zastosowaną elektronikę. W wersjach europejskich w wydechach są sondy lambda.
VN 900 ma też więcej plastikowych elementów.
VN 900 ma też więcej plastikowych elementów.
Ostatnio zmieniony pn mar 11, 2019 przez Rikardo, łącznie zmieniany 2 razy.
- Przemo
- Posty: 2291
- Rejestracja: czw cze 05, 2014
- Miejscowość: Wrocław
- Motocykl: VN 2000 Classic '06
- VROC: 37109
Przesiadałem się z 800 customa na 900 classica i jakbym miał cofać czas zrobiłbym to ponownie. Bardzo przyjemnie jeździło mi się 900 a i na tamte czasy na brak mocy nie narzekałem. Teraz mając vn 2000 tęsknie za spalaniem z 900.
Tak jak poprzednik napisał, na duży plus zmiana łańcucha na pas, większy bak i mniejsze spalanie.
Tak jak poprzednik napisał, na duży plus zmiana łańcucha na pas, większy bak i mniejsze spalanie.
Żyj tak, aby być szczęśliwym!
XV535>VN800>VN900>VN2000+VN800+LTD454
XV535>VN800>VN900>VN2000+VN800+LTD454
-
- Posty: 33
- Rejestracja: śr sie 31, 2016
- Miejscowość: Kozienice
- Motocykl: VN900 classic
- VROC: 0
Vn900 to bardzo fajna maszyna.
Prosta obsługa, samemu można praktycznie wszytko zdziałać.
Prowadzi się łatwo, pali mało. Pas na duży plus +
Z minusów:
-za mocny hamulec z tyłu. (przód wystarczający, choć mogły by być trochę mocniejszy )
-kanapa seryjna słaba (miałem serie i mustanga ) przepaść między nimi.
Z usterek:
-padający stator
Moim zdaniem do litra nic ładniejszego nie ma w tym typie moto.
Prosta obsługa, samemu można praktycznie wszytko zdziałać.
Prowadzi się łatwo, pali mało. Pas na duży plus +
Z minusów:
-za mocny hamulec z tyłu. (przód wystarczający, choć mogły by być trochę mocniejszy )
-kanapa seryjna słaba (miałem serie i mustanga ) przepaść między nimi.
Z usterek:
-padający stator
Moim zdaniem do litra nic ładniejszego nie ma w tym typie moto.
- lisek57
- Posty: 43
- Rejestracja: pn wrz 27, 2010
- Miejscowość: Ozorków
- Motocykl: kawasaki vn800
- VROC: 0
Re: Vn900classic
Wielkie dzięki za odp nie chce za dużej pojemności bo będzie za ciężki jak dla mnie a na prędkości mi tak nie zależy 120 na trasie w zupełności wystarczy
lisek57
-
- Posty: 80
- Rejestracja: czw kwie 12, 2012
- Miejscowość: Jarosław
- Motocykl: VN 900 classic
- VROC: 0
Re: Vn900classic
W takim razie VN 900 powinien spełnić Twoje oczekiwania. Model ten nie jest uciążliwy w codziennej eksploatacji.
Kto jest online
Jest 2 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 2 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości