Elektryka od kierownicy

marian07
Posty: 38
Rejestracja: pt paź 21, 2022
Motocykl: VN900

Re: Elektryka od kierownicy

Post autor: marian07 » śr lis 20, 2024

Kto zmieniał kierownicę? Ty czy poprzedni właściciel??

RobertG1988
Posty: 19
Rejestracja: wt lis 05, 2024
Motocykl: Vn800

Re: Elektryka od kierownicy

Post autor: RobertG1988 » śr lis 20, 2024

Ok jutro postaram się po sprawdzać miernikiem itd a jak nie jutro to po jutrze i napiszę co i jak …

RobertG1988
Posty: 19
Rejestracja: wt lis 05, 2024
Motocykl: Vn800

Re: Elektryka od kierownicy

Post autor: RobertG1988 » śr lis 20, 2024

marian07 pisze:
śr lis 20, 2024
Kto zmieniał kierownicę? Ty czy poprzedni właściciel??
Poprzedni właściciel ale byłem przy tym i wszystko widziałem więc wiem że motocykl działał jeździł a po przecięciu kabli wyszły kwiatki ale jak mówię kupiłem nowe przełączniki z kablami podłączyłem do kostek i dalej jest to samo więc po drodze jedyne co się działo to to że jak prostownik był podłączony pod akumulator to kilkukrotnie plusem została dotknięta rama i szły iskry niestety jest tak mało miejsca między ramą a plusem że stało się to naprawdę niechcący ale co mogło się zadziać ..

RobertG1988
Posty: 19
Rejestracja: wt lis 05, 2024
Motocykl: Vn800

Re: Elektryka od kierownicy

Post autor: RobertG1988 » śr lis 20, 2024

Dotknąłem silnika kabelkiem i kontrolka świeci
wladl pisze:
śr lis 20, 2024
To my tu „doktoraty” piszemy :) a okazuje się że możesz mieć większe problemy niż na początku się wydawało. Tak naprawdę, to nie wiemy, co Ty sam zmajstrowałeś, a co jeszcze przed Tobą poprzedni właściciel, czy inny „Edison”. Bo pisałeś wcześniej o połączonych kabelkach pod izolacją.
Sposób na weryfikację kontrolki luzu. Zdejmij licznik z baku. Do licznika masz dwie małe wtyczki. Zlokalizuj na jednej z nich kabelek JASNO ZIELONY. To on idzie do czujnika luzu. Nie rozpinając ich, weź jakiś kawałek przewodu, jeden koniec wciśnij we wtyczkę do JASNO ZIELONY. Drugim końcem dotknij do silnika, kontrolka powinna zaświecić jeśli silnik ma masę. Jak nie świeci, dotknij do minusa akumulatora. Kontrolka luzu powinna zaświecić. Masz jakiś miernik ? Na tej samej wtyczce gdzie jest JASNO ZIELONY, na przewodzie BRĄZOWY z BIAŁYM paskiem powinieneś mieć +12V….. Szybko rozładowuje akumulator…. A ładowanie masz ? Bez miernika tego nie sprawdzisz. Prostownikiem raczej niczego nie spaliłeś.
Tak na czuja, to możesz mieć problemy z masą. Kawałkiem przewodu połącz razem w pewny sposób; minus akumulatora, korpus silnika, ramę i masę instalacji. Masa instalacji to jest CZARNY z ŻÓŁTYM paskiem. Właśnie pod licznikiem znajdziesz połączenie masy instalacji do ramy. I zobacz co się dzieje.

RobertG1988
Posty: 19
Rejestracja: wt lis 05, 2024
Motocykl: Vn800

Re: Elektryka od kierownicy

Post autor: RobertG1988 » śr lis 20, 2024

Słuchajcie tego … motocykl rano palił jak podłączyłem akumulator po całym dniu ładowania .. później zgasiłem i odlapalilem ponownie i problem powrócił … pojechałem do pracy wróciłem odczytałem post sprawdziłem kabelkiem masę od licznika kontrolka się zapaliła i mówię odpalę go ale patrzę a z tyłu nie świeci mi światło … mówię co jest patrzę kierunki i obojętnie który wciskam to świecą oba jak awaryjne … próbuje odpalić a tu zero reakcji … co jest grane.:))) wiem że to mała bestia ale aż tak żeby zwariowała:)))) przed sezone chyba będę mieć doktorat z elektryki jak to ogarnę …. Hehe

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 9 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 9 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą