Kierunkowskazy

Awatar użytkownika
Dolny
Posty: 26
Rejestracja: sob cze 30, 2012
Miejscowość: Lipnica/Bytów (pomorskie)
Motocykl: VN 700
VROC: 0

Kierunkowskazy

Post autor: Dolny » czw wrz 13, 2012

Witam,

Dzisiaj przestały mi świecić kierunkowskazy, wszystkie. Przerywacz "pyka" normalnie, normalnym tempem.

Jaka może być tego przyczyna, z tego co rzuciłem okiem to bezpieczniki ok, poza tym działa klakson a to chyba ta sama linia.

Inny przerywacz także nic nie zmienił, nawet nie pykał...

Co może być jeszcze tego przyczyną ?
Pozdrawiam

Andy
Posty: 2540
Rejestracja: czw maja 03, 2012
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN 700, VN 1600 Nomad
VROC: 34888

Post autor: Andy » czw wrz 13, 2012

Zobacz przełącznik kierunków, ten na kierownicy. Sprawdź, czy wchodzi i wychodzi napięcie .. Czy przełącza...Próbuję Ci pomagać intuicyjnie, nie miałem tego typu problemu.
:ok:
Teraz już wiem, czym wolność jest...
Zawsze patrz na jasną stronę życia...

Awatar użytkownika
Dolny
Posty: 26
Rejestracja: sob cze 30, 2012
Miejscowość: Lipnica/Bytów (pomorskie)
Motocykl: VN 700
VROC: 0

Post autor: Dolny » czw wrz 13, 2012

Sprawdzę jutro, jak ktoś ma jeszcze jakieś podejrzenia to prosiłbym o pomoc. :)

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » czw wrz 13, 2012

nie wiem czy kierunki również maja przekaźnik czy może przerywacz jest przekaźnikiem tak czy inaczej pomimo cykania przekaźnika nie świecił mi reflektor, pin z wyprowadzeniem prądu się rozłączył wstawiłem nowy przekaźnik i zagrało :ok:

Awatar użytkownika
Dolny
Posty: 26
Rejestracja: sob cze 30, 2012
Miejscowość: Lipnica/Bytów (pomorskie)
Motocykl: VN 700
VROC: 0

Post autor: Dolny » czw wrz 13, 2012

Zobaczymy, sam nie wiem. W poniedziałek i tak idzie na warsztat żeby to ogarnąć ale miałem nadzieję, że sam dam radę coś zdziałać, może akurat to jakaś bzdeta.

Awatar użytkownika
oktogon
Posty: 2154
Rejestracja: śr kwie 07, 2010
Miejscowość: Rzeszów
Motocykl: BMW K1200RT
VROC: 31527

Post autor: oktogon » pt wrz 14, 2012

najbardziej prozaiczny z powodów - żarówki, co prawda musiałby to być totalny pech zeby wszystkie równocześnie padły ale co szkodzi sprawdzić ?
_____ VROC 31527 _____

Gabriel
Posty: 150
Rejestracja: wt cze 28, 2011
Miejscowość: PL
Motocykl: Vulcan
VROC: 0

Post autor: Gabriel » sob wrz 15, 2012

Jak nie ma żarówki lub jest spalona to powinno szybciej "pykać". Jeżeli spali się żarówka przednia tylne też może w tym samym czasie, często tak mam w samochodach i dwa razy w motorze. Skro pyka to przełącznik przy kierownicy wygląda na sprawny. Żarówka lub kabel gdzieś przetarty.
Motorek jaki mam VN-15SE

Awatar użytkownika
MUKA
Posty: 8374
Rejestracja: wt maja 25, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Vn 1500 Classic tourer
VROC: 0

Post autor: MUKA » sob wrz 15, 2012

Srawdź masy.
Przekaźnik może pykać przy h...wej masie, ale żarówki już nie.
Rodzina, Klub, Barwy, Honor.

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » śr wrz 19, 2012

no i co z tymi kierunkami co we czwórkę nagle przestały pykać ?

Awatar użytkownika
Dolny
Posty: 26
Rejestracja: sob cze 30, 2012
Miejscowość: Lipnica/Bytów (pomorskie)
Motocykl: VN 700
VROC: 0

Post autor: Dolny » pt wrz 21, 2012

Było zaśniedziałe złącze przy stacyjce, podobno w tym modelu prąd do kierunków jest pobierany ze stacyjki. Nie ja to robiłem. Takiej przyczyny bym się nigdy nie spodziewał :hah:

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » pt wrz 21, 2012

dobrze wiedzieć :ok:

Andy
Posty: 2540
Rejestracja: czw maja 03, 2012
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN 700, VN 1600 Nomad
VROC: 34888

Post autor: Andy » ndz wrz 23, 2012

Dolny pisze:Było zaśniedziałe złącze przy stacyjce, podobno w tym modelu prąd do kierunków jest pobierany ze stacyjki. Nie ja to robiłem. Takiej przyczyny bym się nigdy nie spodziewał :hah:
Zapamiętam...
Teraz już wiem, czym wolność jest...
Zawsze patrz na jasną stronę życia...

Awatar użytkownika
Rallyfun44
Posty: 17
Rejestracja: sob wrz 26, 2015
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: VN 800
VROC: 0

Post autor: Rallyfun44 » ndz lut 14, 2016

A mi jeszcze wczoraj kierunki działały. Dzisiaj włączam a tu brak wszystkich kierunków, brak tykania i tylko kontrolka świeci ale w sposób ciągły. Co to może być??? Czy ktoś spotkał się z takim czymś?

Awatar użytkownika
fitter
Posty: 3035
Rejestracja: pn lut 14, 2011
Miejscowość: Szczecin
Motocykl: VN900LT '10
VROC: 33352

Post autor: fitter » ndz lut 14, 2016

Sprawdź kostki - może gdzieś nie styka, albo poszedł bezpiecznik.
Życie nie powinno być podróżą do grobu, której celem jest dowiezienie atrakcyjnych i dobrze zachowanych zwłok. Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć narąbany w trzy dupy, krzycząc: "ALE TO BYŁA JAZDA!"

Awatar użytkownika
robdk
Posty: 190
Rejestracja: ndz wrz 06, 2015
Miejscowość: Końskie
Motocykl: EN500B
VROC: 0

Post autor: robdk » ndz lut 14, 2016

Lub sam przerywacz. Ew. jest gdzieś zwarcie przez co przerywacz nie widzi obciążenia i świeci ciągłym światłem.
POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk

Awatar użytkownika
Rallyfun44
Posty: 17
Rejestracja: sob wrz 26, 2015
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: VN 800
VROC: 0

Post autor: Rallyfun44 » ndz lut 14, 2016

Dzięki
Za tydzień będę miał czas zagładnąć to mojej VNki. Na pewno po ustaleniu przyczyny dam znać co było nie tak.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 7 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 7 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą