Stukot z lewej strony silnika przy ruszaniu
-
- Posty: 16
- Rejestracja: sob mar 19, 2011
- Miejscowość: Olsztyn
- Motocykl: vn 800
- VROC: 0
- Lukanio
- Posty: 55
- Rejestracja: czw maja 03, 2012
- Miejscowość: Łowicz
- Motocykl: Kawasaki VN800 Classic
- VROC: 0
Witam, jestem nowym użytkownikiem zarówno forum jak i motocykla o którym mowa. I znów pojawia się pytanie o tzw. "Klekot"z lewej strony silnika przy ruszaniu i przyspieszaniu na wysokim biegu, czy można z tym jeździć nie zwracając uwagi czy wymaga naprawy, oraz czemu to aż tyle kosztuje. Byłbym wdzięczny za jakąś podpowiedź.
Nie kosztuje aż tyle za jakiś tydzień jak dostaniemy taile będziemy to robić u Mad Doga w VNie. Z tego co piszesz poszły gumy od balansera. Koszt całkowity części to 250zł (zamawiane w Olek Motocykle Katowice- w tym są gumy + uszczelka). Postaram się zrobić zdjęcia podczas wymiany to zrobi się z tego mini poradnik jak to wytargać.
Yamaha XV 1600, Honda XL1000V, SAM ZAP x 2, K-750
linku do części nie ma ale moge Ci podać numery katalogowe:
920751748 sztuk 2. cena za jedną 46,08zł
921601582 sztuk 4. cena za jedną 38,11zł
do tego jeszcze uszczelka pod alternator zamiennik 35zł (oryginał koło 70zł kosztuje)
w sumie za całość wychodzi 279,60zł
Tylko jest taki haczyk, że musisz dać zaliczkę bo inaczej nie zamówią. tłumaczyli że często im zamawiali a później nie odbierali i im to leżało na półkach więc proszą o osobiste zamówienie i zaliczke. ja dałem 50zł
masz tu jescze link do manuala jak to wygląda. numer części 92075 i 92160
920751748 sztuk 2. cena za jedną 46,08zł
921601582 sztuk 4. cena za jedną 38,11zł
do tego jeszcze uszczelka pod alternator zamiennik 35zł (oryginał koło 70zł kosztuje)
w sumie za całość wychodzi 279,60zł
Tylko jest taki haczyk, że musisz dać zaliczkę bo inaczej nie zamówią. tłumaczyli że często im zamawiali a później nie odbierali i im to leżało na półkach więc proszą o osobiste zamówienie i zaliczke. ja dałem 50zł
masz tu jescze link do manuala jak to wygląda. numer części 92075 i 92160
MadDog.
Dodam tylko tyle, że w diagnozie nie należy sugerować się przebiegiem. Winę ponosi wiek motocykla (który często jest zbieżny z dużym przebiegiem). Moto Kacpra ma nakręcone autentyczne 10 tys. km a gumsko balanserów tak stwardniało, że klekotało (rocznik 96).
Yamaha XV 1600, Honda XL1000V, SAM ZAP x 2, K-750
- ciecio
- Posty: 485
- Rejestracja: ndz lut 17, 2013
- Miejscowość: Gdańsk
- Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
- VROC: 36107
Pozwolę sobie odświeżyć temat.
Zakupiłem zestaw stabilizatorów oraz uszczelkę pod pokrywę alternatora.
Mam zamiar samodzielnie dokonać wymiany, a co
Z niemieckiej instrukcji większość jest dla mnie jasna, ale jest małe ale.
Instrukcja ta zaleca wymianę oleju przy tej operacji.
Jak rozumiem "przy okazji".
Czy to oznacza, że muszę zlać olej żeby dobrać się do stabilizatorów (zwanych balancerami)?
Czy jak odkręcę pokrywę alternatora, to zaleję garaż olejem?
Jeżeli pytanie jest lamerskie to proszę o wyrozumiałość.
Staram się uczyć nowych rzeczy i wolę zapytać, żeby czegoś nie popsuć.
Zakupiłem zestaw stabilizatorów oraz uszczelkę pod pokrywę alternatora.
Mam zamiar samodzielnie dokonać wymiany, a co
Z niemieckiej instrukcji większość jest dla mnie jasna, ale jest małe ale.
Instrukcja ta zaleca wymianę oleju przy tej operacji.
Jak rozumiem "przy okazji".
Czy to oznacza, że muszę zlać olej żeby dobrać się do stabilizatorów (zwanych balancerami)?
Czy jak odkręcę pokrywę alternatora, to zaleję garaż olejem?
Jeżeli pytanie jest lamerskie to proszę o wyrozumiałość.
Staram się uczyć nowych rzeczy i wolę zapytać, żeby czegoś nie popsuć.
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
- ciecio
- Posty: 485
- Rejestracja: ndz lut 17, 2013
- Miejscowość: Gdańsk
- Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
- VROC: 36107
Cena praktycznie się nie zmieniła
920751748 sztuk 2. cena za jedną 45,60zł
921601582 sztuk 4. cena za jedną 37,58zł
Razem 241,52
No i do tego uszczelka pod pokrywę alternatora w larssonie niecałe 30zł.
Mam nadzieję, że efekt powali mnie na kolana
920751748 sztuk 2. cena za jedną 45,60zł
921601582 sztuk 4. cena za jedną 37,58zł
Razem 241,52
No i do tego uszczelka pod pokrywę alternatora w larssonie niecałe 30zł.
Mam nadzieję, że efekt powali mnie na kolana
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
- ciecio
- Posty: 485
- Rejestracja: ndz lut 17, 2013
- Miejscowość: Gdańsk
- Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
- VROC: 36107
No i utknąłem.
W żaden sposób nie mogę odkręcić śruby od rotora alternatora.
Jest jakiś sposób na to, bo już trzecią godzinę z tym walczę.
W żaden sposób nie mogę odkręcić śruby od rotora alternatora.
Jest jakiś sposób na to, bo już trzecią godzinę z tym walczę.
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
Kto jest online
Jest 22 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 22 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości