Klakson do VN800A
- Robson
- Posty: 4167
- Rejestracja: ndz lip 17, 2011
- Miejscowość: Tychy
- Motocykl: VN 1600 Nomad "Phantom"
- VROC: 34475
Jak moto się zagrzeje i odkręcę manetke to buczy, aż miłoPantani pisze:hm... no to mogłeś już tylko pomylić "+" z "-" lub zepsuty klakson masz
Muszę kupić multimetr, bo nie mam opisanych kabli ze starego klaksonu i nie wiem, który to +
Jestem tu, bo wierzę, że emocje są siłą życia...
Nie jestem odpowiedzialny za emocje odbiorcy... To jego sprawa.
Nie jestem odpowiedzialny za emocje odbiorcy... To jego sprawa.
- Kristofer
- Posty: 374
- Rejestracja: sob lut 25, 2012
- Miejscowość: Myszków
- Motocykl: Honda Goldwing
- VROC: 0
Podepnę się pod temat
vn 1500 i też chciałem sobie dołożyć porządną tubę ale napotkałem opór chcę założyć przekaźnik aby było jak potrzeba impuls do sterowania z oryginalnego włącznika i tu jest problem bo na nim jest + cały czas, na oryginalnym klaksonie(titek) to samo po kluczyku na 1 pinie + i na drugim też + o co chodzi jak to działa
Pierwszy raz spotakłem się z taką sytuacją aby na dwóch pinach było + więc czym steruje ten włącznik w manetce +czy - bo zgupiałem
jak by ktoś mógł zmierzyć u siebie czy po kluczyku na titkach tez cały czas jest + na obu pinach
http://img28.imageshack.us/img28/9104/s ... aksonu.jpg
vn 1500 i też chciałem sobie dołożyć porządną tubę ale napotkałem opór chcę założyć przekaźnik aby było jak potrzeba impuls do sterowania z oryginalnego włącznika i tu jest problem bo na nim jest + cały czas, na oryginalnym klaksonie(titek) to samo po kluczyku na 1 pinie + i na drugim też + o co chodzi jak to działa
Pierwszy raz spotakłem się z taką sytuacją aby na dwóch pinach było + więc czym steruje ten włącznik w manetce +czy - bo zgupiałem
jak by ktoś mógł zmierzyć u siebie czy po kluczyku na titkach tez cały czas jest + na obu pinach
http://img28.imageshack.us/img28/9104/s ... aksonu.jpg
- Długi Lech
- Posty: 1000
- Rejestracja: ndz lis 14, 2010
- Miejscowość: Białystok
- Motocykl: EN 500 C3
- VROC: 33639
- Pantani
- Posty: 263
- Rejestracja: pt mar 25, 2011
- Miejscowość: Ożarów Maz
- Motocykl: f650gs twin
- VROC: 0
Włącznik zwiera układ do masy.Kristofer pisze: Pierwszy raz spotakłem się z taką sytuacją aby na dwóch pinach było + więc czym steruje ten włącznik w manetce +czy - bo zgupiałem
Na klaksonie jest cały czas +12v, po wciśnięciu klawisza jeden styk jest zwierany do masy.
Jeżeli chcesz sterować przekaźnik to musisz na jego uzwojenie wyzwalające podać +12v a drugi przewód podłączyć do odpowiedniego zacisku klaksonu. (Jeszcze prościej wykorzystać oba oryginalne przewody klaksonu i do nich dołączyć uzwojenie wyzwalające przekażnika).
- Robson
- Posty: 4167
- Rejestracja: ndz lip 17, 2011
- Miejscowość: Tychy
- Motocykl: VN 1600 Nomad "Phantom"
- VROC: 34475
podobny temat http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php? ... c&start=20 - dokładnie opisany przekaźnikKristofer pisze:Podepnę się pod temat
vn 1500 i też chciałem sobie dołożyć porządną tubę ale napotkałem opór chcę założyć przekaźnik aby było jak potrzeba impuls do sterowania z oryginalnego włącznika i tu jest problem bo na nim jest + cały czas, na oryginalnym klaksonie(titek) to samo po kluczyku na 1 pinie + i na drugim też + o co chodzi jak to działa
Pierwszy raz spotakłem się z taką sytuacją aby na dwóch pinach było + więc czym steruje ten włącznik w manetce +czy - bo zgupiałem
jak by ktoś mógł zmierzyć u siebie czy po kluczyku na titkach tez cały czas jest + na obu pinach
http://img28.imageshack.us/img28/9104/s ... aksonu.jpg
Jestem tu, bo wierzę, że emocje są siłą życia...
Nie jestem odpowiedzialny za emocje odbiorcy... To jego sprawa.
Nie jestem odpowiedzialny za emocje odbiorcy... To jego sprawa.
- Kristofer
- Posty: 374
- Rejestracja: sob lut 25, 2012
- Miejscowość: Myszków
- Motocykl: Honda Goldwing
- VROC: 0
dziewki juz doszedłem o co biega po prostu trzeba wywalic oryginał i zostać przy samej tubie i przekaźniku bo inaczej sie dzieje tak jak rozrysowałem po prostu młynRobson pisze:podobny temat http://www.vulcaneria.pl/...er=asc&start=20 - dokładnie opisany przekaźnik
-
- Posty: 688
- Rejestracja: śr wrz 15, 2010
- Miejscowość: Świdnik
- Motocykl: VN 1700 VOYAGER
- VROC: 32896
Dzisiaj zrobiłem u siebie porządek bo mi fanfara ze sprężarką działała na pół gwizdka, niby to trąbiło ale nie było pary (problemem było właśnie podłączenie poprzez oryginalne przewody) oraz kiedyś przy testach prawie się stopił włącznik klaksonu, musiałem go reanimować i działa jakoś.jurekawasaki pisze: Masz rację przekaźnik nie jest potrzebny ponieważ prądy płynące w obwodzie sprężarki są mniejsze aniżeli w obwodzie tradycyjnego klaksonu.
Siedziałem dzisiaj prawie 4 godzinki w garażu spokojnie sobie wyprowadzając instalację i całość schowałem w prawym boczku tzn sprężarka z przekaźnikiem oraz mała plastikowa trąbka, do tego miałem wcześniej metalową dużą fanfarę skierowaną w dół wzdłuż chłodnicy. Teraz mam 2 tonowy sygnał przypominający syrenę lokomotywy, zdrowo daje, rzekłbym wystarczająco żeby kierowca, który zajedzie drogę najpierw spierdzielał a później sprawdzał co to było.
Nagrałem filmik telefonem ale on nie oddaje decybeli, później może wrzucę.
Kto jest online
Jest 29 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 29 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości