Grube koło / chude koło
-
- Posty: 146
- Rejestracja: sob sie 11, 2012
- Miejscowość: Warszawa / Rzepin
- Motocykl: VN800 Classic
- VROC: 0
Grube koło / chude koło
Jaka jest różnica pomiędzy Vulcanem w wersji Classic i "nie classic". Chodzi mi przede wszystkim o to jaki to wielkie, grube koło ma wpływ na kierowanie motocyklem?
- Mayones
- Posty: 5682
- Rejestracja: czw kwie 26, 2012
- Miejscowość: B-B
- Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
- VROC: 0
ponoć kierownicą lżej co nieco się kręci choć to tylko na postoju można odczuć, opona tańsza to raczej nie wiele będzie, na pewno więcej czyszczenia szprych bo są dłuższe
coś doczytałem że oba modele różnią się skrzynią biegów i przednim heblem no i oczywiście wygląd jeden woli chopka inny cruisera
poza tym wyczerpującą odpowiedź to chyba dalby Ci tylko ktoś kto na classicu i "nie classicu" zrobił po kilkaset km
najlepiej przejedź się jednym i drugim
coś doczytałem że oba modele różnią się skrzynią biegów i przednim heblem no i oczywiście wygląd jeden woli chopka inny cruisera
poza tym wyczerpującą odpowiedź to chyba dalby Ci tylko ktoś kto na classicu i "nie classicu" zrobił po kilkaset km
najlepiej przejedź się jednym i drugim
- MaciekSz
- Posty: 3701
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: -----
- VROC: 32197
Przejeździłem Customem 900tką kilkanaście tysięcy. Fajnie się jeździło.
Od roku jeżdżę Nomadem z grubym kołem z przodu. Też fajnie.
Technika jazdy jest taka sama, może chopperowe koło troche bardziej wrażliwe na śliskie jest.
Bierz co Ci się podoba. I tyle.
Od roku jeżdżę Nomadem z grubym kołem z przodu. Też fajnie.
Technika jazdy jest taka sama, może chopperowe koło troche bardziej wrażliwe na śliskie jest.
Bierz co Ci się podoba. I tyle.
MaciekSz
Jest:
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT, K1200LT
VROC #32197
Jest:
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT, K1200LT
VROC #32197
- Zeus
- Posty: 2888
- Rejestracja: pt mar 18, 2011
- Miejscowość: ZIELONA GÓRA
- Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
- VROC: 33589
VN-15 najeździłem również kilkanaście tysięcy kilometrów, a teraz dosiadam nomada 1600 i muszę powiedzieć , że różnica jest ogromna co do prowadzenia motocykla. Piętnastka była bardziej zwinna i łatwiejsza w lataniu pomiędzy puszkami. Póki co nomadem jeszcze się tak nie przeciskam. Węższe koła mają zazwyczaj lżejsze motocykle i to jest niewątpliwie plus, podczas jazdy miejskiej. Natomiast szersze ma plus co jazdy poza miastem. Przy większych prędkościach motocykl napewno jest stabilniejszy.
Kto jest online
Jest 22 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 22 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości