VN900 - różnice w modelach
-
- Posty: 8
- Rejestracja: wt lip 03, 2012
- Miejscowość: Katowice
- Motocykl: już niedługo
- VROC: 0
VN900 - różnice w modelach
Jako że mam nadzieję w najbliższych dniach nabyć "cudo", bardzo proszę o odpowiedź
bardziej doświadczonych Kolegów - na czym polegają różnice w poszczególnych typach VN900 (CLASSIC, CUSTOM, LIGHT TOURER)?
bardziej doświadczonych Kolegów - na czym polegają różnice w poszczególnych typach VN900 (CLASSIC, CUSTOM, LIGHT TOURER)?
Pozdrawiam -
Grzegorz_N
Grzegorz_N
- fitter
- Posty: 3035
- Rejestracja: pn lut 14, 2011
- Miejscowość: Szczecin
- Motocykl: VN900LT '10
- VROC: 33352
Na szybko - różnice widoczne:
Custom - z przodu "koło od roweru", bardziej linią w stronę choppera
Classic - koła szprychowe, standardowe wyposażenie czyli minimum, bardziej linią w stronę cruisera
Light Tourer - motocykl "do turystyki", od classica różni się doposażeniem w sakwy, oparcie, lightbary, szybę i inne akcesoria
Wszystkie łączy jedna cecha - są Vulcanami - a to bezcenne, za resztę zapłacisz ....
Custom - z przodu "koło od roweru", bardziej linią w stronę choppera
Classic - koła szprychowe, standardowe wyposażenie czyli minimum, bardziej linią w stronę cruisera
Light Tourer - motocykl "do turystyki", od classica różni się doposażeniem w sakwy, oparcie, lightbary, szybę i inne akcesoria
Wszystkie łączy jedna cecha - są Vulcanami - a to bezcenne, za resztę zapłacisz ....
Życie nie powinno być podróżą do grobu, której celem jest dowiezienie atrakcyjnych i dobrze zachowanych zwłok. Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć narąbany w trzy dupy, krzycząc: "ALE TO BYŁA JAZDA!"
-
- Posty: 8
- Rejestracja: wt lip 03, 2012
- Miejscowość: Katowice
- Motocykl: już niedługo
- VROC: 0
- MaciekSz
- Posty: 3701
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: -----
- VROC: 32197
Classic i LT to ten sam motocykl, tylko inaczej ubrany (w sensie LT jest ubrany w oryginalne akcesoria Kawasaki).Grzegorz_N pisze:A czy są jakieś zmiany mechaniczne - typu inna rama, inny silnik lub jego zestrojenie, amortyzatory i co tam jeszcze, czy tylko kosmetyka?
Custom to ten sam silnik, skrzynia biegów, rozmiar tylnego koła, bak. Inny przedni widelec, kierownica, inny kąt główki ramy (aczkolwiek tu nie jestem pewien), siodło, błotniki. Co za tym idzie, zupełnie inaczej się tym jeździ.
MaciekSz
Jest:
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT, K1200LT
VROC #32197
Jest:
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT, K1200LT
VROC #32197
- MaciekSz
- Posty: 3701
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: -----
- VROC: 32197
To zaktualizuj swój opisFatboy pisze:To w końcu dowiedziałem się że mam LT a też mnie to gnębiło co to jest LT
MaciekSz
Jest:
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT, K1200LT
VROC #32197
Jest:
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT, K1200LT
VROC #32197
- MaciekSz
- Posty: 3701
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: -----
- VROC: 32197
Banan... mylisz się... było całkiem wygodnie. Obecny właściciel też nie narzeka... I do tego czarne podesty KuryakynaBanan pisze:marekfg napisał,Potwierdzam mam Customa i plecaczek to za wygodnie nie maZanim kupisz najlepiej posadź zad na Customie i Classicu i sprawa Ci się wyklaruje. jednak jeśli chcesz żonę zabierać na wycieczki to obawiam się że Classic wygra casting
dlatego żonka kupiła sobie swuj moto
MaciekSz
Jest:
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT, K1200LT
VROC #32197
Jest:
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT, K1200LT
VROC #32197
- Banan
- Posty: 1637
- Rejestracja: czw mar 22, 2012
- Miejscowość: Tłuszcz
- Motocykl: VN 2000 DIABLO BLACK
- VROC: 0
MaciekSz, napisał;
Ja mam fabryczną kanapę która jest bardzo wygodna ale dla kierowcy
dla plecaczka jest za krótka, mi to pasuje.
A żonka kupiła sobie CBF 500 i mówi że jest teraz niezależna
Po takich przeróbkach to ja rozumiemBanan... mylisz się... było całkiem wygodnie. Obecny właściciel też nie narzeka... I do tego czarne podesty Kuryakyna
Ja mam fabryczną kanapę która jest bardzo wygodna ale dla kierowcy
dla plecaczka jest za krótka, mi to pasuje.
A żonka kupiła sobie CBF 500 i mówi że jest teraz niezależna
- Pantani
- Posty: 263
- Rejestracja: pt mar 25, 2011
- Miejscowość: Ożarów Maz
- Motocykl: f650gs twin
- VROC: 0
Masz rację,ale przy solowej jeżdzie custom wygrywamarekfg pisze:Zanim kupisz najlepiej posadź zad na Customie i Classicu i sprawa Ci się wyklaruje. jednak jeśli chcesz żonę zabierać na wycieczki to obawiam się że Classic wygra casting
Wygodniejsza pozycja szczególnie dla wysokich (inna kierownica, wysunięte podnóżki) z tego powodu chętnie bym wymienił moje 800classic na 900custom
-
- Posty: 83
- Rejestracja: śr sty 04, 2012
- Miejscowość: Mikołów
- Motocykl: VN 900 Custom 2010,
- VROC: 0
na trasy tak do 200 km zeczywiscie custom jest bardzo wygodny, ale jak jedziesz juz wiecej niz te 3-4 godziny to zaczyna byc czoc w kregoslupie, bo w customie kierownica jest troszke dalej i jestes nieco "wygiety", na klasicu siedzisz prosto. Gdyby kierownica w cusomie byla tak 5 cm blizej kierowcy to bylo by idealnie. Opona z przodu jest bardzo cienka, na dobrej drodze prowadzi sie to fajnie, ale na koleinach,wybojach,jest nienajlepiej, a jak wjedziesz np na polna droge to jest kiepsko bo waska opona sie wzyna w piach.Tak wiec custom ma plusy i minusy:)Pantani pisze:Masz rację,ale przy solowej jeżdzie custom wygrywamarekfg pisze:Zanim kupisz najlepiej posadź zad na Customie i Classicu i sprawa Ci się wyklaruje. jednak jeśli chcesz żonę zabierać na wycieczki to obawiam się że Classic wygra casting
Wygodniejsza pozycja szczególnie dla wysokich (inna kierownica, wysunięte podnóżki) z tego powodu chętnie bym wymienił moje 800classic na 900custom
- MaciekSz
- Posty: 3701
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: -----
- VROC: 32197
Opona przód Custom: 80/90-21M/C 48Hkalfas pisze:na trasy tak do 200 km zeczywiscie custom jest bardzo wygodny, ale jak jedziesz juz wiecej niz te 3-4 godziny to zaczyna byc czoc w kregoslupie, bo w customie kierownica jest troszke dalej i jestes nieco "wygiety", na klasicu siedzisz prosto. Gdyby kierownica w cusomie byla tak 5 cm blizej kierowcy to bylo by idealnie. Opona z przodu jest bardzo cienka, na dobrej drodze prowadzi sie to fajnie, ale na koleinach,wybojach,jest nienajlepiej, a jak wjedziesz np na polna droge to jest kiepsko bo waska opona sie wzyna w piach.Tak wiec custom ma plusy i minusy:)Pantani pisze:Masz rację,ale przy solowej jeżdzie custom wygrywamarekfg pisze:Zanim kupisz najlepiej posadź zad na Customie i Classicu i sprawa Ci się wyklaruje. jednak jeśli chcesz żonę zabierać na wycieczki to obawiam się że Classic wygra casting
Wygodniejsza pozycja szczególnie dla wysokich (inna kierownica, wysunięte podnóżki) z tego powodu chętnie bym wymienił moje 800classic na 900custom
opona przód kawa KLX450: 80/100-21M/C 51P
W Customie jest niższa. Po to Enduro mają cienkie opony, pomijając bieżnik, żeby "iść" przez grząskie i mniejszy opór stawiać.
Poza tym, prawda.
MaciekSz
Jest:
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT, K1200LT
VROC #32197
Jest:
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT, K1200LT
VROC #32197
Kto jest online
Jest 23 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 23 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości