


A co do 1600 plusów mnóstwo a minusów szukać trzeba długo, dlatego szukałem 1600 ale to pogadamy Domel przy okazji na naszych spotkaniach



No no przy najbliższej okazji pogadamyThomas pisze:ja też szukałem 1600, a się napaliłem jak zobaczyłem mojego V2K tylko na focie i sprowadzałem w ciemnobyła okazja i tyle
pełny zestaw zadowolenia i wszystko la gitarra a okazje zawsze mogą być i tak jak pisał Andreas warto by się przyjrzeć
![]()
A co do 1600 plusów mnóstwo a minusów szukać trzeba długo, dlatego szukałem 1600 ale to pogadamy Domel przy okazji na naszych spotkaniachto po to są żeby powymieniać się wiedzą i wsiech
myślę że za niedługo się obaczym i
Domel pisze:Spoko dzięki wszystkim za opinie, tak jak napisałem nie mam ciśnienia ze zmianą obecnego więc na spokojnie, na 99% skończy się to tak, że jeszcze sezon przelatam na tym co mam a dopiero przyszła jesień wzmoży moje poszukiwania ze względu też na niższą cenę, no chyba, że wcześniej trafi się coś naprawdę wyszukanego. Typ już swój mam i na dzień dzisiejszy po dość obfitych rozmowach na spotkaniach face2face oraz waszych opiniach tu na forum wiem, że wybór padnie najprawdopodobniej na 1600, tak więc raz jescze dzięki za pomoc i za opinie.
Mam wrażenie, że on już był wystawiony tylko bez kufrów, jeżeli się nie sprzedał to coś jest nie do końca chyba z nim okThomas pisze:Tu macie ciekawą aukcje
http://moto.allegro.pl/Sh...5&ars_rule_id=4
o ile dalej szukacie
Dzięki Abrams i tak też zostaje tzn. dzisiaj zacząłem rozbierać swoją 800'tkę i z niej robię solówkę ale przyszły sezon mam nadzieję rozpocząć na 1600Abrams pisze:1500 ma w zasadzie jedną wadę problem we wcześniejszych modelach z napędem pompy.
Temat był już wałkowany na forum
1600 w zasadzie bez typowych problemów.
A po przesiadce z 800 na 1600 Nomad.
Na początku brakowało obrotów bo charakterystyki tych silników są diametralnie inne.
Różnicy w przyspieszaniu nie zauważyłem znaczącej bo nieco większą moc niweluje znacznie większa masa.
W prowadzeniu trzeba bardziej uważać w korku w mieście bo jest dłuższy i masa też robi swoje.
Na trasach dużo lepiej się jeździ.
Ogólnie jestem zadowolony ze zmiany.
Jak już Maciek wspomniał 900 byłaby chyba rozczarowaniem po przesiadce z 800
Jak na solówkę poszukałbym Meanstika, lepsze zawieszenie lepsze zaciski
Nomad ok
Classic 1600 po prostu bez kufrów nomad i z wydechem po jednej stronie.
classic 1500 jedna tarcza hamulcowa z przodu i czasami brakuje tu hebla.
Po mojemu też juz go widziałem, tylko na innym tle.Thomas pisze:Tu macie ciekawą aukcje![]()
http://moto.allegro.pl/ShowItem2.php?it ... _rule_id=4
o ile dalej szukacie