"Miszcze" w HD

Luźne temaciki. Bez cenzury ;)
Pustelnik
Posty: 301
Rejestracja: sob cze 30, 2012
Miejscowość: Zawiercie
Motocykl: vulcan 1500-A13 '99r, Aprilia RSV1000R
VROC: 35092

Post autor: Pustelnik » pn gru 17, 2012

Po 15 minutach zauważyłem, że tam stoi jeszcze samolot :boje:
Komar3->Jawa350->ETZ250x2->Kawasaki GPZ550-> dwadzieścia lat przerwy-> Zipp chopper 50/72 (przez miesiąc)->Dniepr MT10-36 (z koszem)->Vulcan 1500+Aprilia RSV1000R

Awatar użytkownika
broda
Posty: 2980
Rejestracja: śr lip 14, 2010
Miejscowość: Kielce
Motocykl: Szara Eminencja VN 2000
VROC: 33010

Post autor: broda » pn gru 17, 2012

W kole mało powietrza.
:p
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire

Były Preludomaniak

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » pn gru 17, 2012

broda pisze:W kole mało powietrza.
:p
ale tylko na dole ;)
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
MUKA
Posty: 8374
Rejestracja: wt maja 25, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Vn 1500 Classic tourer
VROC: 0

Post autor: MUKA » wt gru 18, 2012

:cool: :hurra: :clap:
Rodzina, Klub, Barwy, Honor.

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » wt gru 18, 2012

Andrzej pisze:To dzisiaj dobranocka ode mnie.
Jak wiadomo aerodynamika preferuje opływowe kształty. :ok:
Andrzej, widzę że naprawdę czujesz lotnicze wymagania. :)

Patrząc od tamtej strony kto by się zajmował ciśnieniem w kole? :D

:yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » wt gru 18, 2012

Właśnie wróciłem z ekscytującego spotkania z moją odśnieżarką.
Spotkanie miało podtekst seksualny - tyle śniegu na :cenzura: ło . :mad:

Wszystkim wielbicielom białego szaleństwa dedykuję adekwatną śnieżynkę.
Lubicie to macie. :twisted: (#) patrz odnośnik.

Obrazek


Ja tam wolę widoki znad kolorowego płynu, z palemką za oknem. :D

:yeee:

(#) - zemsta jest rozkoszą bogów. (łacińskie i mądre)
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » pt gru 21, 2012

Wyjąłem z Twojego linku jedno zdjęcie ciekawej wizualizacji 2D samolotu K7.

Obrazek

Taka refleksja. Nie zachwyca mnie Rosja tamtego systemu. Ale muszę przyznać, że mieli wizje i rozmach. Co by nie powiedzieć rozkaz z góry był święty i nie deliberowano dlaczego nie da się zrobić tylko jak wykonać polecenie. Za defetyzm można było zarobić co najmniej gułag. W rezultacie powstała ogromna ilość ciekawych i beznadziejnych prototypów, które świadczyły o możliwościach konstruktorów i przemysłu. Uwzględniając wszystkie specyficzne warunki tego kraju i sposoby realizacji dorobek mają bogaty. Oczywiście, że zdobywali wszelkimi sposobami wzorce z Zachodu ( dzisiaj Chiny robią to samo na masową skalę ), ilość ofiar śmiertelnych przy oblotach była ogromna i nieznana, jednak z punktu widzenia konstrukcyjnego jest co docenić. To co było permanentną słabością i dystansem do rozwiązań innych krajów to oczywiście technologia materiałowa. W metalurgii nie dało się skopiować stopu bez karty technologicznej składu i obróbki cieplnej. Trzeba też mieć zastrzeżenia do kultury technicznej wykończenia oraz obsługi samolotów, chociaż jak złapano możliwość eksportu to nie było tak tragicznie.

Przykład K-7 jest bardzo ciekawy, choć dzisiaj już kuriozalny.

:yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » pt gru 21, 2012

To ja coś naszego pięknego i nisko lecącego dorzucę

Obrazek
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » pt gru 21, 2012

Abrams pisze:pięknego i nisko lecącego
Piękna Suka Dwadwa. Loty po trawie w modzie. Charakterystyczne malowanie po katastrofie Casa'y w 2008 roku.

:yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Awatar użytkownika
Painkiller
Posty: 504
Rejestracja: czw sie 18, 2011
Miejscowość: wRock...
Motocykl: Kawa VN800 A
VROC: 34211

Post autor: Painkiller » pt gru 21, 2012

Abrams pisze:To ja coś naszego pięknego i nisko lecącego dorzucę
Hip hip hura SU dwadzieścia dwa...

A nawiązując jeszcze do odważnych projektów z przed lat

Obrazek

Focke-Wulf Triebflügel - projekt samolotu z wirującymi płatami napędzanymi silnikami odrzutowymi. Projekt przeszedł badania w tunelu aerodynamicznym a budowę prototypu przerwało wkroczenie Aliantów do fabryki Focke-Wulfa

Awatar użytkownika
MUKA
Posty: 8374
Rejestracja: wt maja 25, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Vn 1500 Classic tourer
VROC: 0

Post autor: MUKA » pt gru 21, 2012

Painkiller pisze:
Abrams pisze:To ja coś naszego pięknego i nisko lecącego dorzucę
Hip hip hura SU dwadzieścia dwa...

A nawiązując jeszcze do odważnych projektów z przed lat

Obrazek

Focke-Wulf Triebflügel - projekt samolotu z wirującymi płatami napędzanymi silnikami odrzutowymi. Projekt przeszedł badania w tunelu aerodynamicznym a budowę prototypu przerwało wkroczenie Aliantów do fabryki Focke-Wulfa
Ciekawe jak to to miało startować i lądować ??
Rodzina, Klub, Barwy, Honor.

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3700
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » pt gru 21, 2012

MUKA pisze:
Painkiller pisze:
Abrams pisze:To ja coś naszego pięknego i nisko lecącego dorzucę
Hip hip hura SU dwadzieścia dwa...

A nawiązując jeszcze do odważnych projektów z przed lat

Obrazek

Focke-Wulf Triebflügel - projekt samolotu z wirującymi płatami napędzanymi silnikami odrzutowymi. Projekt przeszedł badania w tunelu aerodynamicznym a budowę prototypu przerwało wkroczenie Aliantów do fabryki Focke-Wulfa
Ciekawe jak to to miało startować i lądować ??
http://www.youtube.com/watch?v=WxVWH9mOYGA

Tak. Generalnie Niemcy mieli tak jak Rosjanie, tylko znacznie mniej czasu.... I Bogu dzięki, bo byśmy dzisiaj wszyscy BMW jeździli...
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

Awatar użytkownika
MUKA
Posty: 8374
Rejestracja: wt maja 25, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Vn 1500 Classic tourer
VROC: 0

Post autor: MUKA » pt gru 21, 2012

:ok:
Rodzina, Klub, Barwy, Honor.

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » sob gru 22, 2012

MaciekSz pisze:Generalnie Niemcy mieli tak jak Rosjanie
Oba reżimy łączyła prawdziwa chęć zbudowania przewagi w powietrzu, czyli chcieli budować samoloty. Nie było znanego gdzie indziej "chciałabym, a boję się". Nie zrażały ich błędne tropy czy porażki. Mieli k :cenzura: a rezultaty.
MaciekSz pisze:wszyscy BMW jeździli
Na to bym nie liczył. Ówczesne nasze perspektywy nie wskazywały na to. 8/

:yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » sob gru 22, 2012

Jako, że mamy weekend przed najcieplejszym mimo zimy świętem tym razem dobranocka w stylu light.

Słodki widoczek, brakuje tylko jelenia na rykowisku.
Obrazek

:yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Awatar użytkownika
MUKA
Posty: 8374
Rejestracja: wt maja 25, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Vn 1500 Classic tourer
VROC: 0

Post autor: MUKA » sob gru 29, 2012

No to po świętach trochę o składaniu się w zakręty. ;) Robią przeciwskręty ??

http://www.youtube.com/watch?v=JcwuQFaxsGU
Rodzina, Klub, Barwy, Honor.

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » ndz gru 30, 2012

Nie było mnie tu długo, a tu się zrobił przedostatni dzień 2012 roku.
Czas złożyć życzenia wszystkiego najlepszego w NOWYM 2013 roku.
Zdrowia, szczęścia i strumienia gotówki do portfela wszystkich zakręconych moto pozytywnie.

A ponadto:

Ognia motywacji na co dzień…
Obrazek

…takiego wznoszenia do sukcesów… :)
Obrazek

… ciekawych widoków…. na przyszłość…, ;)
Obrazek

…wygodnych czerwonych trampek…, :ok:
Obrazek

…a na początek pysznej zabawy karnawałowej w barwnym towarzystwie. :butelka:
Obrazek



:yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » ndz gru 30, 2012

:ok: i dla Ciebie tego samego :pada:
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Konrad
Posty: 4986
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN1700 NOMAD
VROC: 34019

Post autor: Konrad » pn gru 31, 2012

Mirad dla Ciebie również najlepszego :ok: :ok: :ok: :ok:
Pozdrawiam Konrad

VROC #34019

Awatar użytkownika
MUKA
Posty: 8374
Rejestracja: wt maja 25, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Vn 1500 Classic tourer
VROC: 0

Post autor: MUKA » pn gru 31, 2012

Najlepszego Panowie i koniecznie takich widoków :D w 2013r.
Rodzina, Klub, Barwy, Honor.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 45 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 45 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą