Vulcan mi sie skończył :(
-
- Posty: 60
- Rejestracja: czw wrz 30, 2010
- Miejscowość: Jelenia Góra
- Motocykl: ZR550 , VN800A
- VROC: 0
Vulcan mi sie skończył :(
Jeździłem wczoraj wokół komina po nastu kilometrach zaczął przerywać więc przekręciłem na rezerwę i jedziemy dalej . Zatrzymałem się po pewnym czasie bo chciałem popatrzeć na lądujące samoloty . Wyłączyłem silnik , stopka i moto przewaliło sie na prawą stronę (grunt mało stabilny i pochyły ). Szybko podniosłem pooglądałem samoloty , przekręcam stacyjkę a tu NIC . Zero kontrolek zero rozrusznika nic . Na pych odpada ( 250kg) . Więc pcham sprzęta , na szczęście zatrzymał się motocyklista i po kilku minutach rozmowy zdecydował że pojedzie do domu i wróci busem . Czekałem z godzinkę i przyjechał w podzięce wypiliśmy piwko i kombinowaliśmy co to mogło się stać . Oczywiście sprawdziłem połączenia pod siedzeniem bo tylko to mogłem zrobic , aku jest nowe . Poradźcie bo nie wiem co mogło się rozłączyć i gdzie .
Gdzie zaczyna się pasja , tam kończy się ekonomia .
....
czy aby dobrze sprawdziłeś aku...Arek pisze:Aku sprawdziłem
Podłącz najlepiej inny.
Może "cela poszła"
- Azachiel77
- Posty: 142
- Rejestracja: ndz sie 08, 2010
- Miejscowość: strzelce opolskie
- Motocykl: kawasaki vulcan VN 1500 classic
- VROC: 0
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
Hej... A są w cywilizowanym świcie moto ze stopką z prawej? Nie licząc oczywiście centralnych, ale to też chyba nie w VNachAzachiel77 pisze:czekaj bo nie łapie - u mnie stopka jest z lewej strony ale to vn15. Piszesz że zwalił się na stopke. Napisz na która się wyglebił ?
pozdrawiam
Zasadniczo czujnik przewrócenia to ma odciąć zapłon po glebie. Po postawieniu moto do pionu powinien odpalić.
Sprawdź dokładnie, czy przy glebie paliwo jest dostarczane (kranik), ew. czy fajka nie spadła ze świecy. No i jak koledzy mówili, elektryka.
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
-
- Posty: 60
- Rejestracja: czw wrz 30, 2010
- Miejscowość: Jelenia Góra
- Motocykl: ZR550 , VN800A
- VROC: 0
Problem rozwiązany Bezpiecznik się spalił a powodem było zwarcie na kablach pod błotnikiem , opona przetarła i kable się postykały . Muszę go podnieść bo na nierównościach słyszę jak ociera a na wzmocnieniu błotnika pod spodem to lakieru już nie mam przez te otarcia . Dzięki za pomoc .
Stopkę mam po lewej tylko jak napisałem wcześniej pobocze było grząskie i bardzo pochyłe dlatego się przewalił .
Stopkę mam po lewej tylko jak napisałem wcześniej pobocze było grząskie i bardzo pochyłe dlatego się przewalił .
Gdzie zaczyna się pasja , tam kończy się ekonomia .
Kto jest online
Jest 48 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 48 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości