VN 800 różnice?
- Darecki
- Posty: 144
- Rejestracja: czw cze 12, 2014
- Miejscowość: Piaseczno
- Motocykl: VN 800 Classic; VN 1500 fi nomad
- VROC: 0
VN 800 różnice?
Witam.
Ten sezon ma być moim pierwszym sezonem na vulkanie. rozglądając się za motorem używany chciałem znaleźć różnice pomiędzy poszczególnymi rocznikami vn 800 classic. Niestety na ten temat niewiele udało mi się znaleźć. Może ktoś ma namiary na odpowiednią stronę internetową, lub udzieli mi informacji czy rocznik 1998 różni się bardzo pod względem konstrukcyjnym od 2003. Który motor brać młodszy rocznik z większym przebiegiem czy starszy z mniejszym jak są tak samo ubrane i w podobnej cenie?
Ten sezon ma być moim pierwszym sezonem na vulkanie. rozglądając się za motorem używany chciałem znaleźć różnice pomiędzy poszczególnymi rocznikami vn 800 classic. Niestety na ten temat niewiele udało mi się znaleźć. Może ktoś ma namiary na odpowiednią stronę internetową, lub udzieli mi informacji czy rocznik 1998 różni się bardzo pod względem konstrukcyjnym od 2003. Który motor brać młodszy rocznik z większym przebiegiem czy starszy z mniejszym jak są tak samo ubrane i w podobnej cenie?
- Mayones
- Posty: 5682
- Rejestracja: czw kwie 26, 2012
- Miejscowość: B-B
- Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
- VROC: 0
Classic różni się malowaniem ewentualnie zaleznie od wersji mocowaniem tablicy i tylną lampą technologicznie to nie kojarzę różnic, do co przebiegu prawie każdy kupiony od handlarza ma 25 tyś choć mój też miał tyle samo od prywatnego, no i starszy nie znaczy gorszy, bo w końcu jak dbasz tak masz więc każdą sztukę trzeba ocenić indywidualnie powodzenia
Zerknij na moto Crazy`ego w dziale giełda
Zerknij na moto Crazy`ego w dziale giełda
Oczekujesz porównania ewentualnie odszukania roznic? Czy opinii ?
Starszy: Wersja EU - poznać po lampie z tyłu i mocowaniu tablicy, doposażony, samo oparcie z 500zl, bagaznik ze 100, krawat, gmole ze spacerówkami, szyba- chociaż to jakiś tanioch, zmienione manetki, org wydechy, zmienione podnóżki kierowcy, prawdopodobnie pomalowane osłony od bocznych schowków, sakwy
Nowszy: golasek, sakwy i krawat, zmienione wydechy, chyba wersja USA - nie widać prawej manetki tak by bylo jasne.
Jak ja bym mial oglądać to bym najpierw podjechał zobaczyć tego starszego
Ale tak jak Mayo pisał wyżej- http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php? ... 15f#236081
tu masz na czym oko zawiesić
Starszy: Wersja EU - poznać po lampie z tyłu i mocowaniu tablicy, doposażony, samo oparcie z 500zl, bagaznik ze 100, krawat, gmole ze spacerówkami, szyba- chociaż to jakiś tanioch, zmienione manetki, org wydechy, zmienione podnóżki kierowcy, prawdopodobnie pomalowane osłony od bocznych schowków, sakwy
Nowszy: golasek, sakwy i krawat, zmienione wydechy, chyba wersja USA - nie widać prawej manetki tak by bylo jasne.
Jak ja bym mial oglądać to bym najpierw podjechał zobaczyć tego starszego
Ale tak jak Mayo pisał wyżej- http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php? ... 15f#236081
tu masz na czym oko zawiesić
- Smoku
- Posty: 1304
- Rejestracja: ndz maja 20, 2012
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: Voyager 1700Były:Nomad 1500 FI`03,800 Classic
- VROC: 0
I jak zwykle przy takich okazjach podobna dyskusja
Generalnie przy wyborze motocykla, wymyśliłem sobie, że nie chce starszego a efekt jest taki, że mam classic`a z pierwszego roku produkcji. Co mogę doradzić, kieruj się stanem technicznym a nie rokiem i przebiegiem. Bo co z tego, że uda się znaleźć z 2003 roku skoro nikt nie wykonywał przy nim żadnej obsługi w dodatku jest goły.
Pamiętaj, że ubranie motocykla to są spore koszta.
Niektórzy go nie potrzebują, ale wydaję mi się, że gmol to konieczność (ten drugi pokazany przez Ciebie go nie ma) i raczej to europa sądząc po liczniku.
Nie zapomnij o tzw "pakiecie startowym", olej, filtry, płyny, olej i uszczelniacze w lagach, posłuchanie czy zawory nie grają za głośno itd..
Czasem lepiej wybrać starszy a zadbany niż młodszy i korzyści są tylko takie, że jest młodszy.
Widzę, że jesteś z Piaseczna. Blisko. Jak coś to polecam się, obejrzysz, zobaczysz na co zwrócić uwagę.
Generalnie przy wyborze motocykla, wymyśliłem sobie, że nie chce starszego a efekt jest taki, że mam classic`a z pierwszego roku produkcji. Co mogę doradzić, kieruj się stanem technicznym a nie rokiem i przebiegiem. Bo co z tego, że uda się znaleźć z 2003 roku skoro nikt nie wykonywał przy nim żadnej obsługi w dodatku jest goły.
Pamiętaj, że ubranie motocykla to są spore koszta.
Niektórzy go nie potrzebują, ale wydaję mi się, że gmol to konieczność (ten drugi pokazany przez Ciebie go nie ma) i raczej to europa sądząc po liczniku.
Nie zapomnij o tzw "pakiecie startowym", olej, filtry, płyny, olej i uszczelniacze w lagach, posłuchanie czy zawory nie grają za głośno itd..
Czasem lepiej wybrać starszy a zadbany niż młodszy i korzyści są tylko takie, że jest młodszy.
Widzę, że jesteś z Piaseczna. Blisko. Jak coś to polecam się, obejrzysz, zobaczysz na co zwrócić uwagę.
Włożyć kask, buty , skórę
I ruszyć w świat gdzie nowy świt
Będzie witał cię i kładł się do stóp
Każdy zakręt wiatr ułoży z chmur
I ruszyć w świat gdzie nowy świt
Będzie witał cię i kładł się do stóp
Każdy zakręt wiatr ułoży z chmur
- Darecki
- Posty: 144
- Rejestracja: czw cze 12, 2014
- Miejscowość: Piaseczno
- Motocykl: VN 800 Classic; VN 1500 fi nomad
- VROC: 0
Właśnie o porównanie mi chodzi. Do tej pory jeździłem SV650 i tam się mniej więcej orientuję. Sprzedałem SV-kę bo doszedłem do wniosku że to jednak nie moje klimaty. Podobają mi się vn800 classic i takiego szukam a że budżet zamyka mi się na 12000 więc żadnych nowości raczej nie będzie. Skoro poszczególne roczniki różnią się tylko malowaniem to jak najbardziej motor zadbany starszy jest lepszy od zajeżdżonego nowszego. A pakiet startowy to rzecz wiadoma
No to sam sobie już odpowiedziałeśDarecki pisze:Właśnie o porównanie mi chodzi. Do tej pory jeździłem SV650 i tam się mniej więcej orientuję. Sprzedałem SV-kę bo doszedłem do wniosku że to jednak nie moje klimaty. Podobają mi się vn800 classic i takiego szukam a że budżet zamyka mi się na 12000 więc żadnych nowości raczej nie będzie. Skoro poszczególne roczniki różnią się tylko malowaniem to jak najbardziej motor zadbany starszy jest lepszy od zajeżdżonego nowszego. A pakiet startowy to rzecz wiadoma
W razie czego wklejaj linki, pomożemy Sam rok temu nabyłem VN800 i gdyby nie chłopaki to kto wie
- Skrobel
- Posty: 2588
- Rejestracja: czw maja 30, 2013
- Miejscowość: Piaseczno
- Motocykl: Nomad 1700, VN900 LT, był VN800-B3, VN1500-L4
- VROC: 35582
W sumie jak z Piaseczna, to do mnie masz jeszcze bliżej. Chociaż przyznaję jeśli podziwiać czystość motocykla, to musisz się spotkać ze Smokiem
A co do ofert, to ten starszy moim zdaniem fajniejszy bo ma ładniejszy kolor. Ale o ile wygląda na wersję europejską, to akcesoria ma nieoryginalne. Zaczynając od gmola aż do oparcia i bagażnika. Faktem jest, że taki rodzaj gmola moim zdaniem nie pasuje do Classica. Ale to już kwestia gustu.
Szkoda, że oba ogłoszenia dość daleko.
A co do ofert, to ten starszy moim zdaniem fajniejszy bo ma ładniejszy kolor. Ale o ile wygląda na wersję europejską, to akcesoria ma nieoryginalne. Zaczynając od gmola aż do oparcia i bagażnika. Faktem jest, że taki rodzaj gmola moim zdaniem nie pasuje do Classica. Ale to już kwestia gustu.
Szkoda, że oba ogłoszenia dość daleko.
LwG
Łukasz czyli Skrobel
Łukasz czyli Skrobel
- Darecki
- Posty: 144
- Rejestracja: czw cze 12, 2014
- Miejscowość: Piaseczno
- Motocykl: VN 800 Classic; VN 1500 fi nomad
- VROC: 0
W Warszawie jest jeszcze taka sztuka rocznik 1997 . w sumie wyposażena podobnie.
- Skrobel
- Posty: 2588
- Rejestracja: czw maja 30, 2013
- Miejscowość: Piaseczno
- Motocykl: Nomad 1700, VN900 LT, był VN800-B3, VN1500-L4
- VROC: 35582
Europejski i akcesoria też europejskie (tzn. oparcie, bagażnik i gmol). Niestety gmol był spawany (niestandardowe mocowanie do setów), a przypuszczam, że te odblaskowe naklejki również nie pojawiły się bez powodu.
Obejrzeć można.
A, no i te wydechy mogą być fajne... tylko głośne...
Obejrzeć można.
A, no i te wydechy mogą być fajne... tylko głośne...
LwG
Łukasz czyli Skrobel
Łukasz czyli Skrobel
- Smoku
- Posty: 1304
- Rejestracja: ndz maja 20, 2012
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: Voyager 1700Były:Nomad 1500 FI`03,800 Classic
- VROC: 0
Zdecydowanie z gmolem było coś kombinowane.
Za sakwami które na nim były zamontowane to bym nie płakał. Pytanie czy ucierpiały w przygodzie czy się niegodnie zestarzały.
Nieoryginalne lusterka.
Zdjęcia są kiepskie więc mało widać.
Ale warto obejrzeć, zwłaszcza że blisko.
Jakby co, polecamy się
Za sakwami które na nim były zamontowane to bym nie płakał. Pytanie czy ucierpiały w przygodzie czy się niegodnie zestarzały.
Nieoryginalne lusterka.
Zdjęcia są kiepskie więc mało widać.
Ale warto obejrzeć, zwłaszcza że blisko.
Jakby co, polecamy się
Włożyć kask, buty , skórę
I ruszyć w świat gdzie nowy świt
Będzie witał cię i kładł się do stóp
Każdy zakręt wiatr ułoży z chmur
I ruszyć w świat gdzie nowy świt
Będzie witał cię i kładł się do stóp
Każdy zakręt wiatr ułoży z chmur
- Darecki
- Posty: 144
- Rejestracja: czw cze 12, 2014
- Miejscowość: Piaseczno
- Motocykl: VN 800 Classic; VN 1500 fi nomad
- VROC: 0
Odwiedziłem vulcana z Warszawy. Motorek wygląda na zadbany i na pierwszy rzut oka nie widać żeby coś było przy nim kręcone lub prostowane. Co do gmola to właściciel kupił go z takim, lightbarem i podestami dla pasażera. Sam dodał tylko tłumiki i sakwy. To co mnie zastanowiło to ogranicznik skrętu. Część walcowa na ramie ma takie jakby nadspawania (krople) akurat w miejscu styku "zderzaka" widelca. Nie wiem do czego by to miało służyć poza zwiększeniem promienia skrętu.
No ale to moje oglądanie może być zakłócone tym że na widok każdego vulcana classica dostaje banana na gębie
No ale to moje oglądanie może być zakłócone tym że na widok każdego vulcana classica dostaje banana na gębie
Kropelki na spawane służą do zmniejszenia skrętu ale to uboczny efekt ,bo bardziej chodzi o to żeby mocowanie szyby nie pukało po zbiorniku ale to przy 1600 ,a 800 dokładnie nie wiem lecz coś musiało dochodzić i szkodzić .
Wieczny optymista
Był-ła .Komar ,WSK 3 jka i 4 rka ,MZ Tropik /Jawa 350 ,Suzuki vz 800 ,Kawasaki 550 ,Nomad 1600.H-D Electra 1700,Yamaha Stratoliner 1900.Lokomotywa vn 2000, jest znów Kawasaki Nomad 1600 .
Był-ła .Komar ,WSK 3 jka i 4 rka ,MZ Tropik /Jawa 350 ,Suzuki vz 800 ,Kawasaki 550 ,Nomad 1600.H-D Electra 1700,Yamaha Stratoliner 1900.Lokomotywa vn 2000, jest znów Kawasaki Nomad 1600 .
- Jurek
- Posty: 1265
- Rejestracja: czw cze 07, 2012
- Miejscowość: Sulejówek
- Motocykl: VN 800 classic "Samuraj"
- VROC: 35044
Gratuluję zakupu Podziel się wrażeniami z pierwszej przejażdżki.Darecki pisze: i... go KUPIŁEM
MAM WŁASNEGO VULCANA
Jurek
VROC#35044
VROC#35044
Kto jest online
Jest 44 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 44 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości
Dzisiaj urodziny obchodzą
- Amess (53)
- Broda4 (46)
- GregSar (55)
- SzyldziarzCom (51)