10 przykazań użytkownika

Hubi
Posty: 6
Rejestracja: czw kwie 16, 2015
Miejscowość: poznań
Motocykl: vn900
VROC: 0

10 przykazań użytkownika

Post autor: Hubi » pn maja 11, 2015

Witam,
śmigam od miesiąca swoim potworem i cały czas mam z tyłu głowy, że nie do końca wiem na co trzeba zwrócić uwagę żeby wszystko było ok.
Mianowicie chodzi mi o podpowiedzenie na co uważać, na co być czujnym, czego się wystrzegać itd żeby cieszyć się jak najdłużej a popełnić jakiś kardynalny błąd i wylądować na dłużej u mechanika przez swoje zaniedbanie.
Z góry dziękuje za pomoc.
Hubert

Awatar użytkownika
Lacik
Posty: 2139
Rejestracja: wt sie 10, 2010
Miejscowość: Sosnowiec
Motocykl: VN2000 Limited, FJR1300
VROC: 33363

Post autor: Lacik » pn maja 11, 2015

Krótko i na temat "doskonały motocyklista" wszystko opisane :)
Ihaaaa VN750 -> VN1600 Mean Streak -> VN2000 Limited, FJR1300, Hayabusa

VoN
Posty: 179
Rejestracja: pt lip 04, 2014
Miejscowość: Kutno
Motocykl: VN 800 Classic
VROC: 36788

Post autor: VoN » pn maja 11, 2015

- olej sprawdzić co jakiś czas
- łańcuch jeśli jest nasmarować co 300km i po każdym deszczu
- zapisać sobie lub prowadzić książkę serwisową- kiedy płyny, oleje itd.
- sprawdzać co jakiś czas ciśnienie w oponach, jeśli jeździsz we 2 - ja sprawdzam częściej przed każdą jazdą z plecaczkiem,
- po jeździe na rozgrzanym co jakiś czas sprawdzić odgłosy z silnika,
- po odpaleniu nie wsiadać ani nie pokazywać kolegą jak to pięknie chodzi, poczekać jak się nagrzeje, ja odpalam dopiero pomału się ubieram...

Jeździć i tyle, ma sprawiać frajdę i relaksować :antlers:

Awatar użytkownika
Lacik
Posty: 2139
Rejestracja: wt sie 10, 2010
Miejscowość: Sosnowiec
Motocykl: VN2000 Limited, FJR1300
VROC: 33363

Post autor: Lacik » pn maja 11, 2015

aaa kurde z rozbiegu pisałem, myslalem ze chodziu o technikę jazdy :ok: Zakrecony, zakrecony... :rotfl22:
Ihaaaa VN750 -> VN1600 Mean Streak -> VN2000 Limited, FJR1300, Hayabusa

Awatar użytkownika
Krzycho
Posty: 781
Rejestracja: sob mar 02, 2013
Miejscowość: Białystok
Motocykl: V-strom 650, wcześniej Vulcany...
VROC: 35666

Post autor: Krzycho » pn maja 11, 2015

Tylko łańcucha nie smaruj w VN900...
- nie zakładaj za dużo świecidełek, bo nadmiar mocy alternatora jest niewielki
- nie wajchuj biegami stojąc w miejscu, bo skrzynia ma blokadę, która nie pozwala wrzucić 2-ki jak wałek zdawczy stoi w miejscu - to takie ułatwienie znalezienia luzu - wniosek z tego taki, że w momencie zatrzymania ma już być wbita 1-ka.

czarny
Posty: 287
Rejestracja: pt wrz 28, 2012
Miejscowość: STARGARD
Motocykl: HD V-ROD MUSCLE
VROC: 0

Post autor: czarny » pn maja 11, 2015

gąbka, ciepła woda z piana i delikatna sciereczka i pucu pucu pucu pucu

Hubi
Posty: 6
Rejestracja: czw kwie 16, 2015
Miejscowość: poznań
Motocykl: vn900
VROC: 0

Post autor: Hubi » wt maja 12, 2015

dzięki za porady...no może prócz tego dotyczącego smarowania łańcuch. Wszystko fajnie ale 900 jest na pasie:)

VoN
Posty: 179
Rejestracja: pt lip 04, 2014
Miejscowość: Kutno
Motocykl: VN 800 Classic
VROC: 36788

Post autor: VoN » wt maja 12, 2015

Hubi pisze:dzięki za porady...no może prócz tego dotyczącego smarowania łańcuch. Wszystko fajnie ale 900 jest na pasie:)
" łańcuch jeśli jest "

Wiem że na pasie :ok:

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 9 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 9 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą