Na co zwrócić uwagę? Czy warto się w to pchać?
-
- Posty: 7
- Rejestracja: ndz cze 05, 2011
- Miejscowość: Banbury UK
- Motocykl: Kawasaki VN1500 Vulcan
- VROC: 0
Na co zwrócić uwagę? Czy warto się w to pchać?
Witam wszystkich
Planuję zakup Vulcana VN800 Classic i natrafiłem na sprzęt sprowadzony z UK w 2009 roku. Wstawiłbym forki niestety nie wiem jak. Z oględzin wynikło co następuje: moto malowane ponoć przez sporą ilość odpryskó i zadrapań. Na ramie nie zauważyłem śladó uszkodzeń. Silnik w ciepły dzień po odpaleniu na ssaniu dość długo się nagrzewał, dopiero po krótkiej przejażdżce mogłem wyłączyć ssanie, nie wiem czy to normalne. Poza tym nie widziałem śladów wycieków, właściciel przyznał, że w zeszłym roku pocił się tylny cylinder, zostało to jednak naprawione. W trakcie jazdy nie zauważyłem aby cośściągało, nie usłyszałaem też dziwnych dźwięków.
Do zrobienia z tego co zauważyłem jest: wymiana opony tylnej, wymiana oleju, filtrów i dla pewności serwis gaźników, czyli to co po zakupie i tak trzeba zrobić.
Stan wizualny taki sobie, co nieco można by poprawić.
Powiedzcie proszę na co jeszcze zwrócić uwagę, co dokładnie sprawdzić. Będę wdzięczny za każdą pomoc.
Cena za moto to ok 7000zł, sprzedający opóścił na wszystko co wymieniłem mu do poprawek i naprawy.
Bardzo proszę o pomoc bo nie znam się na tym zbyt dobrze a nie wiem czy warto w to się pchać.
A moża jest ktoś z Trójmiasta i mógłby ze mną podjechać i obejrzeć motocykl.
Pozdrawiam
Planuję zakup Vulcana VN800 Classic i natrafiłem na sprzęt sprowadzony z UK w 2009 roku. Wstawiłbym forki niestety nie wiem jak. Z oględzin wynikło co następuje: moto malowane ponoć przez sporą ilość odpryskó i zadrapań. Na ramie nie zauważyłem śladó uszkodzeń. Silnik w ciepły dzień po odpaleniu na ssaniu dość długo się nagrzewał, dopiero po krótkiej przejażdżce mogłem wyłączyć ssanie, nie wiem czy to normalne. Poza tym nie widziałem śladów wycieków, właściciel przyznał, że w zeszłym roku pocił się tylny cylinder, zostało to jednak naprawione. W trakcie jazdy nie zauważyłem aby cośściągało, nie usłyszałaem też dziwnych dźwięków.
Do zrobienia z tego co zauważyłem jest: wymiana opony tylnej, wymiana oleju, filtrów i dla pewności serwis gaźników, czyli to co po zakupie i tak trzeba zrobić.
Stan wizualny taki sobie, co nieco można by poprawić.
Powiedzcie proszę na co jeszcze zwrócić uwagę, co dokładnie sprawdzić. Będę wdzięczny za każdą pomoc.
Cena za moto to ok 7000zł, sprzedający opóścił na wszystko co wymieniłem mu do poprawek i naprawy.
Bardzo proszę o pomoc bo nie znam się na tym zbyt dobrze a nie wiem czy warto w to się pchać.
A moża jest ktoś z Trójmiasta i mógłby ze mną podjechać i obejrzeć motocykl.
Pozdrawiam
- Badger
- Posty: 6396
- Rejestracja: pn kwie 05, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: Blue Lady + Osiołek
- VROC: 29218
gaźnik jest tylko jeden. to że długo na ssaniu może być przyczyną brudnego filtra paliwa lub właśnie gaźnika.
zwróć uwagę na to czy kopci z wydechów, czy równo pracuje, czy ładnie odpala na zimnym i na ciepłym.
i nie wierz, że ktoś malował moto bo były odpryski - musiał leżeć. ale jak jedzie prosto to ok
zwróć uwagę na to czy kopci z wydechów, czy równo pracuje, czy ładnie odpala na zimnym i na ciepłym.
i nie wierz, że ktoś malował moto bo były odpryski - musiał leżeć. ale jak jedzie prosto to ok
pie.....lę, nie myję
Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga
Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.
Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga
Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.
- Sheriff
- Posty: 1254
- Rejestracja: pt cze 11, 2010
- Miejscowość: Koog aan de Zaan
- Motocykl: Versys 1000 GT
- VROC: 30486
Kolego żaden z nas mechanikiem nie jest tak jak pisał Badger moto można posłuchać na ciepło i zimno trochę mnie dziwi że potrzebuje długi czas do nagrzania ale to jeszcze nie musi nic znaczyć. Co do sprawdzenia moto proponuję zabrać go do serwisu Kawasaki do Marvela czy motoBasa np w Gdańsku sprawdzą Ci tam powłokę lakierniczą i resztę. A jeśli chcesz porozmawiać o VN 800 wpadnij do nas na spotkanie we wtorek będzie co najmniej kilka 800-tek (zobacz wątek w dziale Zloty... temat 3miasto).
- Abrams
- Posty: 6171
- Rejestracja: pn kwie 12, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: VN2000 Limited '05
- VROC: 29561
Kolego zobacz ograniczniki skrętu kierownicy na główce ramy , czy nie są zbite czy nie jest na nich zbity lakier.
To już bardziej świadczy o poważniejszej wywrotce niż o delikatnym szlifie.
Moja 800 dłużej niż 3min nie pracowała na ssaniu, potem już sobie radziła bez.
Ssanie w zasadzie przy chłodnym dniu i zimnym silniku a potem już o tym zapominałem.
To już bardziej świadczy o poważniejszej wywrotce niż o delikatnym szlifie.
Moja 800 dłużej niż 3min nie pracowała na ssaniu, potem już sobie radziła bez.
Ssanie w zasadzie przy chłodnym dniu i zimnym silniku a potem już o tym zapominałem.
Miałem to w moim "starym grzechotniku" Po porządnym czyszczeniu i solidnej regulacji gaźników (podejżewam więcej czynności poza synchronizacją) nagrzewa się błyskawicznie.Grysza pisze:Silnik w ciepły dzień po odpaleniu na ssaniu dość długo się nagrzewał, dopiero po krótkiej przejażdżce mogłem wyłączyć ssanie, nie wiem czy to normalne.
Reszta... jak wyżej
Kto jest online
Jest 37 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 37 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości