VN 800 Kierunki Led
-
- Posty: 62
- Rejestracja: czw kwie 21, 2011
- Miejscowość: Lubin-Dolnyslask
- Motocykl: Kawasaki Vulkan 800
- VROC: 33822
VN 800 Kierunki Led
Witam ,zakupilem i wymienilem zwykle kierunka na kierunki Led po zamontowaniu kierunkow i zmianie przerywacza ze zwyklego na przerywacz do ledów,jest problem ktory mnie zaczyna powli dobijac ,mianowicie po wlaczeniu kierunkowskazow w prawo ,czy tez w lewo mrugaja mi awaryjnie ,natomiast na zwyklym przerywaczu mrugaja tak jakby zarowka byla spalona z duza czestoliwoscia mrugania , moze jest ktos kto przerabial ten temat , i pomoze najchetniej z obrazkami hihiihih ,kurcze szukalem tutaj w szukajce ale nie znalazlem nic chyba ze na wzrok mi padlo
czajka67
- Lacik
- Posty: 2139
- Rejestracja: wt sie 10, 2010
- Miejscowość: Sosnowiec
- Motocykl: VN2000 Limited, FJR1300
- VROC: 33363
hmmm przerywacze maja tyle samo pinów? Schemat jest taki sam? Zły przerywacz.
Co do kierunków led, to ja z Andrewem przerabiamy teraz problem "częściowych ledów" w sensie z przodu normalne, z tyłu ledy ( problem jest tez taki ze nasze vulcany maja przerywacze 5 pinowe )
Rozwiazanie: przekażnik elektroniczny i 2 rezystory o lacznej mocy 20W (ceramiczne)
Gdzie:
R- rezystory
PK- przekaźnik
B- bezpiecznik
Układ ten jest dla jednego kierunku. Teoretycznie jakby ten układ zastosować zaraz za wyjsciem przerywacza ( 3 piny) to powinno tez działać ( oczywiście jesli masz wszystkie ledowe kierunki- przód i tył)
sorry ale nie mam pod ręką programu do rysowania schematów elektrycznych
Co do kierunków led, to ja z Andrewem przerabiamy teraz problem "częściowych ledów" w sensie z przodu normalne, z tyłu ledy ( problem jest tez taki ze nasze vulcany maja przerywacze 5 pinowe )
Rozwiazanie: przekażnik elektroniczny i 2 rezystory o lacznej mocy 20W (ceramiczne)
Gdzie:
R- rezystory
PK- przekaźnik
B- bezpiecznik
Układ ten jest dla jednego kierunku. Teoretycznie jakby ten układ zastosować zaraz za wyjsciem przerywacza ( 3 piny) to powinno tez działać ( oczywiście jesli masz wszystkie ledowe kierunki- przód i tył)
sorry ale nie mam pod ręką programu do rysowania schematów elektrycznych
- Pantani
- Posty: 263
- Rejestracja: pt mar 25, 2011
- Miejscowość: Ożarów Maz
- Motocykl: f650gs twin
- VROC: 0
Re: VN 800 Kierunki Led
Ja bym odłączył na chwilę żarówkę sygnalizująca na prędkościomierzu, pewnie sie poprawiczajka67 pisze:Witam ,zakupilem i wymienilem zwykle kierunka na kierunki Led po zamontowaniu kierunkow i zmianie przerywacza ze zwyklego na przerywacz do ledów,jest problem ktory mnie zaczyna powli dobijac ,mianowicie po wlaczeniu kierunkowskazow w prawo ,czy tez w lewo mrugaja mi awaryjnie
- Skrobel
- Posty: 2585
- Rejestracja: czw maja 30, 2013
- Miejscowość: Piaseczno
- Motocykl: Nomad 1700, VN900 LT, był VN800-B3, VN1500-L4
- VROC: 35582
Jestem na świeżo, bo sam ostatnio miałem problem z kierunkami.
U mnie w VN 800 jest właśnie coś w rodzaju przerywacza elektronicznego. Ma tylko dwa piny i tylko 2 przewody. Jeden (pomarańczowo-żółty) z bieguna + akumulatora przepuszczony przez stacyjkę i bezpiecznik 10A; drugi idzie sobie dalej przez wspólny przewód przełącznika na kierownicy, już do żarówek. Ujemny biegun nie jest niczym przerywany. To się zresztą zgadza z serwisówką.
Czy u Ciebie jest inaczej? Tzn. przerywacz ma oddzielne piny dla lewego i prawego kierunku?
U mnie w VN 800 jest właśnie coś w rodzaju przerywacza elektronicznego. Ma tylko dwa piny i tylko 2 przewody. Jeden (pomarańczowo-żółty) z bieguna + akumulatora przepuszczony przez stacyjkę i bezpiecznik 10A; drugi idzie sobie dalej przez wspólny przewód przełącznika na kierownicy, już do żarówek. Ujemny biegun nie jest niczym przerywany. To się zresztą zgadza z serwisówką.
Czy u Ciebie jest inaczej? Tzn. przerywacz ma oddzielne piny dla lewego i prawego kierunku?
LwG
Łukasz czyli Skrobel
Łukasz czyli Skrobel
- Pantani
- Posty: 263
- Rejestracja: pt mar 25, 2011
- Miejscowość: Ożarów Maz
- Motocykl: f650gs twin
- VROC: 0
Ja mam taki mieszany układ. Dołożyłem rezystory i na zwykłym przekażniku działa prawidłowo.Lacik pisze: Co do kierunków led, to ja z Andrewem przerabiamy teraz problem "częściowych ledów" w sensie z przodu normalne, z tyłu ledy ( problem jest tez taki ze nasze vulcany maja przerywacze 5 pinowe )
Rozwiazanie: przekażnik elektroniczny i 2 rezystory o lacznej mocy 20W (ceramiczne)
Ok. byłem w garażu. Przerywacz mam tego typu
Na zacisku oznaczonym jako minus mam przewód podłączony do minusa aku. (prawy zacisk na zdjęciu)
Na środkowym zacisku mam przewód pomarańczowy, a na lewym zacisku mam przewód pomarańczowy z zielonym paskiem.
Z kontrolką był większy myk do jednego jej zacisku trzeba doprowadzić minusa, do dwóch oryginalnych przewodów dolutować diody tak by przewodziły w stronę żarówki i za diodami połączyć je ze sobą i na drugi zacisk żarówki. Wtedy kontrolka będzie działać poprawnie. Na schemacie zaznaczyłem przeróbkę
Na zacisku oznaczonym jako minus mam przewód podłączony do minusa aku. (prawy zacisk na zdjęciu)
Na środkowym zacisku mam przewód pomarańczowy, a na lewym zacisku mam przewód pomarańczowy z zielonym paskiem.
Z kontrolką był większy myk do jednego jej zacisku trzeba doprowadzić minusa, do dwóch oryginalnych przewodów dolutować diody tak by przewodziły w stronę żarówki i za diodami połączyć je ze sobą i na drugi zacisk żarówki. Wtedy kontrolka będzie działać poprawnie. Na schemacie zaznaczyłem przeróbkę
Kto jest online
Jest 39 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 39 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości