VN 750 ssanie

Awatar użytkownika
Lacik
Posty: 2139
Rejestracja: wt sie 10, 2010
Miejscowość: Sosnowiec
Motocykl: VN2000 Limited, FJR1300
VROC: 33363

VN 750 ssanie

Post autor: Lacik » wt maja 24, 2011

CZesc,.
Panowie mam mały problem. Mianowicie, po zlożeniu sprzeta odpalilem motocykl ale nie dziala mi ssanie. Linka jest dobrze podlaczona i dziala na gazniku ( wyciaga taki walek, nie wiem jak to nazwac) ale przy maxymalnym ssaniu obroty mam na 1tysiac, jak zmniejsze ssanie to zmniejsza sie obroty i motocykl gasnie. Co moze byc tego przyczyna? Przed cala akcja, max obroty byly powyzej 3 tysiecy. Z gaznikiem nic nie robilem oprocz wyjecia go.
Ktos ma jakis pomysl?

Awatar użytkownika
Piotr_Classic
Posty: 2566
Rejestracja: pn cze 21, 2010
Miejscowość: Madryt
Motocykl: HD Street Glide
VROC: 32438

Post autor: Piotr_Classic » wt maja 24, 2011

Lacik, ssanie to nic innego jak "wymuszenie" na gaźnikach dodatkowej porcji samego paliwa. W naszych gaźnikach jest to czynność mechaniczna, Jesteś pewny że prawidłowo podłączyłeś linkę do dźwigni i do gaźników?

Awatar użytkownika
Lacik
Posty: 2139
Rejestracja: wt sie 10, 2010
Miejscowość: Sosnowiec
Motocykl: VN2000 Limited, FJR1300
VROC: 33363

Post autor: Lacik » wt maja 24, 2011

no tak jestem pewny, bo tak jak pisalem, gdy wymusze ssanie to linka podnosi do gory taki walek. i jak zmniejszam ssanie to obroty tez spadaja, tylko ze sa za niskie obroty.
No chyba ze cos sie posprzestawialo ze sruba od regulacji obrotow ( tak teraz pomyslalem)

Awatar użytkownika
Piotr_Classic
Posty: 2566
Rejestracja: pn cze 21, 2010
Miejscowość: Madryt
Motocykl: HD Street Glide
VROC: 32438

Post autor: Piotr_Classic » wt maja 24, 2011

Kurcze, nie bardzo widzę bezpośredniej zależności pomiędzy cięgnem ssania a regulacją wolnych obrotów....... może spróbuj podregulować wolne obroty zgodnie z serwisówką tak aby utrzymał obroty i sprawdź wtedy czy działa ssania jako takie. Nie wiem czy nie będzie Cię czekała synchronizacja gaźników? czy ładnie Ci się wkręca w obroty i równie płynnie z nich schodzi?

Awatar użytkownika
Lacik
Posty: 2139
Rejestracja: wt sie 10, 2010
Miejscowość: Sosnowiec
Motocykl: VN2000 Limited, FJR1300
VROC: 33363

Post autor: Lacik » wt maja 24, 2011

Wlasnie Piotrze ladnie sie wkreca i ladnie schodzi, sprawdzalem to.
Sproboje zakombinowac z regulacja wolnch obrotow.
Cz ktos ma jeszcze jakis pomysl? :)
Ihaaaa VN750 -> VN1600 Mean Streak -> VN2000 Limited, FJR1300, Hayabusa

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » wt maja 24, 2011

A wy w 750 nie macie linki do podkręcania wolnych obrotów??
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
Lacik
Posty: 2139
Rejestracja: wt sie 10, 2010
Miejscowość: Sosnowiec
Motocykl: VN2000 Limited, FJR1300
VROC: 33363

Post autor: Lacik » wt maja 24, 2011

sruba jest
Ihaaaa VN750 -> VN1600 Mean Streak -> VN2000 Limited, FJR1300, Hayabusa

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » wt maja 24, 2011

Może tym podkręć tylko wolne obroty, to najmniejsza ingerencja.
Chyba że łapie jakieś lewe powietrze z boku gaźnika.
Albo źle zapięta linka
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
Lacik
Posty: 2139
Rejestracja: wt sie 10, 2010
Miejscowość: Sosnowiec
Motocykl: VN2000 Limited, FJR1300
VROC: 33363

Post autor: Lacik » wt maja 24, 2011

Abrams pisze:Może tym podkręć tylko wolne obroty, to najmniejsza ingerencja.
Chyba że łapie jakieś lewe powietrze z boku gaźnika.
Albo źle zapięta linka
lewe powietrze powinienem raczej slyszec?

Awatar użytkownika
Piotr_Classic
Posty: 2566
Rejestracja: pn cze 21, 2010
Miejscowość: Madryt
Motocykl: HD Street Glide
VROC: 32438

Post autor: Piotr_Classic » śr maja 25, 2011

Lacik pisze:
Abrams pisze:Może tym podkręć tylko wolne obroty, to najmniejsza ingerencja.
Chyba że łapie jakieś lewe powietrze z boku gaźnika.
Albo źle zapięta linka
lewe powietrze powinienem raczej slyszec?
no niekoniecznie

Awatar użytkownika
Lacik
Posty: 2139
Rejestracja: wt sie 10, 2010
Miejscowość: Sosnowiec
Motocykl: VN2000 Limited, FJR1300
VROC: 33363

Post autor: Lacik » śr maja 25, 2011

zrobione :P
przyczyna bylo brak iskry na tylnim cylindrze. Teraz rwie az milo :D :ok:
Dzieki za kombinowanie ze mna :soczek:
Ihaaaa VN750 -> VN1600 Mean Streak -> VN2000 Limited, FJR1300, Hayabusa

Ramms
Posty: 423
Rejestracja: ndz paź 07, 2012
Miejscowość: Lubin
Motocykl: VTX 1300
VROC: 0

Post autor: Ramms » ndz mar 10, 2013

Się podłączę: problem podobny jak u Lacika; na max ssaniu ciężko pali, jak już odpali to kuleje (nierówna praca), nie wkręca się na obroty na ssaniu (ok. 1500 na max ssaniu i bardzo powoli się rozkręca do tego), po rozgrzaniu i zamknięciu ssania nadal nierówno pracuje. Problem nastąpił nagle i bez ostrzeżenia. Wymiana świec nic nie dała. Czy rozsynchronizowanie ( :D ) gaźników daje tak nagły efekt? Bo czytałem, że to może być to. Nie sprawdzałem, czy jest iskra, jeszcze.
Pozdrawiam Robert

Awatar użytkownika
Radio
Posty: 758
Rejestracja: śr kwie 25, 2012
Miejscowość: Połczyńskie Zdroje
Motocykl: VN 900 Classic LT
VROC: 35570

Post autor: Radio » ndz mar 10, 2013

Stawiam na gaźniki, czyli czyszczenie i synchro.
Pozdrawiam
Mariusz
VROC#35570
Gdzie słyszysz śpiew tam idź,
tam dobre serca mają
źli ludzie wierzaj mi,
Ci nigdy nie śpiewają.

Awatar użytkownika
Rudy
Posty: 1080
Rejestracja: pn kwie 26, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN750
VROC: 29537

Post autor: Rudy » ndz mar 10, 2013

Sprawdź iskrę an świecach - to na pewno.

Jeżeli odpalałeś go teraz po przerwie zimowej to problemem może być tez po prostu paliwo. Jakieś syfy z paliwa, które osiadły na dnie zbiornika i je zasysa, albo osadziły się w gaźniku.
Mechanika - to takie większe klocki Lego
----------
III

Awatar użytkownika
Zeus
Posty: 2888
Rejestracja: pt mar 18, 2011
Miejscowość: ZIELONA GÓRA
Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
VROC: 33589

Post autor: Zeus » ndz mar 10, 2013

Podobnie miałem w swoim Vn-15. Winne były gaźniki, czyszczenie i synchronizacja wyleczyły problem
www.v-moto.pl Oryginalne części, akcesoria, oleje, filtry do Kawasaki

VROC #33589

Ramms
Posty: 423
Rejestracja: ndz paź 07, 2012
Miejscowość: Lubin
Motocykl: VTX 1300
VROC: 0

Post autor: Ramms » ndz mar 24, 2013

Synchro zrobione + czyszczenie (oleje i płyny również), piknie pali :antlers: , ale gość co mi to robił mówi abym zmienił banzyne, bo niby stara i aku, bo niby niebezpiecznie spada napięcie podczas rozruchu.
Pozdrawiam Robert

Awatar użytkownika
Radio
Posty: 758
Rejestracja: śr kwie 25, 2012
Miejscowość: Połczyńskie Zdroje
Motocykl: VN 900 Classic LT
VROC: 35570

Post autor: Radio » ndz mar 24, 2013

Ramms pisze:Synchro zrobione + czyszczenie (oleje i płyny również), piknie pali :antlers: , ale gość co mi to robił mówi abym zmienił banzyne, bo niby stara i aku, bo niby niebezpiecznie spada napięcie podczas rozruchu.
Jak cza, to cza :p ja bym się nie zastanawiał i zrobił to bo wydatek nie taki wielki a później bez niespodzianek można jeździć cały sezon i jeden dzień dłużej :)
Pozdrawiam
Mariusz
VROC#35570
Gdzie słyszysz śpiew tam idź,
tam dobre serca mają
źli ludzie wierzaj mi,
Ci nigdy nie śpiewają.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 56 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 56 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą