Tykanie w silniku
jezdzic, nic mu nie bedzie[/quote]
Albo jestem przewrażliwiony ale wydaje mi się że jakieś drgania odczuwalne podczas jazdy na biegu doszły do tego. Jak wciskam sprzegło to ustają a podczas jazdy na biegu znowu czuc. Czy wina oleju może byc przyczyną tykania zaworów i tych drgan czy to jakiś poważniejszy problem?
zaopmniałem dodac ze w ciagu ostatnich dwóch dni zrobiłem jakies 220 km i zauważyłem w tym czasie takie obiawy. O tykaniu to już wspominałem wczasniej ale teraz doszły te drgania (tak mi sie wydaje). Ogolnie odczuwałm mniejszy komfort podczas jazdy.
Moze ktoś cokolwiek doradzic?
Albo jestem przewrażliwiony ale wydaje mi się że jakieś drgania odczuwalne podczas jazdy na biegu doszły do tego. Jak wciskam sprzegło to ustają a podczas jazdy na biegu znowu czuc. Czy wina oleju może byc przyczyną tykania zaworów i tych drgan czy to jakiś poważniejszy problem?
zaopmniałem dodac ze w ciagu ostatnich dwóch dni zrobiłem jakies 220 km i zauważyłem w tym czasie takie obiawy. O tykaniu to już wspominałem wczasniej ale teraz doszły te drgania (tak mi sie wydaje). Ogolnie odczuwałm mniejszy komfort podczas jazdy.
Moze ktoś cokolwiek doradzic?
-
- Posty: 93
- Rejestracja: śr maja 18, 2011
- Miejscowość: Tarczyn
- Motocykl: VN 1500 Custom/KZ 650 Chopper/Dniepr MT11
- VROC: 0
no to u mnie zagadka z cykaniem rozwiązana!!! cykały sobie DEKOMPRESATORY które są rozklekotane na maxa. na poczatku miałem plan aby je wymienić na nowe ale jak zobaczyłem ceny to mnie zatkało. i co najfajniejsze to na przedni gar jeden kosztuje 364 zł a na tylni 604 zł mimo że są prawie identyczne( przynajmniej wizualnie). nie pozostaje mi nic innego jak tylko poddać je regeneracji czyli kilka młotków w nity i jak to powiedział mój mechanik "bedzie pan zadowolony"
"A kto wódki nie pije jest wywrotowcem, świadomie uszczuplającym dochody państwa bez-ideowcem!!!"
zrobiłeś tak czy tylko planujesz?Fatman76 pisze:no to u mnie zagadka z cykaniem rozwiązana!!! cykały sobie DEKOMPRESATORY które są rozklekotane na maxa. na poczatku miałem plan aby je wymienić na nowe ale jak zobaczyłem ceny to mnie zatkało. i co najfajniejsze to na przedni gar jeden kosztuje 364 zł a na tylni 604 zł mimo że są prawie identyczne( przynajmniej wizualnie). nie pozostaje mi nic innego jak tylko poddać je regeneracji czyli kilka młotków w nity i jak to powiedział mój mechanik "bedzie pan zadowolony"
NIC
Kto jest online
Jest 24 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 24 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości