Podłączenie obrotomierza
- ciecio
- Posty: 485
- Rejestracja: ndz lut 17, 2013
- Miejscowość: Gdańsk
- Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
- VROC: 36107
BRAWO Zikanen,
No faktycznie jest patent.
W googlach jest sporo na ten temat.
Hasło do wyszukiwania: Single Fire Tach Adapter
Na Amazonie można kupić gotowy produkt.
Przez termokurcze prześwitują rezystory i diody
https://www.amazon.com/Dynatek-Single-F ... B000GZMV9M
Schemat załączony przez kolegę jest tutaj w wersji pdf:
http://www.amm.haan.de/Immognition/pdf/rev-adapter.pdf
No faktycznie jest patent.
W googlach jest sporo na ten temat.
Hasło do wyszukiwania: Single Fire Tach Adapter
Na Amazonie można kupić gotowy produkt.
Przez termokurcze prześwitują rezystory i diody
https://www.amazon.com/Dynatek-Single-F ... B000GZMV9M
Schemat załączony przez kolegę jest tutaj w wersji pdf:
http://www.amm.haan.de/Immognition/pdf/rev-adapter.pdf
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
- Zikanen
- Posty: 16
- Rejestracja: pn cze 19, 2017
- Miejscowość: Gdańsk
- Motocykl: Vulcan 900 Custom
- VROC: 0
Single Fire Tach Adapter
Zastanawiam się, czy nie zacząć tego sprzedawać na pewnym portalu za stówkę
Przeraża mnie tylko ilość potencjalnych pytań w temacie montażu tego "NEW-TECH GREAT ADAPTER" zadawanych telefonicznie w sobotę wieczorem przez podchmielonych klientów
Przeraża mnie tylko ilość potencjalnych pytań w temacie montażu tego "NEW-TECH GREAT ADAPTER" zadawanych telefonicznie w sobotę wieczorem przez podchmielonych klientów
faktycznie tyle może - troche przeniosłem obroty z vn1600 a tam jakiś 5900 i red lineZikanen pisze:To akurat nie moje video (z hamerykańskiego forum Vulcana). Hmm ... może ta wskazówka w obrotomierzu Koso ma taką bezwładność, że poleci do 8 tysi ?Cicik pisze:super!
takie tylko pytanko. Faktycznie sie "Twój" silniczek rozkręca do 8 tysi ? (oczywiście pytam w kontekście tego czy obrotomierz nie przekłamuje)
Google mówi, że VN900do 7500 rpm powinien dojść, trochę niżej max KM (54 PS (40 kW)/6,000 rpm).
PS - przy okazji coś fajnego znalazłem (mozna sprawdzić czy obrotomierz dobrze pokazuje)
http://vulcangadgets.com/files/vulcan_s ... check.html
- fitter
- Posty: 3035
- Rejestracja: pn lut 14, 2011
- Miejscowość: Szczecin
- Motocykl: VN900LT '10
- VROC: 33352
A przecież mona kupić obrotomierz dedykowany na 2 do 6 garów... Np. taki.
Pozostanie tylko problem montowania.
Pozostanie tylko problem montowania.
Życie nie powinno być podróżą do grobu, której celem jest dowiezienie atrakcyjnych i dobrze zachowanych zwłok. Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć narąbany w trzy dupy, krzycząc: "ALE TO BYŁA JAZDA!"
- Zikanen
- Posty: 16
- Rejestracja: pn cze 19, 2017
- Miejscowość: Gdańsk
- Motocykl: Vulcan 900 Custom
- VROC: 0
I tak może być potrzebny moduł, bo tu nie o gary tylko o iskrę.fitter pisze:A przecież mona kupić obrotomierz dedykowany na 2 do 6 garów... Np. taki.
Pozostanie tylko problem montowania.
Na montaż mam pomysł taki, że albo do rury ramy (niektórzy mają tak w HD, z boku poniżej baku) lub do crashpada.
Ładny ten obrotomierz znalazłeś !
- fitter
- Posty: 3035
- Rejestracja: pn lut 14, 2011
- Miejscowość: Szczecin
- Motocykl: VN900LT '10
- VROC: 33352
Jeśli chodzi o montaż to można i tak (wg pomysłu zrealizowanego wcześniej przez Goblina):
Zdjęcie z telefonu, trochę rozskalowane, dlatego blacha wydaje się wysoka ;/
Zdjęcie z telefonu, trochę rozskalowane, dlatego blacha wydaje się wysoka ;/
Życie nie powinno być podróżą do grobu, której celem jest dowiezienie atrakcyjnych i dobrze zachowanych zwłok. Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć narąbany w trzy dupy, krzycząc: "ALE TO BYŁA JAZDA!"
- Edmund
- Posty: 11
- Rejestracja: sob lip 15, 2017
- Miejscowość: Andrychów
- Motocykl: nomad 1600
- VROC: 38859
Re: Podłączenie obrotomierza
Ja mam podłączony w vn900 obrotomierz Z firmy Baron i działa idealnie .tylko musi być podłączony przez podwajacz sygnału ponieważ w przeciwnym razie pokazuje połowe obrotów. Wolne obroty 1000 i kręci do odciecia do 7200.pozdrawiam
- robkas
- Posty: 79
- Rejestracja: pn sie 07, 2017
- Miejscowość: Staszów
- Motocykl: Kawasaki VN900 LT
- VROC: 0
Re: Podłączenie obrotomierza
Ten podwajacz ci trochę zawyża, bo wolne obroty po wyłączeniu się ssania powinny być max 900 obr , a odcinka sporo poniżej 7000 obr. Oczywiście to bez znaczenia bo na piątce i tak powyżej 5700 obr nie pociągniesz. Odcinka to raczej tylko od jedynki do trójki lub na luzie, tylko po co.
Ogólnie obrotomierz się przydaje bo jak lecisz te 90 czy 100 km to widzisz czy masz już piąty czy jeszcze czwarty bieg.
Re: Podłączenie obrotomierza
Dzięki za pomoc wskazówki idealne też miałem problem z połową obrotów na obrotomierzu w VN2000 już rozwiązany pozdrawiam
VN 2000 Clasic
Re: Podłączenie obrotomierza
Pytanie z serii A MOŻE JEDNAK
Chciał bym się pozbyć zegara/prędkościomierza z baku i zastąpić innym/cyfrowym jakieś pomysły??
Chciał bym się pozbyć zegara/prędkościomierza z baku i zastąpić innym/cyfrowym jakieś pomysły??
Re: Podłączenie obrotomierza
Schemat super działa w VN 2000 bez problemu, tani uniwersalny obrotomierz
[https://photos.app.goo.gl/9kmAWjfmtT8moVyv8]
[https://photos.app.goo.gl/xEpY4L6t6JfCWKoG8]
[https://photos.app.goo.gl/9kmAWjfmtT8moVyv8]
[https://photos.app.goo.gl/xEpY4L6t6JfCWKoG8]
VN 2000 Clasic
- Marecki75
- Posty: 172
- Rejestracja: śr gru 31, 2014
- Miejscowość: Konin
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Classic
- VROC: 0
Re: Podłączenie obrotomierza
nie wiem, ale mnie w Vulcanie podoba się właśnie jego prostota i dość spartański styl. Jeden duży zegar z prędkościomierzem i wystarczy. Z ekstrawagancji pozwoliłem sobie na chromowane gniazdo zapalniczki ( jako rzecz praktyczną w trasie ) i głośną fanfarę, podwieszoną pod lewą sakwą dla bezpieczeństwa gdyż oryginalne tititko w ogóle nie brzmiało, poza tym czujniki ciśnienia nakręcane na wentyle, które łączą się po BT z apką w tel i w związku z tym zapomniałem co to mierzenie ciągłę ciśnienia ( kiepski dostęp ) , i tyle.. po co więcej.. obrotomierze , wskaźniki napięcia, wskażniki biegów. , głośniki , mp3 itp.. . .. to chyba nie o to chodzi.. , ale kazdemu wg potrzeb , mnie by jednak wkur. a niech się zepsuje takie dodatkowe ustrojstwo i już na trasie bierze wkurw.. że miało działać , a się posypało Przykłąd miałem PC 3 wpięty i tylko dlatego powrót z sandomierza na lawecie. Co zapaliłem , po 5 sek. gasł. Dopiero w domu rozkminiłem, że gdybym podniósł bak i wypiął PC3 na trasie i wpiął w oryginalną instalację wróciłbym na kołach a nie niechlubnie na lawecie. im mniej tym lepiej , na razie.
Pasja...Przyjaźń...Radość...Motocykle...
- Sylwester
- Posty: 103
- Rejestracja: śr kwie 26, 2017
- Miejscowość: Opole
- Motocykl: VN 1700 Nomad '12, był VN900 Classic LT '09
- VROC: 0
Re: Podłączenie obrotomierza
Marecki75, mozesz rozwinac temat tych czujnikow cisnienia. Jakie masz, jaki koszt, jaka apka. Mi tez nie za bardzo sie widzi klękanie przed maszyna. Fobo tire cena ok. 500 zl, ale chyba niedostepne juz.
Kto jest online
Jest 3 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 3 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości