10 przykazań użytkownika
10 przykazań użytkownika
Witam,
śmigam od miesiąca swoim potworem i cały czas mam z tyłu głowy, że nie do końca wiem na co trzeba zwrócić uwagę żeby wszystko było ok.
Mianowicie chodzi mi o podpowiedzenie na co uważać, na co być czujnym, czego się wystrzegać itd żeby cieszyć się jak najdłużej a popełnić jakiś kardynalny błąd i wylądować na dłużej u mechanika przez swoje zaniedbanie.
Z góry dziękuje za pomoc.
Hubert
śmigam od miesiąca swoim potworem i cały czas mam z tyłu głowy, że nie do końca wiem na co trzeba zwrócić uwagę żeby wszystko było ok.
Mianowicie chodzi mi o podpowiedzenie na co uważać, na co być czujnym, czego się wystrzegać itd żeby cieszyć się jak najdłużej a popełnić jakiś kardynalny błąd i wylądować na dłużej u mechanika przez swoje zaniedbanie.
Z góry dziękuje za pomoc.
Hubert
- olej sprawdzić co jakiś czas
- łańcuch jeśli jest nasmarować co 300km i po każdym deszczu
- zapisać sobie lub prowadzić książkę serwisową- kiedy płyny, oleje itd.
- sprawdzać co jakiś czas ciśnienie w oponach, jeśli jeździsz we 2 - ja sprawdzam częściej przed każdą jazdą z plecaczkiem,
- po jeździe na rozgrzanym co jakiś czas sprawdzić odgłosy z silnika,
- po odpaleniu nie wsiadać ani nie pokazywać kolegą jak to pięknie chodzi, poczekać jak się nagrzeje, ja odpalam dopiero pomału się ubieram...
Jeździć i tyle, ma sprawiać frajdę i relaksować
- łańcuch jeśli jest nasmarować co 300km i po każdym deszczu
- zapisać sobie lub prowadzić książkę serwisową- kiedy płyny, oleje itd.
- sprawdzać co jakiś czas ciśnienie w oponach, jeśli jeździsz we 2 - ja sprawdzam częściej przed każdą jazdą z plecaczkiem,
- po jeździe na rozgrzanym co jakiś czas sprawdzić odgłosy z silnika,
- po odpaleniu nie wsiadać ani nie pokazywać kolegą jak to pięknie chodzi, poczekać jak się nagrzeje, ja odpalam dopiero pomału się ubieram...
Jeździć i tyle, ma sprawiać frajdę i relaksować
- Krzycho
- Posty: 781
- Rejestracja: sob mar 02, 2013
- Miejscowość: Białystok
- Motocykl: V-strom 650, wcześniej Vulcany...
- VROC: 35666
Tylko łańcucha nie smaruj w VN900...
- nie zakładaj za dużo świecidełek, bo nadmiar mocy alternatora jest niewielki
- nie wajchuj biegami stojąc w miejscu, bo skrzynia ma blokadę, która nie pozwala wrzucić 2-ki jak wałek zdawczy stoi w miejscu - to takie ułatwienie znalezienia luzu - wniosek z tego taki, że w momencie zatrzymania ma już być wbita 1-ka.
- nie zakładaj za dużo świecidełek, bo nadmiar mocy alternatora jest niewielki
- nie wajchuj biegami stojąc w miejscu, bo skrzynia ma blokadę, która nie pozwala wrzucić 2-ki jak wałek zdawczy stoi w miejscu - to takie ułatwienie znalezienia luzu - wniosek z tego taki, że w momencie zatrzymania ma już być wbita 1-ka.
Kto jest online
Jest 11 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 11 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości