kontrolka rezerwy w vn 900
kontrolka rezerwy w vn 900
jak kupilem w styczniu maszynke swoją to paliwa bylo pol zbiornika, pojedzilem troche i wskazowka zeszla na czerwone pole, kontrolka rezerwy sie nie zapalila, zatankowalem i znowy wyjeździlem do pola czerwonego
zrobiłem nawet zdjecie przed zatankowaniem
kontrolka sie nie zapalila, paliwa na oko bylo jeszcze moze ze dwa litry ale wiecie jak to widac przez wlew,
jak jest u Was z zapalaniem sie kontrolki?
i ile sie da przejechac po zapaleniu kontrolki?[/quote]
zrobiłem nawet zdjecie przed zatankowaniem
kontrolka sie nie zapalila, paliwa na oko bylo jeszcze moze ze dwa litry ale wiecie jak to widac przez wlew,
jak jest u Was z zapalaniem sie kontrolki?
i ile sie da przejechac po zapaleniu kontrolki?[/quote]
- MarKov
- Posty: 2479
- Rejestracja: wt lip 06, 2010
- Miejscowość: WARSZAWA
- Motocykl: VN 1700 CLASSIC TOURER
- VROC: 27362
hmm .... jak by tu powiedziec kontrolka jest ladnie wyglada ale trzeba sobie powiedziec ze dziala dosc niedokladnie i tak prawde mowiac trzeba sobie samemu doswiadczalnie okreslic ile mozna przejechac km w zaleznosci czy jazda miejska czy trasa
Ps. nie przeginaj koledze paliwo podwozilem zabraklo mu 5 km do stacji
Ps. nie przeginaj koledze paliwo podwozilem zabraklo mu 5 km do stacji
- Zombie
- Posty: 2574
- Rejestracja: pn sty 03, 2011
- Miejscowość: M-a
- Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
- VROC: 34250
Ja po kupnie wlałem 5L , kontrolka zgasła, wskazówka nie drgnęła nawet
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl
www.steelrosesmcsouthside.pl
Witam
U mnie w VN900 też jakoś dziwnie nie zgrywa się wskaźnik poziomu paliwa z lampką rezerwy. Generalnie wskaźnik poziomu zaniża rzeczywistość bo po zatankowaniu do pełna nie podnosi się do Full-a a jak jest mało paliwa pokazuje od razu minimum. Ostatnio go przetrzymałem i zapaliła się rezerwa. Z instrukcji wynika, że wskaźnik poziomu paliwa jest rezystancyjny i pokazuje wartości jakie są na czujniku (duża kwadratowa blacha z 3-ma przewodami pod bakiem) - wartości powinny być takie: Full 4-10 ohm, pusty: 90-100 ohm.
Z opisu w instrukcji wynika też (przynajmniej dla mnie - bo nie jest napisane wprost), że kontrolna rezerwy ma osobny czujnik i jej zapalanie się nie jest powiązane z poziomem jaki pokazuje wskaźnik poziomu paliwa.
Ten czujnik rezerwy to chyba element pompy paliwa bo w instrukcji jest taki tekst:
"If the test light turn on, the reserve switch is defective. Replace the fuel pump."
Pozdrawiam
raknet
U mnie w VN900 też jakoś dziwnie nie zgrywa się wskaźnik poziomu paliwa z lampką rezerwy. Generalnie wskaźnik poziomu zaniża rzeczywistość bo po zatankowaniu do pełna nie podnosi się do Full-a a jak jest mało paliwa pokazuje od razu minimum. Ostatnio go przetrzymałem i zapaliła się rezerwa. Z instrukcji wynika, że wskaźnik poziomu paliwa jest rezystancyjny i pokazuje wartości jakie są na czujniku (duża kwadratowa blacha z 3-ma przewodami pod bakiem) - wartości powinny być takie: Full 4-10 ohm, pusty: 90-100 ohm.
Z opisu w instrukcji wynika też (przynajmniej dla mnie - bo nie jest napisane wprost), że kontrolna rezerwy ma osobny czujnik i jej zapalanie się nie jest powiązane z poziomem jaki pokazuje wskaźnik poziomu paliwa.
Ten czujnik rezerwy to chyba element pompy paliwa bo w instrukcji jest taki tekst:
"If the test light turn on, the reserve switch is defective. Replace the fuel pump."
Pozdrawiam
raknet
- Garciu
- Posty: 2556
- Rejestracja: pn lis 14, 2011
- Miejscowość: Poznań
- Motocykl: VN 1700 Classic LT
- VROC: 34722
W mojej "Laleczce"sytuacja wygląda następująco:
Wskazówka schodzi blisko czerwonego pola,a ja czekam na światełko kontrolki.
Kontrolka się nie zapala ,a wskazówka leci dalej w dół
Pojawia sie grymas na twarzy,a ja jadę dalej, w oczekiwaniu na upragnione światełko ,
nic z tego.
Zaczynam nerwowo wypatrywać "wodopoju",a tam miłe zaskoczenie .
Nalewam do pełna ,co równa się ok.16 litrom nektaru,i po analizie wychodzi mi że bezpiecznie i bez stresu, na pełnym zbiorniku,przejechać mogę ok.350km w cyklu trasa-miasto,z naciskiem na trasa.
Palącej się kontrolki jak nie widziałem,tak pewnie nie zobaczę
Wskazówka schodzi blisko czerwonego pola,a ja czekam na światełko kontrolki.
Kontrolka się nie zapala ,a wskazówka leci dalej w dół
Pojawia sie grymas na twarzy,a ja jadę dalej, w oczekiwaniu na upragnione światełko ,
nic z tego.
Zaczynam nerwowo wypatrywać "wodopoju",a tam miłe zaskoczenie .
Nalewam do pełna ,co równa się ok.16 litrom nektaru,i po analizie wychodzi mi że bezpiecznie i bez stresu, na pełnym zbiorniku,przejechać mogę ok.350km w cyklu trasa-miasto,z naciskiem na trasa.
Palącej się kontrolki jak nie widziałem,tak pewnie nie zobaczę
Pozdrawiam,
Garciu.
Garciu.
Kto jest online
Jest 18 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 18 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości