Prośba o sprawdzenie auta w Zabrzu

Luźne temaciki. Bez cenzury ;)
Awatar użytkownika
Goblin
Posty: 1010
Rejestracja: pt lut 25, 2011
Miejscowość: Warszawa/Rembertów
Motocykl: VN900 był EN 500C1 '96
VROC: 33392

Prośba o sprawdzenie auta w Zabrzu

Post autor: Goblin » czw wrz 26, 2013

Czy ktoś mógłby podjechać i obejżeć Hondę CIVIC w Zabrzu.
Link z allegro:

CIVIC Zabrze

Telefon kontaktowy do sprzedającego: 883 776 776

Sprzedawca twierdził, że nie bity, próbowali go ukraść i ma wymienione zamki, ślady pod kierownicą.
Odstaje sakiś plastik nad lewą rurą wydechową i drobna rysa koło wlewu paliwa.
Tyle wiem w wyniku rozmowy telefonicznej.

Dzięki za ewentualną pomoc.
Dziś trwa życie jedyne jakiego możemy być pewni, więc cieszmy się dopóki trwa.

Awatar użytkownika
ciecio
Posty: 485
Rejestracja: ndz lut 17, 2013
Miejscowość: Gdańsk
Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
VROC: 36107

Post autor: ciecio » czw wrz 26, 2013

Cofnięty licznik.
Po siedzeniach określiłbym przebieg na 300 tys co najmniej.
Najlepszym sposobem na zweryfikowanie uczciwości sprzedającego jest przegląd w ASO.
Wcześniej oczywiście warto sprawdzić numer VIN.
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
RomanVN
Posty: 1662
Rejestracja: ndz wrz 04, 2011
Miejscowość: Warszawa & Konstancin Jez.
Motocykl: Honda
VROC: 0

Post autor: RomanVN » czw wrz 26, 2013

Wygląda ładnie , a skóra na siedzeniu to normalne szybko się niszczy ,trzeba pomalować i jak nowa , trzeba to obejrzeć wszystko z bliska .

Awatar użytkownika
Robson
Posty: 4167
Rejestracja: ndz lip 17, 2011
Miejscowość: Tychy
Motocykl: VN 1600 Nomad "Phantom"
VROC: 34475

Post autor: Robson » czw wrz 26, 2013

Daromax jest z Zabrza...

Goblin jak chcesz to ja mam 206 z 2006r. 1.4 z klimą do opchnięcia, najprawdopodobniej w październiku :ok:
Jestem tu, bo wierzę, że emocje są siłą życia...
Nie jestem odpowiedzialny za emocje odbiorcy... To jego sprawa.

Awatar użytkownika
Goblin
Posty: 1010
Rejestracja: pt lut 25, 2011
Miejscowość: Warszawa/Rembertów
Motocykl: VN900 był EN 500C1 '96
VROC: 33392

Post autor: Goblin » czw wrz 26, 2013

Szukam hondy. Dzięki Robson
Dziś trwa życie jedyne jakiego możemy być pewni, więc cieszmy się dopóki trwa.

Awatar użytkownika
Robson
Posty: 4167
Rejestracja: ndz lip 17, 2011
Miejscowość: Tychy
Motocykl: VN 1600 Nomad "Phantom"
VROC: 34475

Post autor: Robson » czw wrz 26, 2013

Goblin pisze:Szukam hondy. Dzięki Robson
Twój wybór jest b.dobry. Choć dla mnie ten silnik ale w sedanie. Bardziej leży mi sedan z hondy z tego rocznika ;)

Powodzenia w zakupie.
Jestem tu, bo wierzę, że emocje są siłą życia...
Nie jestem odpowiedzialny za emocje odbiorcy... To jego sprawa.

Awatar użytkownika
Zdziś
Posty: 2086
Rejestracja: czw cze 24, 2010
Miejscowość: Białystok
Motocykl: VN1600 NOMAD
VROC: 34481

Post autor: Zdziś » czw wrz 26, 2013

Robson pisze:
Goblin pisze:Szukam hondy. Dzięki Robson
Twój wybór jest b.dobry. Choć dla mnie ten silnik ale w sedanie. Bardziej leży mi sedan z hondy z tego rocznika ;)

Powodzenia w zakupie.
Robson potwierdzam mam sedana 2006 wersja USA żadnego pi- :cenzura: a w rozrządy bo jest łańcuszek tylko oleje i podstawy eksploatacji klocki itp Goblin wybór :ok: :ok: :ok:
zdziś

Awatar użytkownika
Goblin
Posty: 1010
Rejestracja: pt lut 25, 2011
Miejscowość: Warszawa/Rembertów
Motocykl: VN900 był EN 500C1 '96
VROC: 33392

Post autor: Goblin » pt wrz 27, 2013

Tetowałem wczoraj 1,8 benzynka. Jestem rozczarowany jego przyśpieszeniem - ale zwalam to na zainstalowany gaz.
Szukam dalej :ok:
Dziś trwa życie jedyne jakiego możemy być pewni, więc cieszmy się dopóki trwa.

Awatar użytkownika
Domel
Posty: 695
Rejestracja: sob lis 20, 2010
Miejscowość: Katowice
Motocykl: XX ;)
VROC: 0

Post autor: Domel » pt wrz 27, 2013

Goblin mocno uparłeś się na benzynę? jeździłem tą CIVIC'ą w wersji Type-R i tym 140KM dieslem, powiem tak- diesel naprawdę urywa dupę, Type-r pozostawia pewien niesmak, stąd domyślam się, że to 1,8 to nie ma znaczenia czy gaz czy nie bo one chodzą tak samo słabo.

Awatar użytkownika
Goblin
Posty: 1010
Rejestracja: pt lut 25, 2011
Miejscowość: Warszawa/Rembertów
Motocykl: VN900 był EN 500C1 '96
VROC: 33392

Post autor: Goblin » pt wrz 27, 2013

No nie mocno. Ale szukam dalej, pewnie sprawdzę 2,2 diesla.
Dziś trwa życie jedyne jakiego możemy być pewni, więc cieszmy się dopóki trwa.

Awatar użytkownika
Banan
Posty: 1637
Rejestracja: czw mar 22, 2012
Miejscowość: Tłuszcz
Motocykl: VN 2000 DIABLO BLACK
VROC: 0

Post autor: Banan » pt wrz 27, 2013

Goblin pisze:pewnie sprawdzę 2,2 diesla.
Jakby co zapraszam do Tłuszcza sprzedaży nie proponuję, ale zawsze będziesz mógł sprawdzić jak taka Hondzinka się spisuje :ok:
VN 900 Custom Black Mat - był

Viking
Posty: 960
Rejestracja: czw lip 15, 2010
Miejscowość: okolice Warszawy
Motocykl: VN 2000 LT
VROC: 34524

Post autor: Viking » pt wrz 27, 2013

Goblin pisze:No nie mocno. Ale szukam dalej, pewnie sprawdzę 2,2 diesla.
Zanim to zrobisz policz sobie wszystkie plusy i minusy eksplatacji diesla nowej generacji.
minusy.
- koło dwumasowe
- filtr PDF
- turbosprężarka
- układ wtryskowy
To wszystko masz do zrobienia po przebiegu 150 tys. km. Koszt z tym związany to ok. 10 tys. zł.
plusy
- mniejsze koszty paliwa

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » ndz wrz 29, 2013

Viking pisze:Zanim to zrobisz policz sobie wszystkie plusy i minusy eksplatacji diesla nowej generacji.
Trochę nie na temat wątku, ale popieram Vikinga. Mam jednego /pierwszego w życiu diesla, z salonu, całkiem dobrego/, ale będzie to mój ostatni. Choćby tylko z powodu tego technologicznego g...a jakim jest filtr DPF. Ostatnio 200 km w trybie awaryjnym na "dopalanie" DPF na autostradzie w CH, pod górę ledwo 60 km/h, na płaskim 100km/h, tubylcy oczywiście trąbią. Wyobraźcie sobie takie "cudo" w samolocie pasażerskim: bez ostrzeżenia silnik traci ciąg do wartości 30% nominalnej. To prawie katastrofa. Ale w samochodzie to przecież "normalka". Co za debil to wymyślił?
Z powodu DPF diesel ostatecznie na trasy, do miasta to m.in. zarzynanie silnika, bo dopalanie w DPF powoduje taki cud: "przybywa" oleju silnikowego. Warto wiedzieć dlaczego.
Przed kupnem zwłaszcza używanego diesla trzeba zapoznać się z cennikiem napraw i części, które wymienił Viking. Pouczająca wiedza. Może te 10 kPLN nie wystarczyć, bo sam DPF to może być 4 - 7 kPLN, albo emulator za 1500 PLN brutto.

:yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Yuzek
Posty: 1149
Rejestracja: sob sty 26, 2013
Miejscowość: Poznań/Kamionki
Motocykl: VN1700 Classic
VROC: 0

Post autor: Yuzek » ndz wrz 29, 2013

Panowie , trochę z tym dieslem to chyba przesadzacie, piszecie tak jak silnik diesla był złem koniecznym, a ja uważam ,że jeśli się go prawidłowo eksploatuje to daje naprawdę oszczędności i moment obrotowy nieosiągalny dla benzyniaków.

Ja zawsze jezdziłem benzyną do momentu kiedy usiadłem do pierwszego diesla:

- nowy z salonu - 270 tys. km i praktycznie żadnych problemów
- drugi mam zrobione 70 tys i też żadnych problemów

Tak więc chyba nie jest tak tragicznie :)
LwG Darek
Iguanas Poznań

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 25 użytkowników online :: 1 zarejestrowany, 0 ukrytych i 24 gości

Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 24 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą