VN900 czy VN1500- prośba o opinie, porównanie, wrażenia etc.

Wszelkie tematy dotyczące naszych motocykli.
Awatar użytkownika
Thomas
Posty: 3124
Rejestracja: ndz paź 24, 2010
Miejscowość: Chorzów, Bytom
Motocykl: VN 2000 Limited
VROC: 33040

Post autor: Thomas » pt lis 18, 2011

ja też szukałem 1600, a się napaliłem jak zobaczyłem mojego V2K tylko na focie i sprowadzałem w ciemno :p była okazja i tyle :antlers: pełny zestaw zadowolenia i wszystko la gitarra a okazje zawsze mogą być i tak jak pisał Andreas warto by się przyjrzeć :ok:
A co do 1600 plusów mnóstwo a minusów szukać trzeba długo, dlatego szukałem 1600 ale to pogadamy Domel przy okazji na naszych spotkaniach :D to po to są żeby powymieniać się wiedzą i wsiech :D myślę że za niedługo się obaczym i :hah:
VROC#33040

Lepiej mieć brzuch z jedzenia niż garb z roboty.

Awatar użytkownika
SZCZEPAN
Posty: 87
Rejestracja: ndz lip 04, 2010
Miejscowość: koszalin
Motocykl: vulcan 1500 classic
VROC: 0

Post autor: SZCZEPAN » pt lis 18, 2011

OBSTAJE PRZY 1500 CLASSICU SUPER WYGODNY BARDZO PORĘCZNY I ODPUKAC NIE AWARYJNY W TYM SEZONIE ZROBIŁEM W 6 DNI PONAD 2 TYŚ, KM. ZERO ZAJĄKNIĘCIA SPALANIE MAŁE POPROSTU SUPER

Awatar użytkownika
Robson
Posty: 4167
Rejestracja: ndz lip 17, 2011
Miejscowość: Tychy
Motocykl: VN 1600 Nomad "Phantom"
VROC: 34475

Post autor: Robson » pt lis 18, 2011

Ten z SJZ jest ciekawy :)
Jestem tu, bo wierzę, że emocje są siłą życia...
Nie jestem odpowiedzialny za emocje odbiorcy... To jego sprawa.

Awatar użytkownika
Domel
Posty: 695
Rejestracja: sob lis 20, 2010
Miejscowość: Katowice
Motocykl: XX ;)
VROC: 0

Post autor: Domel » pt lis 18, 2011

Thomas pisze:ja też szukałem 1600, a się napaliłem jak zobaczyłem mojego V2K tylko na focie i sprowadzałem w ciemno :p była okazja i tyle :antlers: pełny zestaw zadowolenia i wszystko la gitarra a okazje zawsze mogą być i tak jak pisał Andreas warto by się przyjrzeć :ok:
A co do 1600 plusów mnóstwo a minusów szukać trzeba długo, dlatego szukałem 1600 ale to pogadamy Domel przy okazji na naszych spotkaniach :D to po to są żeby powymieniać się wiedzą i wsiech :D myślę że za niedługo się obaczym i :hah:
No no przy najbliższej okazji pogadamy :)

januszek

Post autor: januszek » ndz lis 20, 2011

Może ja bym swojego Nomada sprzedał? jakby jeszcze na forum został , to pewnie bym się zdecydował , a jeszcze na Śląsku miałby jeżdzić to już możemy o cenie rozmawiać :tube:

Awatar użytkownika
Seren
Posty: 142
Rejestracja: pn wrz 19, 2011
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN800A Bordo Kawasuka
VROC: 34330

Post autor: Seren » śr lis 23, 2011

wydaje mi się, ze zmiana z 800 na 900 jest bez sensu. Tak na prawdę poza udoskonaloną trochę konstrukcja to pod względem osiągów nie bardzo sie różnią. Jak koledzy pisali mierzyłbym w 1500, 1600 i najpierw wsiadł na nie :) własny tyłek najlepiej powie Ci co wybrać

Awatar użytkownika
Daromax
Posty: 1455
Rejestracja: pt kwie 22, 2011
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN 2000 Classic LT
VROC: 33649

Post autor: Daromax » sob lis 26, 2011

:) Bierz to co ci się podoba i na co cię stać oba motory są dobre :yeee:

Awatar użytkownika
Domel
Posty: 695
Rejestracja: sob lis 20, 2010
Miejscowość: Katowice
Motocykl: XX ;)
VROC: 0

Post autor: Domel » sob lis 26, 2011

Spoko dzięki wszystkim za opinie, tak jak napisałem nie mam ciśnienia ze zmianą obecnego więc na spokojnie, na 99% skończy się to tak, że jeszcze sezon przelatam na tym co mam a dopiero przyszła jesień wzmoży moje poszukiwania ze względu też na niższą cenę, no chyba, że wcześniej trafi się coś naprawdę wyszukanego. Typ już swój mam i na dzień dzisiejszy po dość obfitych rozmowach na spotkaniach face2face oraz waszych opiniach tu na forum wiem, że wybór padnie najprawdopodobniej na 1600, tak więc raz jescze dzięki za pomoc i za opinie.

Awatar użytkownika
Thomas
Posty: 3124
Rejestracja: ndz paź 24, 2010
Miejscowość: Chorzów, Bytom
Motocykl: VN 2000 Limited
VROC: 33040

Post autor: Thomas » sob lis 26, 2011

Domel pisze:Spoko dzięki wszystkim za opinie, tak jak napisałem nie mam ciśnienia ze zmianą obecnego więc na spokojnie, na 99% skończy się to tak, że jeszcze sezon przelatam na tym co mam a dopiero przyszła jesień wzmoży moje poszukiwania ze względu też na niższą cenę, no chyba, że wcześniej trafi się coś naprawdę wyszukanego. Typ już swój mam i na dzień dzisiejszy po dość obfitych rozmowach na spotkaniach face2face oraz waszych opiniach tu na forum wiem, że wybór padnie najprawdopodobniej na 1600, tak więc raz jescze dzięki za pomoc i za opinie.
:ok:
VROC#33040

Lepiej mieć brzuch z jedzenia niż garb z roboty.

Awatar użytkownika
Robson
Posty: 4167
Rejestracja: ndz lip 17, 2011
Miejscowość: Tychy
Motocykl: VN 1600 Nomad "Phantom"
VROC: 34475

Post autor: Robson » sob lis 26, 2011

No będziem Domel jednak razem szukać 1.6k :D
Jestem tu, bo wierzę, że emocje są siłą życia...
Nie jestem odpowiedzialny za emocje odbiorcy... To jego sprawa.

Awatar użytkownika
Domel
Posty: 695
Rejestracja: sob lis 20, 2010
Miejscowość: Katowice
Motocykl: XX ;)
VROC: 0

Post autor: Domel » sob lis 26, 2011

Roobsoonx pisze:No będziem Domel jednak razem szukać 1.6k :D
Może jak dwa się kupi u jednego to rabat jakiś dostaniemy :hihi: :hah:

Awatar użytkownika
Robson
Posty: 4167
Rejestracja: ndz lip 17, 2011
Miejscowość: Tychy
Motocykl: VN 1600 Nomad "Phantom"
VROC: 34475

Post autor: Robson » ndz lis 27, 2011

Steve kupił swoją 1.6k w big bikes w Gostyni... Może oni coś będą mieli, ale mamy duzo czasu... Musze z Toba pogadac o tych tłumikach na spotkaniu w knajpie :)
Jestem tu, bo wierzę, że emocje są siłą życia...
Nie jestem odpowiedzialny za emocje odbiorcy... To jego sprawa.

Awatar użytkownika
Thomas
Posty: 3124
Rejestracja: ndz paź 24, 2010
Miejscowość: Chorzów, Bytom
Motocykl: VN 2000 Limited
VROC: 33040

Post autor: Thomas » ndz lis 27, 2011

http://motoexclusive.otomoto.pl/kawasak ... 35247.html

Tu macie taki sam jak od Steve-a nawet wydechy :antlers: tylko błąd bo pisze 1500 a jest 1600 ja u tego gościa kupiłem swojego , Diablo i Sławek i kilku z forum też i jest gitarra :ok:
VROC#33040

Lepiej mieć brzuch z jedzenia niż garb z roboty.

Awatar użytkownika
Robson
Posty: 4167
Rejestracja: ndz lip 17, 2011
Miejscowość: Tychy
Motocykl: VN 1600 Nomad "Phantom"
VROC: 34475

Post autor: Robson » pn lis 28, 2011

Czyli potwierdziłeś moje przypuszczenia, że to 1,6k... Ładnie się prezentuje...
Jestem tu, bo wierzę, że emocje są siłą życia...
Nie jestem odpowiedzialny za emocje odbiorcy... To jego sprawa.

Awatar użytkownika
Thomas
Posty: 3124
Rejestracja: ndz paź 24, 2010
Miejscowość: Chorzów, Bytom
Motocykl: VN 2000 Limited
VROC: 33040

Post autor: Thomas » śr sty 11, 2012

Tu macie ciekawą aukcje ;)

http://moto.allegro.pl/ShowItem2.php?it ... _rule_id=4

o ile dalej szukacie
VROC#33040

Lepiej mieć brzuch z jedzenia niż garb z roboty.

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » śr sty 11, 2012

1500 ma w zasadzie jedną wadę problem we wcześniejszych modelach z napędem pompy.
Temat był już wałkowany na forum
1600 w zasadzie bez typowych problemów.

A po przesiadce z 800 na 1600 Nomad.
Na początku brakowało obrotów bo charakterystyki tych silników są diametralnie inne.
Różnicy w przyspieszaniu nie zauważyłem znaczącej bo nieco większą moc niweluje znacznie większa masa.
W prowadzeniu trzeba bardziej uważać w korku w mieście bo jest dłuższy i masa też robi swoje.
Na trasach dużo lepiej się jeździ.
Ogólnie jestem zadowolony ze zmiany.
Jak już Maciek wspomniał 900 byłaby chyba rozczarowaniem po przesiadce z 800

Jak na solówkę poszukałbym Meanstika, lepsze zawieszenie lepsze zaciski
Nomad ok
Classic 1600 po prostu bez kufrów nomad i z wydechem po jednej stronie.

classic 1500 jedna tarcza hamulcowa z przodu i czasami brakuje tu hebla.
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
Domel
Posty: 695
Rejestracja: sob lis 20, 2010
Miejscowość: Katowice
Motocykl: XX ;)
VROC: 0

Post autor: Domel » śr sty 11, 2012

Thomas pisze:Tu macie ciekawą aukcje

http://moto.allegro.pl/Sh...5&ars_rule_id=4

o ile dalej szukacie
Mam wrażenie, że on już był wystawiony tylko bez kufrów, jeżeli się nie sprzedał to coś jest nie do końca chyba z nim ok
Abrams pisze:1500 ma w zasadzie jedną wadę problem we wcześniejszych modelach z napędem pompy.
Temat był już wałkowany na forum
1600 w zasadzie bez typowych problemów.

A po przesiadce z 800 na 1600 Nomad.
Na początku brakowało obrotów bo charakterystyki tych silników są diametralnie inne.
Różnicy w przyspieszaniu nie zauważyłem znaczącej bo nieco większą moc niweluje znacznie większa masa.
W prowadzeniu trzeba bardziej uważać w korku w mieście bo jest dłuższy i masa też robi swoje.
Na trasach dużo lepiej się jeździ.
Ogólnie jestem zadowolony ze zmiany.
Jak już Maciek wspomniał 900 byłaby chyba rozczarowaniem po przesiadce z 800

Jak na solówkę poszukałbym Meanstika, lepsze zawieszenie lepsze zaciski
Nomad ok
Classic 1600 po prostu bez kufrów nomad i z wydechem po jednej stronie.

classic 1500 jedna tarcza hamulcowa z przodu i czasami brakuje tu hebla.
Dzięki Abrams i tak też zostaje tzn. dzisiaj zacząłem rozbierać swoją 800'tkę i z niej robię solówkę ale przyszły sezon mam nadzieję rozpocząć na 1600 :)

Awatar użytkownika
Robson
Posty: 4167
Rejestracja: ndz lip 17, 2011
Miejscowość: Tychy
Motocykl: VN 1600 Nomad "Phantom"
VROC: 34475

Post autor: Robson » śr sty 11, 2012

Thomas pisze:Tu macie ciekawą aukcje ;)

http://moto.allegro.pl/ShowItem2.php?it ... _rule_id=4

o ile dalej szukacie
Po mojemu też juz go widziałem, tylko na innym tle.

A poza tym to u mnie się pojeb... i muszę mocno rękawy zakasać na ten 2012 rok, coby było dobrze :mad:
Jestem tu, bo wierzę, że emocje są siłą życia...
Nie jestem odpowiedzialny za emocje odbiorcy... To jego sprawa.

Awatar użytkownika
ravw
Posty: 82
Rejestracja: czw gru 01, 2011
Miejscowość: Łódź
Motocykl: VN 900 Classic
VROC: 34587

Post autor: ravw » wt sty 24, 2012

Mam 194 cm wzrostu i waga cos kole 110, latam tez vn900 ale kupilem go tylko dlatego ze nie stac mnie bylo na vn1700 i vn2000 czy nawet na vtx1800 pozatym balem sie tak ciezkiego moto no wgre jeszcze wchodzil c1800 tak wiec wybralem vn900 - dlaczego
Dlatego ze jest to najwiekszy gabarytowo moto do 1000 cm, niezbyt ciezki wlasciwie moge powiedziec ze przy moich gabarytach czuje sie jakbym dosiadal rower, jezdzi mi sie spoko, problem mam tylko z biegami (tzn z wrzucaniem ich pieta - narazie nie wiem czy za nisko ta galka czy oco chodzi). Nie chcialem moto starego bo nie znam sie na mechanice, chcialem moto o duzym zasiegu wtedy odpadly wszystkie marki poza vulcanami :P No i w taki sposob wszedlem w posiaddanie vn900 wersja europejska - troche tez szczescia mialem przy zakupie i teraz mam i jestem przeszczesliwy.
Pozdrawiam
Ps. moto wybieralem przez 8 lat w miedzy czasie poruszajac sie maxi skuterem :)

Awatar użytkownika
Mars
Posty: 659
Rejestracja: pt lis 25, 2011
Miejscowość: Świecie k/ Bydg.
Motocykl: VN 900 classic 2008r.
VROC: 34646

Post autor: Mars » wt sty 24, 2012

Ravw- u mnie wybór marki i modelu oraz udany zakup vulcana trwał ok. 1. miesiąca :ok: .
ZHDK A Rh "-"
HDK ZDZN

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 69 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 69 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą