Kierunkowskazy

Awatar użytkownika
Dolny
Posty: 26
Rejestracja: sob cze 30, 2012
Miejscowość: Lipnica/Bytów (pomorskie)
Motocykl: VN 700
VROC: 0

Kierunkowskazy

Post autor: Dolny » czw wrz 13, 2012

Witam,

Dzisiaj przestały mi świecić kierunkowskazy, wszystkie. Przerywacz "pyka" normalnie, normalnym tempem.

Jaka może być tego przyczyna, z tego co rzuciłem okiem to bezpieczniki ok, poza tym działa klakson a to chyba ta sama linia.

Inny przerywacz także nic nie zmienił, nawet nie pykał...

Co może być jeszcze tego przyczyną ?
Pozdrawiam

Andy
Posty: 2540
Rejestracja: czw maja 03, 2012
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN 700, VN 1600 Nomad
VROC: 34888

Post autor: Andy » czw wrz 13, 2012

Zobacz przełącznik kierunków, ten na kierownicy. Sprawdź, czy wchodzi i wychodzi napięcie .. Czy przełącza...Próbuję Ci pomagać intuicyjnie, nie miałem tego typu problemu.
:ok:
Teraz już wiem, czym wolność jest...
Zawsze patrz na jasną stronę życia...

Awatar użytkownika
Dolny
Posty: 26
Rejestracja: sob cze 30, 2012
Miejscowość: Lipnica/Bytów (pomorskie)
Motocykl: VN 700
VROC: 0

Post autor: Dolny » czw wrz 13, 2012

Sprawdzę jutro, jak ktoś ma jeszcze jakieś podejrzenia to prosiłbym o pomoc. :)

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » czw wrz 13, 2012

nie wiem czy kierunki również maja przekaźnik czy może przerywacz jest przekaźnikiem tak czy inaczej pomimo cykania przekaźnika nie świecił mi reflektor, pin z wyprowadzeniem prądu się rozłączył wstawiłem nowy przekaźnik i zagrało :ok:

Awatar użytkownika
Dolny
Posty: 26
Rejestracja: sob cze 30, 2012
Miejscowość: Lipnica/Bytów (pomorskie)
Motocykl: VN 700
VROC: 0

Post autor: Dolny » czw wrz 13, 2012

Zobaczymy, sam nie wiem. W poniedziałek i tak idzie na warsztat żeby to ogarnąć ale miałem nadzieję, że sam dam radę coś zdziałać, może akurat to jakaś bzdeta.

Awatar użytkownika
oktogon
Posty: 2154
Rejestracja: śr kwie 07, 2010
Miejscowość: Rzeszów
Motocykl: BMW K1200RT
VROC: 31527

Post autor: oktogon » pt wrz 14, 2012

najbardziej prozaiczny z powodów - żarówki, co prawda musiałby to być totalny pech zeby wszystkie równocześnie padły ale co szkodzi sprawdzić ?
_____ VROC 31527 _____

Gabriel
Posty: 150
Rejestracja: wt cze 28, 2011
Miejscowość: PL
Motocykl: Vulcan
VROC: 0

Post autor: Gabriel » sob wrz 15, 2012

Jak nie ma żarówki lub jest spalona to powinno szybciej "pykać". Jeżeli spali się żarówka przednia tylne też może w tym samym czasie, często tak mam w samochodach i dwa razy w motorze. Skro pyka to przełącznik przy kierownicy wygląda na sprawny. Żarówka lub kabel gdzieś przetarty.
Motorek jaki mam VN-15SE

Awatar użytkownika
MUKA
Posty: 8374
Rejestracja: wt maja 25, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Vn 1500 Classic tourer
VROC: 0

Post autor: MUKA » sob wrz 15, 2012

Srawdź masy.
Przekaźnik może pykać przy h...wej masie, ale żarówki już nie.
Rodzina, Klub, Barwy, Honor.

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » śr wrz 19, 2012

no i co z tymi kierunkami co we czwórkę nagle przestały pykać ?

Awatar użytkownika
Dolny
Posty: 26
Rejestracja: sob cze 30, 2012
Miejscowość: Lipnica/Bytów (pomorskie)
Motocykl: VN 700
VROC: 0

Post autor: Dolny » pt wrz 21, 2012

Było zaśniedziałe złącze przy stacyjce, podobno w tym modelu prąd do kierunków jest pobierany ze stacyjki. Nie ja to robiłem. Takiej przyczyny bym się nigdy nie spodziewał :hah:

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » pt wrz 21, 2012

dobrze wiedzieć :ok:

Andy
Posty: 2540
Rejestracja: czw maja 03, 2012
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN 700, VN 1600 Nomad
VROC: 34888

Post autor: Andy » ndz wrz 23, 2012

Dolny pisze:Było zaśniedziałe złącze przy stacyjce, podobno w tym modelu prąd do kierunków jest pobierany ze stacyjki. Nie ja to robiłem. Takiej przyczyny bym się nigdy nie spodziewał :hah:
Zapamiętam...
Teraz już wiem, czym wolność jest...
Zawsze patrz na jasną stronę życia...

Awatar użytkownika
Rallyfun44
Posty: 17
Rejestracja: sob wrz 26, 2015
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: VN 800
VROC: 0

Post autor: Rallyfun44 » ndz lut 14, 2016

A mi jeszcze wczoraj kierunki działały. Dzisiaj włączam a tu brak wszystkich kierunków, brak tykania i tylko kontrolka świeci ale w sposób ciągły. Co to może być??? Czy ktoś spotkał się z takim czymś?

Awatar użytkownika
fitter
Posty: 3035
Rejestracja: pn lut 14, 2011
Miejscowość: Szczecin
Motocykl: VN900LT '10
VROC: 33352

Post autor: fitter » ndz lut 14, 2016

Sprawdź kostki - może gdzieś nie styka, albo poszedł bezpiecznik.
Życie nie powinno być podróżą do grobu, której celem jest dowiezienie atrakcyjnych i dobrze zachowanych zwłok. Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć narąbany w trzy dupy, krzycząc: "ALE TO BYŁA JAZDA!"

Awatar użytkownika
robdk
Posty: 190
Rejestracja: ndz wrz 06, 2015
Miejscowość: Końskie
Motocykl: EN500B
VROC: 0

Post autor: robdk » ndz lut 14, 2016

Lub sam przerywacz. Ew. jest gdzieś zwarcie przez co przerywacz nie widzi obciążenia i świeci ciągłym światłem.
POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk

Awatar użytkownika
Rallyfun44
Posty: 17
Rejestracja: sob wrz 26, 2015
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: VN 800
VROC: 0

Post autor: Rallyfun44 » ndz lut 14, 2016

Dzięki
Za tydzień będę miał czas zagładnąć to mojej VNki. Na pewno po ustaleniu przyczyny dam znać co było nie tak.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 12 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 12 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą