Grube koło / chude koło

FlasH
Posty: 146
Rejestracja: sob sie 11, 2012
Miejscowość: Warszawa / Rzepin
Motocykl: VN800 Classic
VROC: 0

Grube koło / chude koło

Post autor: FlasH » pt sie 24, 2012

Jaka jest różnica pomiędzy Vulcanem w wersji Classic i "nie classic". Chodzi mi przede wszystkim o to jaki to wielkie, grube koło ma wpływ na kierowanie motocyklem?

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » pt sie 24, 2012

ponoć kierownicą lżej co nieco się kręci :ok: choć to tylko na postoju można odczuć, opona tańsza to raczej nie wiele będzie, na pewno więcej czyszczenia szprych bo są dłuższe :D
coś doczytałem że oba modele różnią się skrzynią biegów i przednim heblem no i oczywiście wygląd jeden woli chopka inny cruisera ;)
poza tym wyczerpującą odpowiedź to chyba dalby Ci tylko ktoś kto na classicu i "nie classicu" zrobił po kilkaset km :ok:

najlepiej przejedź się jednym i drugim

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3700
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » pt sie 24, 2012

Przejeździłem Customem 900tką kilkanaście tysięcy. Fajnie się jeździło.
Od roku jeżdżę Nomadem z grubym kołem z przodu. Też fajnie.

Technika jazdy jest taka sama, może chopperowe koło troche bardziej wrażliwe na śliskie jest.

Bierz co Ci się podoba. I tyle.
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

Awatar użytkownika
Zeus
Posty: 2888
Rejestracja: pt mar 18, 2011
Miejscowość: ZIELONA GÓRA
Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
VROC: 33589

Post autor: Zeus » pt sie 24, 2012

VN-15 najeździłem również kilkanaście tysięcy kilometrów, a teraz dosiadam nomada 1600 i muszę powiedzieć , że różnica jest ogromna co do prowadzenia motocykla. Piętnastka była bardziej zwinna i łatwiejsza w lataniu pomiędzy puszkami. Póki co nomadem jeszcze się tak nie przeciskam. Węższe koła mają zazwyczaj lżejsze motocykle i to jest niewątpliwie plus, podczas jazdy miejskiej. Natomiast szersze ma plus co jazdy poza miastem. Przy większych prędkościach motocykl napewno jest stabilniejszy.
www.v-moto.pl Oryginalne części, akcesoria, oleje, filtry do Kawasaki

VROC #33589

Sławek
Posty: 3161
Rejestracja: sob cze 05, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Nomad 1600, VN 2000 LT
VROC: 32428

Post autor: Sławek » pt sie 24, 2012

Popieram.
Włączam silnik, daję kopa
Za mną tylko kurz

Awatar użytkownika
MUKA
Posty: 8374
Rejestracja: wt maja 25, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Vn 1500 Classic tourer
VROC: 0

Post autor: MUKA » pt sie 24, 2012

Przy małych prędkościach i manewtowaniu lepiej mi się jeździ na grubszych kapciach. W koleinach gorzej.
Rodzina, Klub, Barwy, Honor.

Ando
Posty: 228
Rejestracja: ndz paź 23, 2011
Miejscowość: Katowice
Motocykl: Kawasaki VN 1600 Clasic
VROC: 0

Post autor: Ando » sob sie 25, 2012

Jezdżę na dużym kole w moim VN i na pewno odczuwam wszelkie podłużne "zdrapki" asfaltu na drodze.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 7 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 7 gości

Najwięcej użytkowników (296) było online sob wrz 28, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą