odebrany od fachowca
-
- Posty: 182
- Rejestracja: ndz maja 02, 2010
- Miejscowość: Biskupiec
- Motocykl: VN 750 '97
- VROC: 32179
odebrany od fachowca
Witam. Po dwoch miesiacach odebralem moto od mechanika...masakra. Po wymianie (?) panewek silnik ma takie wibracje ze kolo 50 mph trace obraz w lusterkach a nogi lepiej miec w gorze niz na podestach, nie podlaczony stop tylko spowalniacza, nie wraca rollgaz, kuna sluchajcie DWA MIESIACE !
Najbardziej martwia mnie wibracje to chyba wal. Tiszo :?: moze masz jakis pomysl? Juz nie oddam do warsztatu nigdy.
Najbardziej martwia mnie wibracje to chyba wal. Tiszo :?: moze masz jakis pomysl? Juz nie oddam do warsztatu nigdy.
..czy swiat wiele sie zmieni gdy z mlodych gniewnych powstana starzy wkurwieni?
- Piotr
- Posty: 3249
- Rejestracja: śr kwie 21, 2010
- Miejscowość: Warszawa-Wilanów
- Motocykl: VN 1500 Nomad, VN 2000 Diablo Black
- VROC: 25311
Co to za warsztat?!!!!!, Tiszo pojechał do Goleniowa ale jak wróci to koniecznie z Nim pogadaj ma dużą wiedzę a z warsztatu trzeba by odzyskać kasę jak coś spieprzyli i nie chcesz żeby poprawiali. Trzymaj się i daj znać jak rozwiązałeś ten problem.
VROC#25311
--- www.v-moto.pl części ,akcesoria, oleje, filtry... do VN-ów ---
http://www.steelrosesmcsouthside.pl
--- www.v-moto.pl części ,akcesoria, oleje, filtry... do VN-ów ---
http://www.steelrosesmcsouthside.pl
-
- Posty: 182
- Rejestracja: ndz maja 02, 2010
- Miejscowość: Biskupiec
- Motocykl: VN 750 '97
- VROC: 32179
Na razie nie zaplacilem ani grosza a gosc (to robota po znajomosci) chce ode mnie 1200 pln :OMUKA pisze:Ryj bym "obił" za taką robotę :evil:
dodatkowo nie usawili nawet skladu mieszanki swiece cczarne ja dupa murzyna. Sprobuje zrobic wakuometr i zsynchronizowac gazniki tylko musze sie jeszcze tego nauczyc :P
Ehhhhhhhh brak slow.
..czy swiat wiele sie zmieni gdy z mlodych gniewnych powstana starzy wkurwieni?
Re: odebrany od fachowca
...źle ustawiony wałek wyrównoważający silnia - trzeba rozebrać i złożyć właściwiestarusheck pisze:Witam. Po dwoch miesiacach odebralem moto od mechanika...masakra. Po wymianie (?) panewek silnik ma takie wibracje ze kolo 50 mph trace obraz w lusterkach a nogi lepiej miec w gorze niz na podestach, nie podlaczony stop tylko spowalniacza, nie wraca rollgaz, kuna sluchajcie DWA MIESIACE !
Najbardziej martwia mnie wibracje to chyba wal. Tiszo :?: moze masz jakis pomysl? Juz nie oddam do warsztatu nigdy.
-
- Posty: 182
- Rejestracja: ndz maja 02, 2010
- Miejscowość: Biskupiec
- Motocykl: VN 750 '97
- VROC: 32179
Re: odebrany od fachowca
No tak spoko tylko co to znaczy wlasciwie? Wiem jak ustawic rozrzad a to juz cos Mile widziane wszelkie sugestie, mam manuala co prawda po anglikansku ale cos tam skumam, wszelkie foty rysunki i co tam kto ma pzryjme z dzika rozkosza. Jezdzic sie boje zeby nie wywalilo mi wala albo znow panewek nie rozpieprzyla.Starszy pisze:
...źle ustawiony wałek wyrównoważający silnia - trzeba rozebrać i złożyć właściwie
..czy swiat wiele sie zmieni gdy z mlodych gniewnych powstana starzy wkurwieni?
- Tiszo
- Posty: 893
- Rejestracja: śr kwie 21, 2010
- Miejscowość: Stary Dybów
- Motocykl: VN 2000
- VROC: 32243
Re: odebrany od fachowca
Zawór też może stukać z powodu wałka równoważnego, może też być wał, ja miałem terz przypadek u kolesia ŻE ZLE ZŁOŻYLI SZPILKI MOCUJĄCE SILNIK DO RAMY I MIAŁ WIBRACJE, tam są gumy i można je żle założyć. Jeżeli stuka w silniku to trza go rozebrac a wałek to ten co chodzi górą bo nasze silniki to DOHC. Prawdopodobnie nie trzymali się znaków. Tak czy siak trzeba go wypruć, rozebrać górę i ponownie złożyć. A co on tam spieprzył to tak z opisu się do końca nie da bo przyczyn może być wiele.starusheck pisze:No tak spoko tylko co to znaczy wlasciwie? Wiem jak ustawic rozrzad a to juz cos Mile widziane wszelkie sugestie, mam manuala co prawda po anglikansku ale cos tam skumam, wszelkie foty rysunki i co tam kto ma pzryjme z dzika rozkosza. Jezdzic sie boje zeby nie wywalilo mi wala albo znow panewek nie rozpieprzyla.Starszy pisze:
...źle ustawiony wałek wyrównoważający silnia - trzeba rozebrać i złożyć właściwie
- mrblack
- Posty: 99
- Rejestracja: wt lip 13, 2010
- Miejscowość: Mazuria
- Motocykl: AWO Simson ver. Military
- VROC: 0
Siemka
Przecież przy wymianie panewek raczej nie kombinuje sie przy wałe a wyważanie robi sie po regeneracji jak się go złoży :P
Myślę, że na spokojnie powinieneś (jeżeli to znajomy mechanior) nie dymić tylko niech poprawi to co spitolił i jush A potem siano płacisz i amen.
A przy okazji będę jechał w piątek za Olsztyn na serwis to mogę wparować po drodze i posłuchać motór co w nim napierdziela - oczywiście jak chcesz
Jak co to pisz na priva i daj namiary to posłuchamy co w trawie piszczy
Pozdrówki !!!!!!
Przecież przy wymianie panewek raczej nie kombinuje sie przy wałe a wyważanie robi sie po regeneracji jak się go złoży :P
Myślę, że na spokojnie powinieneś (jeżeli to znajomy mechanior) nie dymić tylko niech poprawi to co spitolił i jush A potem siano płacisz i amen.
A przy okazji będę jechał w piątek za Olsztyn na serwis to mogę wparować po drodze i posłuchać motór co w nim napierdziela - oczywiście jak chcesz
Jak co to pisz na priva i daj namiary to posłuchamy co w trawie piszczy
Pozdrówki !!!!!!
-
- Posty: 182
- Rejestracja: ndz maja 02, 2010
- Miejscowość: Biskupiec
- Motocykl: VN 750 '97
- VROC: 32179
Dymic nie bede bom za stary i emocje juz opadly. Oczywiscie mysle ze byloby super sie spotkac nawet poza wszystkim a juz jakby udalo sie postawic diagnoze siakas to juz w ogole. Ja koncze prace 15.30 w Biskupcu jestem kolo 16.00 z checa spije z Toba kawkemrblack pisze:Siemka
Myślę, że na spokojnie powinieneś (jeżeli to znajomy mechanior) nie dymić tylko niech poprawi to co spitolił i jush A potem siano płacisz i amen.
A przy okazji będę jechał w piątek za Olsztyn na serwis to mogę wparować po drodze i posłuchać motór co w nim napierdziela - oczywiście jak chcesz
Jak co to pisz na priva i daj namiary to posłuchamy co w trawie piszczy
Pozdrówki !!!!!!
Zapraszam zatem adres moj na priv
Btw Tiszo ...dzieki brachu za wszystko i czas i ...takie tam
Pozdrawiam
..czy swiat wiele sie zmieni gdy z mlodych gniewnych powstana starzy wkurwieni?
- Brein
- Posty: 2242
- Rejestracja: czw maja 06, 2010
- Miejscowość: Kielce
- Motocykl: Dniepr MT12
- VROC: 32244
starusheck,
Konfrontowałeś stan faktyczny motocykla w warsztacie, który robił "remont", czy ci "fachowcy" żyją w błogiej nieświadomości?
Konfrontowałeś stan faktyczny motocykla w warsztacie, który robił "remont", czy ci "fachowcy" żyją w błogiej nieświadomości?
Moja strona domowa: www.jacek-lukawski.pl
Ludzie dzielą się na dwie grupy: na tych, którzy "mogą coś zrobić" i na tych, którzy to zrobili.
Ludzie dzielą się na dwie grupy: na tych, którzy "mogą coś zrobić" i na tych, którzy to zrobili.
-
- Posty: 182
- Rejestracja: ndz maja 02, 2010
- Miejscowość: Biskupiec
- Motocykl: VN 750 '97
- VROC: 32179
Napisalem maila i sms (tel. nie odbieral) opisalem wszystkie objawy no i ze to skandal tez :???: ale nie mam odzewu do dzis...Brein pisze:starusheck,
Konfrontowałeś stan faktyczny motocykla w warsztacie, który robił "remont", czy ci "fachowcy" żyją w błogiej nieświadomości?
BTW szczescia zdrowia... (37)
..czy swiat wiele sie zmieni gdy z mlodych gniewnych powstana starzy wkurwieni?
- Brein
- Posty: 2242
- Rejestracja: czw maja 06, 2010
- Miejscowość: Kielce
- Motocykl: Dniepr MT12
- VROC: 32244
starusheck
Przyznam, że w podobnej sytuacji wróciłbym z motocyklem reklamując usługę, ale wiadomo, że to łatwo powiedzieć po fakcie.
To, że informacja o problemie pozostała bez odpowiedzi najlepiej świadczy o poziomie "warsztatu".
Przykro bardzo, że takie sytuacje się zdarzają i że padło na Ciebie.
Niemniej to nie jest norma i wydaje mi się, że nie ma co obiecywać sobie "nigdy więcej" - kwestia jest tylko taka, aby oddawać motocykl w dobre ręce - zawsze ktoś, coś wie - dobrze wcześniej "zasięgnąć języka" aby uniknąć podobnych sytuacji.
Przyznam, że w podobnej sytuacji wróciłbym z motocyklem reklamując usługę, ale wiadomo, że to łatwo powiedzieć po fakcie.
To, że informacja o problemie pozostała bez odpowiedzi najlepiej świadczy o poziomie "warsztatu".
Przykro bardzo, że takie sytuacje się zdarzają i że padło na Ciebie.
Niemniej to nie jest norma i wydaje mi się, że nie ma co obiecywać sobie "nigdy więcej" - kwestia jest tylko taka, aby oddawać motocykl w dobre ręce - zawsze ktoś, coś wie - dobrze wcześniej "zasięgnąć języka" aby uniknąć podobnych sytuacji.
Moja strona domowa: www.jacek-lukawski.pl
Ludzie dzielą się na dwie grupy: na tych, którzy "mogą coś zrobić" i na tych, którzy to zrobili.
Ludzie dzielą się na dwie grupy: na tych, którzy "mogą coś zrobić" i na tych, którzy to zrobili.
Witam jeszcze raz ! - odnośnie tego przypadku - zaznaczam, że nie jestem wszyskowiedzący, ale wg. mnie przyczyną może być :
1 - źle ustawiony rozrząd (osobno dla każdego cylindra, przy drugim szczególnie )
2 - wałek równoważący wykorbienia wału źle zazębiony (umieszczony w wybrzuszeniu obudowy silnika nad rozrusznikiem - napęd kołami zębatymi, kręci się odwrotnie niż wał - tu nie można przestawić nawet o ząbek)
3 - balansery na kołach zębatych źle zamocowane (L i P)
4 - mocowanie silnika w ramie
- w angielskim manualu str. 150 (chyba, albo coś bisko)
1 - źle ustawiony rozrząd (osobno dla każdego cylindra, przy drugim szczególnie )
2 - wałek równoważący wykorbienia wału źle zazębiony (umieszczony w wybrzuszeniu obudowy silnika nad rozrusznikiem - napęd kołami zębatymi, kręci się odwrotnie niż wał - tu nie można przestawić nawet o ząbek)
3 - balansery na kołach zębatych źle zamocowane (L i P)
4 - mocowanie silnika w ramie
- w angielskim manualu str. 150 (chyba, albo coś bisko)
-
- Posty: 182
- Rejestracja: ndz maja 02, 2010
- Miejscowość: Biskupiec
- Motocykl: VN 750 '97
- VROC: 32179
Tu takze oficjalne dzieki wszystkim razem i kazdemu z osobna. Rzeczywiscie niemiecki manual ma wyrazne fotki tylko ten jezyk...poganski :P Bez wyjecia motora z ramy sie nie obejdzie i doswiadczenia organoleptycznego. Ten sezon zamykam bo albo wyleci mi wal albo mozg tak trzesie, warczy i stuka.Starszy pisze:Witam jeszcze raz ! - odnośnie tego przypadku - zaznaczam, że nie jestem wszyskowiedzący, ale wg. mnie przyczyną może być :
1 - źle ustawiony rozrząd (osobno dla każdego cylindra, przy drugim szczególnie )
2 - wałek równoważący wykorbienia wału źle zazębiony (umieszczony w wybrzuszeniu obudowy silnika nad rozrusznikiem - napęd kołami zębatymi, kręci się odwrotnie niż wał - tu nie można przestawić nawet o ząbek)
3 - balansery na kołach zębatych źle zamocowane (L i P)
4 - mocowanie silnika w ramie
- w angielskim manualu str. 150 (chyba, albo coś bisko)
Pozdrawiam Robert.
..czy swiat wiele sie zmieni gdy z mlodych gniewnych powstana starzy wkurwieni?
Kto jest online
Jest 19 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 19 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości