Pas napedowy VN 900
-
- Posty: 57
- Rejestracja: ndz sie 18, 2013
- Miejscowość: Berlin
- Motocykl: Byl VN 900 obecnie VN 2000 clasik LT
- VROC: 36537
Pas napedowy VN 900
Jaka moze byc przyczyna piszczacego paska w VN 900 i jak to usunac? Pozdrowienia.
-
- Posty: 57
- Rejestracja: ndz sie 18, 2013
- Miejscowość: Berlin
- Motocykl: Byl VN 900 obecnie VN 2000 clasik LT
- VROC: 36537
-
- Posty: 57
- Rejestracja: ndz sie 18, 2013
- Miejscowość: Berlin
- Motocykl: Byl VN 900 obecnie VN 2000 clasik LT
- VROC: 36537
-
- Posty: 57
- Rejestracja: ndz sie 18, 2013
- Miejscowość: Berlin
- Motocykl: Byl VN 900 obecnie VN 2000 clasik LT
- VROC: 36537
-
- Posty: 57
- Rejestracja: ndz sie 18, 2013
- Miejscowość: Berlin
- Motocykl: Byl VN 900 obecnie VN 2000 clasik LT
- VROC: 36537
-
- Posty: 57
- Rejestracja: ndz sie 18, 2013
- Miejscowość: Berlin
- Motocykl: Byl VN 900 obecnie VN 2000 clasik LT
- VROC: 36537
- marecki1981i
- Posty: 82
- Rejestracja: pt gru 07, 2012
- Miejscowość: koniec swiata
- Motocykl: Kawsaki VN 900
- VROC: 0
Pasek powinien się ugiąć pod naciskiem około 4,5kg o 1cm
weż wage łazienkową nacisnij kciukiem na wage i taką samą siłą na pasek i bedziesz znał siłe naciągu paska .
U mnie pasek piszczał jak nie było zbieżności kół najprościej to tak moto na klocki kiera na wprost sznurek i gumka opasać koła i robić zbieżność.
weż wage łazienkową nacisnij kciukiem na wage i taką samą siłą na pasek i bedziesz znał siłe naciągu paska .
U mnie pasek piszczał jak nie było zbieżności kół najprościej to tak moto na klocki kiera na wprost sznurek i gumka opasać koła i robić zbieżność.
-
- Posty: 16
- Rejestracja: sob wrz 07, 2013
- Miejscowość: Frombork
- Motocykl: Vulcan VN900 LT Classic
- VROC: 36387
Hmm... To by było za duże ugięcie.
Drive Belt Deflection (with 45 N, 4.6 kgf, 10 lb force) Standard: 1.5 ∼ 4.0 mm (0.059 ∼ 0.16 in.)
Drive Belt Deflection (with 45 N, 4.6 kgf, 10 lb force, when installing new belt or engine remounted)
Standard: 1.5 mm (0.059 in.)
If the deflection is out of the specification, adjust it.
To za serwisówką. A zatem pomiędzy 1,5 a 4 mm przy 4,6 kg siła. W innym przypadku- regulować.
Pozdrawiam!
Drive Belt Deflection (with 45 N, 4.6 kgf, 10 lb force) Standard: 1.5 ∼ 4.0 mm (0.059 ∼ 0.16 in.)
Drive Belt Deflection (with 45 N, 4.6 kgf, 10 lb force, when installing new belt or engine remounted)
Standard: 1.5 mm (0.059 in.)
If the deflection is out of the specification, adjust it.
To za serwisówką. A zatem pomiędzy 1,5 a 4 mm przy 4,6 kg siła. W innym przypadku- regulować.
Pozdrawiam!
SPS
Kto jest online
Jest 30 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 30 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości