kontrolka rezerwy w vn 900

Eden

kontrolka rezerwy w vn 900

Post autor: Eden » sob mar 12, 2011

jak kupilem w styczniu maszynke swoją to paliwa bylo pol zbiornika, pojedzilem troche i wskazowka zeszla na czerwone pole, kontrolka rezerwy sie nie zapalila, zatankowalem i znowy wyjeździlem do pola czerwonego
zrobiłem nawet zdjecie przed zatankowaniem

Obrazek

kontrolka sie nie zapalila, paliwa na oko bylo jeszcze moze ze dwa litry ale wiecie jak to widac przez wlew,

jak jest u Was z zapalaniem sie kontrolki?
i ile sie da przejechac po zapaleniu kontrolki?[/quote]

Awatar użytkownika
MarKov
Posty: 2479
Rejestracja: wt lip 06, 2010
Miejscowość: WARSZAWA
Motocykl: VN 1700 CLASSIC TOURER
VROC: 27362

Post autor: MarKov » sob mar 12, 2011

hmm .... jak by tu powiedziec kontrolka jest ladnie wyglada ale trzeba sobie powiedziec ze dziala dosc niedokladnie :razz: :razz: i tak prawde mowiac trzeba sobie samemu doswiadczalnie okreslic ile mozna przejechac km w zaleznosci czy jazda miejska czy trasa :motonita: :motonita:

Ps. nie przeginaj koledze paliwo podwozilem zabraklo mu 5 km do stacji :rotfl22: :rotfl22:
MarKov
VN 1700 Classic Tourer
VN 900 Classic (był)

VROC # 27362

Eden

Post autor: Eden » sob mar 12, 2011

trzeba bedzie trzymac nad czerwonym i bedzie git

Awatar użytkownika
Zombie
Posty: 2574
Rejestracja: pn sty 03, 2011
Miejscowość: M-a
Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
VROC: 34250

Post autor: Zombie » ndz mar 13, 2011

Ja po kupnie wlałem 5L , kontrolka zgasła, wskazówka nie drgnęła nawet
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl

Awatar użytkownika
Jockey
Posty: 84
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: Kleczew
Motocykl: VN 900
VROC: 0

Post autor: Jockey » ndz mar 13, 2011

Sprawdź, czy żarówka nie jest przepalona.
Jeżeli jest sprawna, to spuść paliwo a potem ponownie wlewaj do momentu zgaśnięcia kontrolki i będziesz wiedział ile zostaje paliwa w momencie zapalenia kontrolki. :cool:
Speedway...

Eden

Post autor: Eden » ndz mar 13, 2011

Jockey pisze:Sprawdź, czy żarówka nie jest przepalona.
Jeżeli jest sprawna, to spuść paliwo a potem ponownie wlewaj do momentu zgaśnięcia kontrolki i będziesz wiedział ile zostaje paliwa w momencie zapalenia kontrolki. :cool:
w sumie fajny pomysł

dzieki za podpowiedź

robas
Posty: 11
Rejestracja: pn gru 06, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 900 Classic LT
VROC: 0

Post autor: robas » ndz kwie 03, 2011

A u mnie z kontrolką na odwrót - ostatnio, pomimo zatankowania do pełna rezerwa nie chce zgasnąć :(- świeci się cały czas i mnie denerwuje :mad:

Awatar użytkownika
ravw
Posty: 82
Rejestracja: czw gru 01, 2011
Miejscowość: Łódź
Motocykl: VN 900 Classic
VROC: 34587

Post autor: ravw » sob gru 03, 2011

A u mnie jeszcze inaczej, po zatankowaniu kontrolka zgasla ale wskazowka nie podniosla sie z dna nawet o milimetr. :mad:

Awatar użytkownika
Daromax
Posty: 1455
Rejestracja: pt kwie 22, 2011
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN 2000 Classic LT
VROC: 33649

Post autor: Daromax » ndz gru 04, 2011

:) Po przeczytaniu wszystkich postów doszedłem do wniosku że u mnie wszystko gra , a mianowicie że wskazówka ma opaści na czerwone pole do samego końca a wtedy włańcza się rezerwa która starcza jeszcze na ok.50 km i to rozwiązanie wydaje mi się dobre. :yeee:

Awatar użytkownika
Mars
Posty: 658
Rejestracja: pt lis 25, 2011
Miejscowość: Świecie k/ Bydg.
Motocykl: VN 900 classic 2008r.
VROC: 34646

Post autor: Mars » ndz gru 04, 2011

Wg. instrukcji mamy 4 l rezerwy.
ZHDK A Rh "-"
HDK ZDZN

Raknet
Posty: 19
Rejestracja: pn wrz 05, 2011
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: VN 900
VROC: 0

Post autor: Raknet » czw gru 08, 2011

Witam
U mnie w VN900 też jakoś dziwnie nie zgrywa się wskaźnik poziomu paliwa z lampką rezerwy. Generalnie wskaźnik poziomu zaniża rzeczywistość bo po zatankowaniu do pełna nie podnosi się do Full-a a jak jest mało paliwa pokazuje od razu minimum. Ostatnio go przetrzymałem i zapaliła się rezerwa. Z instrukcji wynika, że wskaźnik poziomu paliwa jest rezystancyjny i pokazuje wartości jakie są na czujniku (duża kwadratowa blacha z 3-ma przewodami pod bakiem) - wartości powinny być takie: Full 4-10 ohm, pusty: 90-100 ohm.
Z opisu w instrukcji wynika też (przynajmniej dla mnie - bo nie jest napisane wprost), że kontrolna rezerwy ma osobny czujnik i jej zapalanie się nie jest powiązane z poziomem jaki pokazuje wskaźnik poziomu paliwa.
Ten czujnik rezerwy to chyba element pompy paliwa bo w instrukcji jest taki tekst:
"If the test light turn on, the reserve switch is defective. Replace the fuel pump."

Pozdrawiam
raknet

Awatar użytkownika
Garciu
Posty: 2556
Rejestracja: pn lis 14, 2011
Miejscowość: Poznań
Motocykl: VN 1700 Classic LT
VROC: 34722

Post autor: Garciu » czw gru 08, 2011

W mojej "Laleczce"sytuacja wygląda następująco:
Wskazówka schodzi blisko czerwonego pola,a ja czekam na światełko kontrolki.
Kontrolka się nie zapala ,a wskazówka leci dalej w dół :(
Pojawia sie grymas :p na twarzy,a ja jadę dalej, w oczekiwaniu na upragnione światełko :) ,
nic z tego.
Zaczynam nerwowo wypatrywać "wodopoju",a tam miłe zaskoczenie :) .
Nalewam do pełna ,co równa się ok.16 litrom nektaru,i po analizie wychodzi mi że bezpiecznie i bez stresu, na pełnym zbiorniku,przejechać mogę ok.350km w cyklu trasa-miasto,z naciskiem na trasa.
Palącej się kontrolki jak nie widziałem,tak pewnie nie zobaczę :D
:yeee: :yeee: :yeee:
Pozdrawiam,

Garciu.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 0 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 0 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą