Sprzęgło VN750 '86
- kerdmann
- Miejscowość: Reda-pomorskie
- Motocykl: vulcan vn750
- VROC: 0
Sprzęgło VN750 '86
Witam wszystkich
Jestem początkującym motocyklistą i szczęśliwym posiadaczem Vulcana VN750
Dziś rano postanowiłem przepalić motocykl po 2 tyg. postoju. Odpalił normalnie, silnik się zagrzał i postanowiłem wrzucić jedynkę aby popracowała trochę przekładnia i skrzynia biegów.
I tutaj mały problem.
Bieg wskoczył dosyć głośno i z szarpnięciem, koło zaczęło się kręcić ale gdy wcisnąłem ponownie sprzęgło koło się nie zatrzymuje. Podobnie jest z kolejnymi biegami.
Dźwignia sprzęgła jest twarda, linka naciągnięta jak zawsze, tyle że tak jakby w ogóle nie było sprzęgła. Biegi wchodzą wszystkie ale ze zgrzytem. Nie próbowałem nic więcej aby nie uszkodzić przekładni.
Moje podejrzenia padają na samo sprzęgło, tj. tarcze, przekładki itp.
Czy ktoś z kolegów miał podobną przypadłość???
Olej jest do wymiany na 100% po sezonie. Motocykl ma przebieg ok 25000 mil
Bardzo proszę o poradę co może być przyczyną i jakie konkretnie elementy kupić i wymienić
Pozdrawiam gorąco
Jestem początkującym motocyklistą i szczęśliwym posiadaczem Vulcana VN750
Dziś rano postanowiłem przepalić motocykl po 2 tyg. postoju. Odpalił normalnie, silnik się zagrzał i postanowiłem wrzucić jedynkę aby popracowała trochę przekładnia i skrzynia biegów.
I tutaj mały problem.
Bieg wskoczył dosyć głośno i z szarpnięciem, koło zaczęło się kręcić ale gdy wcisnąłem ponownie sprzęgło koło się nie zatrzymuje. Podobnie jest z kolejnymi biegami.
Dźwignia sprzęgła jest twarda, linka naciągnięta jak zawsze, tyle że tak jakby w ogóle nie było sprzęgła. Biegi wchodzą wszystkie ale ze zgrzytem. Nie próbowałem nic więcej aby nie uszkodzić przekładni.
Moje podejrzenia padają na samo sprzęgło, tj. tarcze, przekładki itp.
Czy ktoś z kolegów miał podobną przypadłość???
Olej jest do wymiany na 100% po sezonie. Motocykl ma przebieg ok 25000 mil