Trupy, rozbitki i chińskie żarówki ot cała prawda.
Sam wiem ile w Fordzie walczyli z poprawnym ustawieniem mi świateł
A nocne jazdy preferuję bocznymi drogami tak minimum 3 cyferki gdy nie ma wszędobylskiego lodu...
Swiatła w puszkach
- mirad
- Posty: 2071
- Rejestracja: pn maja 31, 2010
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: VN 2000 Classic
- VROC: 32433
Tak trochę obok tematu: przednie światła do jazdy dziennej.
Mam pytanie: widzę często w puszkach światła białe diodowe /chyba/ jako światła dzienne. Czy znaczy to, że są jakieś homologowane rozwiązania tego typu? Czy praktykuje się doczepienie / doklejenie, chyba, poniżej świateł głównych i podłączenie do pozycji / takich świateł jako dzienne? Co na to przepisy? Widzę też w nowszych modelach takie światła w lampie głównej, czy to są światła do jazdy dziennej?
Jakoś nie interesowałem się tym tematem dotąd.
.
Mam pytanie: widzę często w puszkach światła białe diodowe /chyba/ jako światła dzienne. Czy znaczy to, że są jakieś homologowane rozwiązania tego typu? Czy praktykuje się doczepienie / doklejenie, chyba, poniżej świateł głównych i podłączenie do pozycji / takich świateł jako dzienne? Co na to przepisy? Widzę też w nowszych modelach takie światła w lampie głównej, czy to są światła do jazdy dziennej?
Jakoś nie interesowałem się tym tematem dotąd.
.
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !
FUCK FUEL ECONOMY !
- Abrams
- Posty: 6171
- Rejestracja: pn kwie 12, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: VN2000 Limited '05
- VROC: 29561
Umiejscowienie świateł dziennych jest ściśle określone, czasami mnie zastanawiają te w przeciwmgielnych ale skoro ma homologację to ok
Diodowe są z homologacją paski i okrągłe lub kwadraty tyle że trzeba poszukać porządnego producenta a nie tanią chińszczyznę która świeci ledwie jak lampki choinkowe.
A wg nowych przepisów już nie muszą być spięte z pozycjami, powinny świecić tylko dzienne i wyłączać się gdy włączamy mijania.
Diodowe są z homologacją paski i okrągłe lub kwadraty tyle że trzeba poszukać porządnego producenta a nie tanią chińszczyznę która świeci ledwie jak lampki choinkowe.
A wg nowych przepisów już nie muszą być spięte z pozycjami, powinny świecić tylko dzienne i wyłączać się gdy włączamy mijania.
-
- Posty: 960
- Rejestracja: czw lip 15, 2010
- Miejscowość: okolice Warszawy
- Motocykl: VN 2000 LT
- VROC: 34524
Swiatła do jazdy dziennej;
_na kloszu lampy musi być oznaczenie RL
_wysokośc świateł 250-1500 mm
_od obrysu 400mm
_wzajemnie od siebie 600mm
_do 30,12,2009 dopuszcz się światła pozycyje z przodu i z tyłu pojazdu mogą się świecic
razem ze światłami do jazdy dziennej
_minimalna powierzchnia świetlna 25cm2
Miłego montażu.
_na kloszu lampy musi być oznaczenie RL
_wysokośc świateł 250-1500 mm
_od obrysu 400mm
_wzajemnie od siebie 600mm
_do 30,12,2009 dopuszcz się światła pozycyje z przodu i z tyłu pojazdu mogą się świecic
razem ze światłami do jazdy dziennej
_minimalna powierzchnia świetlna 25cm2
Miłego montażu.
- mirad
- Posty: 2071
- Rejestracja: pn maja 31, 2010
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: VN 2000 Classic
- VROC: 32433
Wielkie dzięki za szczegółowe info. Tylko dzisiaj widziałem jakiś średni samochód, ale nie zauważyłem jaki, jakiś nowy model - światła diodowe miał prawie pionowo, w załomie karoserii na obrysie. Tych 400 mm nie było, może 50.
Kombinuję, żeby jako dziennych nie używać ksenonów, więc pytam co i jak.
Mam do myślenia.
Kombinuję, żeby jako dziennych nie używać ksenonów, więc pytam co i jak.
Mam do myślenia.
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !
FUCK FUEL ECONOMY !
- keruj12
- Posty: 149
- Rejestracja: sob sie 06, 2011
- Miejscowość: bielcza/ małopolska
- Motocykl: kawasaki vn 750
- VROC: 0
czytam ten temat i się zastanawiam dlaczego niektórzy koledzy jak np Piękny marjan ma pretęsje do garbatego że ma proste dzieci. może zacząc od siebie robienie porządków przy swoich sprzętach a potem wytykać innym błendy. wspomniany klega to pewno przedstawiciel chandlowy i wszystko na drodze mu przeszkadzaa szczegulnie te dorze mobilki w tym i mój. jesli z tymi światłami taki problem tojest prosty sposub -wszyscy mają teleony, zadzwon na 997 i poinformj a zajmą się kljętem i będzie spokoj. ten problem to nietylko na polskich drogach -zobaczcie ile na zachodzie jeżdzi "jednookich" mobili, poprostu tam kierowca jeżdzi a nie naprawia, a w polsce trzeba zmienic system nauki jazdy a nie wymyślać i ubliżać tym którzy już jeżdżą- ilu z obecnych na tym forum może z czystym symieniem powiedzieć że mają wszystko OK i niczego niezałatwiali i nikt im niepomagał. zyczę miłej jazdy i więcej życzliwości- kierowca dużego mobilka.
keruj12
Kto jest online
Jest 23 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 23 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości