Prośba o sprawdzenie auta w Zabrzu
- Goblin
- Posty: 1010
- Rejestracja: pt lut 25, 2011
- Miejscowość: Warszawa/Rembertów
- Motocykl: VN900 był EN 500C1 '96
- VROC: 33392
Prośba o sprawdzenie auta w Zabrzu
Czy ktoś mógłby podjechać i obejżeć Hondę CIVIC w Zabrzu.
Link z allegro:
CIVIC Zabrze
Telefon kontaktowy do sprzedającego: 883 776 776
Sprzedawca twierdził, że nie bity, próbowali go ukraść i ma wymienione zamki, ślady pod kierownicą.
Odstaje sakiś plastik nad lewą rurą wydechową i drobna rysa koło wlewu paliwa.
Tyle wiem w wyniku rozmowy telefonicznej.
Dzięki za ewentualną pomoc.
Link z allegro:
CIVIC Zabrze
Telefon kontaktowy do sprzedającego: 883 776 776
Sprzedawca twierdził, że nie bity, próbowali go ukraść i ma wymienione zamki, ślady pod kierownicą.
Odstaje sakiś plastik nad lewą rurą wydechową i drobna rysa koło wlewu paliwa.
Tyle wiem w wyniku rozmowy telefonicznej.
Dzięki za ewentualną pomoc.
Dziś trwa życie jedyne jakiego możemy być pewni, więc cieszmy się dopóki trwa.
- ciecio
- Posty: 485
- Rejestracja: ndz lut 17, 2013
- Miejscowość: Gdańsk
- Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
- VROC: 36107
Cofnięty licznik.
Po siedzeniach określiłbym przebieg na 300 tys co najmniej.
Najlepszym sposobem na zweryfikowanie uczciwości sprzedającego jest przegląd w ASO.
Wcześniej oczywiście warto sprawdzić numer VIN.
Po siedzeniach określiłbym przebieg na 300 tys co najmniej.
Najlepszym sposobem na zweryfikowanie uczciwości sprzedającego jest przegląd w ASO.
Wcześniej oczywiście warto sprawdzić numer VIN.
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
- Zdziś
- Posty: 2086
- Rejestracja: czw cze 24, 2010
- Miejscowość: Białystok
- Motocykl: VN1600 NOMAD
- VROC: 34481
Robson potwierdzam mam sedana 2006 wersja USA żadnego pi- a w rozrządy bo jest łańcuszek tylko oleje i podstawy eksploatacji klocki itp Goblin wybórRobson pisze:Twój wybór jest b.dobry. Choć dla mnie ten silnik ale w sedanie. Bardziej leży mi sedan z hondy z tego rocznikaGoblin pisze:Szukam hondy. Dzięki Robson
Powodzenia w zakupie.
zdziś
-
- Posty: 960
- Rejestracja: czw lip 15, 2010
- Miejscowość: okolice Warszawy
- Motocykl: VN 2000 LT
- VROC: 34524
Zanim to zrobisz policz sobie wszystkie plusy i minusy eksplatacji diesla nowej generacji.Goblin pisze:No nie mocno. Ale szukam dalej, pewnie sprawdzę 2,2 diesla.
minusy.
- koło dwumasowe
- filtr PDF
- turbosprężarka
- układ wtryskowy
To wszystko masz do zrobienia po przebiegu 150 tys. km. Koszt z tym związany to ok. 10 tys. zł.
plusy
- mniejsze koszty paliwa
- mirad
- Posty: 2071
- Rejestracja: pn maja 31, 2010
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: VN 2000 Classic
- VROC: 32433
Trochę nie na temat wątku, ale popieram Vikinga. Mam jednego /pierwszego w życiu diesla, z salonu, całkiem dobrego/, ale będzie to mój ostatni. Choćby tylko z powodu tego technologicznego g...a jakim jest filtr DPF. Ostatnio 200 km w trybie awaryjnym na "dopalanie" DPF na autostradzie w CH, pod górę ledwo 60 km/h, na płaskim 100km/h, tubylcy oczywiście trąbią. Wyobraźcie sobie takie "cudo" w samolocie pasażerskim: bez ostrzeżenia silnik traci ciąg do wartości 30% nominalnej. To prawie katastrofa. Ale w samochodzie to przecież "normalka". Co za debil to wymyślił?Viking pisze:Zanim to zrobisz policz sobie wszystkie plusy i minusy eksplatacji diesla nowej generacji.
Z powodu DPF diesel ostatecznie na trasy, do miasta to m.in. zarzynanie silnika, bo dopalanie w DPF powoduje taki cud: "przybywa" oleju silnikowego. Warto wiedzieć dlaczego.
Przed kupnem zwłaszcza używanego diesla trzeba zapoznać się z cennikiem napraw i części, które wymienił Viking. Pouczająca wiedza. Może te 10 kPLN nie wystarczyć, bo sam DPF to może być 4 - 7 kPLN, albo emulator za 1500 PLN brutto.
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !
FUCK FUEL ECONOMY !
-
- Posty: 1149
- Rejestracja: sob sty 26, 2013
- Miejscowość: Poznań/Kamionki
- Motocykl: VN1700 Classic
- VROC: 0
Panowie , trochę z tym dieslem to chyba przesadzacie, piszecie tak jak silnik diesla był złem koniecznym, a ja uważam ,że jeśli się go prawidłowo eksploatuje to daje naprawdę oszczędności i moment obrotowy nieosiągalny dla benzyniaków.
Ja zawsze jezdziłem benzyną do momentu kiedy usiadłem do pierwszego diesla:
- nowy z salonu - 270 tys. km i praktycznie żadnych problemów
- drugi mam zrobione 70 tys i też żadnych problemów
Tak więc chyba nie jest tak tragicznie
Ja zawsze jezdziłem benzyną do momentu kiedy usiadłem do pierwszego diesla:
- nowy z salonu - 270 tys. km i praktycznie żadnych problemów
- drugi mam zrobione 70 tys i też żadnych problemów
Tak więc chyba nie jest tak tragicznie
LwG Darek
Iguanas Poznań
Iguanas Poznań
Kto jest online
Jest 9 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 9 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości