VN 800 Kierunki Led

czajka67
Posty: 62
Rejestracja: czw kwie 21, 2011
Miejscowość: Lubin-Dolnyslask
Motocykl: Kawasaki Vulkan 800
VROC: 33822

VN 800 Kierunki Led

Post autor: czajka67 » śr mar 26, 2014

Witam ,zakupilem i wymienilem zwykle kierunka na kierunki Led po zamontowaniu kierunkow i zmianie przerywacza ze zwyklego na przerywacz do ledów,jest problem ktory mnie zaczyna powli dobijac ,mianowicie po wlaczeniu kierunkowskazow w prawo ,czy tez w lewo mrugaja mi awaryjnie ,natomiast na zwyklym przerywaczu mrugaja tak jakby zarowka byla spalona z duza czestoliwoscia mrugania , moze jest ktos kto przerabial ten temat , i pomoze najchetniej z obrazkami hihiihih ,kurcze szukalem tutaj w szukajce ale nie znalazlem nic chyba ze na wzrok mi padlo
czajka67

Awatar użytkownika
Lacik
Posty: 2139
Rejestracja: wt sie 10, 2010
Miejscowość: Sosnowiec
Motocykl: VN2000 Limited, FJR1300
VROC: 33363

Post autor: Lacik » śr mar 26, 2014

hmmm przerywacze maja tyle samo pinów? Schemat jest taki sam? Zły przerywacz.

Co do kierunków led, to ja z Andrewem przerabiamy teraz problem "częściowych ledów" w sensie z przodu normalne, z tyłu ledy ( problem jest tez taki ze nasze vulcany maja przerywacze 5 pinowe :) )
Rozwiazanie: przekażnik elektroniczny i 2 rezystory o lacznej mocy 20W (ceramiczne)

Obrazek
Gdzie:
R- rezystory
PK- przekaźnik
B- bezpiecznik

Układ ten jest dla jednego kierunku. Teoretycznie jakby ten układ zastosować zaraz za wyjsciem przerywacza ( 3 piny) to powinno tez działać ( oczywiście jesli masz wszystkie ledowe kierunki- przód i tył)

sorry ale nie mam pod ręką programu do rysowania schematów elektrycznych :mrgreen:

Awatar użytkownika
Pantani
Posty: 263
Rejestracja: pt mar 25, 2011
Miejscowość: Ożarów Maz
Motocykl: f650gs twin
VROC: 0

Re: VN 800 Kierunki Led

Post autor: Pantani » śr mar 26, 2014

czajka67 pisze:Witam ,zakupilem i wymienilem zwykle kierunka na kierunki Led po zamontowaniu kierunkow i zmianie przerywacza ze zwyklego na przerywacz do ledów,jest problem ktory mnie zaczyna powli dobijac ,mianowicie po wlaczeniu kierunkowskazow w prawo ,czy tez w lewo mrugaja mi awaryjnie
Ja bym odłączył na chwilę żarówkę sygnalizująca na prędkościomierzu, pewnie sie poprawi :)

Awatar użytkownika
Skrobel
Posty: 2585
Rejestracja: czw maja 30, 2013
Miejscowość: Piaseczno
Motocykl: Nomad 1700, VN900 LT, był VN800-B3, VN1500-L4
VROC: 35582

Post autor: Skrobel » śr mar 26, 2014

Jestem na świeżo, bo sam ostatnio miałem problem z kierunkami.

U mnie w VN 800 jest właśnie coś w rodzaju przerywacza elektronicznego. Ma tylko dwa piny i tylko 2 przewody. Jeden (pomarańczowo-żółty) z bieguna + akumulatora przepuszczony przez stacyjkę i bezpiecznik 10A; drugi idzie sobie dalej przez wspólny przewód przełącznika na kierownicy, już do żarówek. Ujemny biegun nie jest niczym przerywany. To się zresztą zgadza z serwisówką.

Czy u Ciebie jest inaczej? Tzn. przerywacz ma oddzielne piny dla lewego i prawego kierunku?
LwG
Łukasz czyli Skrobel

Awatar użytkownika
Pantani
Posty: 263
Rejestracja: pt mar 25, 2011
Miejscowość: Ożarów Maz
Motocykl: f650gs twin
VROC: 0

Post autor: Pantani » śr mar 26, 2014

Lacik pisze: Co do kierunków led, to ja z Andrewem przerabiamy teraz problem "częściowych ledów" w sensie z przodu normalne, z tyłu ledy ( problem jest tez taki ze nasze vulcany maja przerywacze 5 pinowe :) )
Rozwiazanie: przekażnik elektroniczny i 2 rezystory o lacznej mocy 20W (ceramiczne)
Ja mam taki mieszany układ. Dołożyłem rezystory i na zwykłym przekażniku działa prawidłowo.

Pendejo
Posty: 24
Rejestracja: pn lip 07, 2014
Miejscowość: Poznań
Motocykl: VN800B
VROC: 0

Post autor: Pendejo » czw kwie 14, 2016

Ja mam u siebie przy ledach najtańszy przerywacz za 11 pln i wszystko działa. Problemem była tylko żarówka kontrolna na konsoli, bo się obwód przez nią zamykał ale 2 najzwyklejsze diody prostownicze załatwiły sprawę. Porobię zdjęcia i naszkicuje jakiś schemat jak to podłączyłem.

Pendejo
Posty: 24
Rejestracja: pn lip 07, 2014
Miejscowość: Poznań
Motocykl: VN800B
VROC: 0

Post autor: Pendejo » czw kwie 14, 2016

Ok. byłem w garażu. Przerywacz mam tego typu
Obrazek
Na zacisku oznaczonym jako minus mam przewód podłączony do minusa aku. (prawy zacisk na zdjęciu)
Na środkowym zacisku mam przewód pomarańczowy, a na lewym zacisku mam przewód pomarańczowy z zielonym paskiem.

Z kontrolką był większy myk do jednego jej zacisku trzeba doprowadzić minusa, do dwóch oryginalnych przewodów dolutować diody tak by przewodziły w stronę żarówki i za diodami połączyć je ze sobą i na drugi zacisk żarówki. Wtedy kontrolka będzie działać poprawnie. Na schemacie zaznaczyłem przeróbkę


Obrazek

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 3 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 3 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą