Dzisiaj wpadłem sobie na pomysł żeby sprawdzić luzy zaworowe w VN 800 Classic.
Przy kraniku są dwa przewody: jeden paliwowy do gaźnika i jeden podciśnienie tak?
Po ich zdjęciu paliwo leci ciurkiem. Nie ma znaczenia w jakiej pozycji znajduje się kranik.
Wydaje mi się ze w pozycji ON i RES nie powinno lecieć paliwo.
Co może być przyczyną jakaś membrana, uszczelka? Czy ktoś tez miał taka awarie?
To może być przyczyna zalewania garów np.

Jaki jest koszt takiej naprawy, części?
Musiałem zlać cale paliwo żeby ściągnąć zbiornik.
Czy ma ktoś z forum zainstalowany filtr paliwa i czy to nie koliduje z podciśnieniem?
I w którym kierunku powinna być skierowana strzałka filtra w stronę kranika czy gaźnika?
Ciekawe spostrzeżenie: luzy zaworowe się zmniejszają ciekawe.
Na wydechowym mam np. 0,15.
Czy płytki zaworowe można szlifować czy raczej dobierać nowe?
Pozdrawiam,
Paweł