VN900 Classic - Wibracje kierowni przy wysokich prędkościach
- Zombie
- Posty: 2574
- Rejestracja: pn sty 03, 2011
- Miejscowość: M-a
- Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
- VROC: 34250
Nie jestem mechanikiem, więc napiszę Ci jak laik. Na tylnym amorku u góry pod siodłem jest regulacja. Masz nawet do tego specjalny klucz (Kawasaki daje w komplecie) Trzeba przestawić to co da się kręcić na bardziej miękko. W moim przypadku było ustawione na 50% (powiedzmy,że 100% to twardo, 0% miękko)
Przestawilem na 25% i jest ok. Dostęp jest ciężki.Musisz zajrzeć od dołu po prawej stronie motocykla. Może MaciekSz szybciej Ci to wytłumaczy. W Nomadzie takie przestawianie to bajka
Przestawilem na 25% i jest ok. Dostęp jest ciężki.Musisz zajrzeć od dołu po prawej stronie motocykla. Może MaciekSz szybciej Ci to wytłumaczy. W Nomadzie takie przestawianie to bajka
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl
www.steelrosesmcsouthside.pl
- MaciekSz
- Posty: 3701
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: -----
- VROC: 32197
MaciekSz znajdzie manuala, a jutro zeskanuje i wrzuci.
MaciekSz
Jest:
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT, K1200LT
VROC #32197
Jest:
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT, K1200LT
VROC #32197
- Zombie
- Posty: 2574
- Rejestracja: pn sty 03, 2011
- Miejscowość: M-a
- Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
- VROC: 34250
No ta... ja mam po polsku ale nadaje się do D.....yMaciekSz pisze:MaciekSz znajdzie manuala, a jutro zeskanuje i wrzuci.
Od ścigaczy po łodzie motorowe. All in one
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl
www.steelrosesmcsouthside.pl
- Zombie
- Posty: 2574
- Rejestracja: pn sty 03, 2011
- Miejscowość: M-a
- Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
- VROC: 34250
Pewnie masz ustawione na 33,3333333333333333% i pewnie też jest ok jak jeździsz sam.Eden pisze:a jak sie jexdzi w takim ustawieniu 25% z pasazerem? ja czesto jexdze z pasazerem, wibracji nie mam ale moze bedzie mietki bardziej, tylko czy 25% wystarczy na dwie osoby razem wazymy 140kg
Nie wiem, u mnie pomogło przestawienie.
Mam nadzieję,że była to obwodnica Berlina....Eden pisze:pojechalem specjalnie swoim na obwodnice, wibracje na podestach czuje od 120km/h ale kierownica sztywno bez wibracji nawet przy 160, w lusterkach tez widzialem normalnie przy 160km/h
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl
www.steelrosesmcsouthside.pl
- MaciekSz
- Posty: 3701
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: -----
- VROC: 32197
No niestety, instrukcji nie zabrałem. Może wpadniesz dzisiaj do norblina i pokażę Ci to na miejscu?Vejitta pisze:Dzięki!
Dzisiaj obadam jak to wygląda na moich Vulcanie
MaciekSz
Jest:
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT, K1200LT
VROC #32197
Jest:
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT, K1200LT
VROC #32197
a miało być że to taki urok Vulcanów.... te re fe re
I'm Member Queens of Roads !!!! http://www.queensofroads.pl/
-
- Posty: 23
- Rejestracja: ndz sie 14, 2011
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: VN 900 Classic
- VROC: 0
Dzisiaj nie dam rady, mam 'spotkanie po latach'.MaciekSz pisze:No niestety, instrukcji nie zabrałem. Może wpadniesz dzisiaj do norblina i pokażę Ci to na miejscu?Vejitta pisze:Dzięki!
Dzisiaj obadam jak to wygląda na moich Vulcanie
Spróbuje najpierw sam znaleźć.
花は桜木人は武士
- Zombie
- Posty: 2574
- Rejestracja: pn sty 03, 2011
- Miejscowość: M-a
- Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
- VROC: 34250
oj tam oj tamDzidzia pisze:a miało być że to taki urok Vulcanów.... te re fe re
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl
www.steelrosesmcsouthside.pl
-
- Posty: 436
- Rejestracja: śr lut 09, 2011
- Miejscowość: Szamotuły
- Motocykl: HD Electra Ultra Classic
- VROC: 0
W kwestii regulacji tylnego amora w VN 900 - sprawa prosta i przyjemna. Zdejmujemy siodło, lewy boczek, chromowaną osłonę zbiorniczka płynu chłodzącego (jedna śruba), zbiorniczek płynu (2 śruby, ale nie odczepiamy wężyka ) i jeśli jest tylny podest to do utwardzenia amora też go lepiej odkręcić - 2 śruby. Wtedy dojście do amora i jego regulacja w którąkolwiek stronę jest dziecinnie prosta, a cała operacja łącznie ze złożeniem wszystkiego z powrotem do kupy to max 20 minut. Przydaje się przedłużka do klucza - jakaś rura, bo sam klucz jest za krótki. To tyle w tej kwestii, może się to komuś przyda - a może nie
"Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i wygra doświadczeniem"
Idź pod prąd - z prądem płyną tylko śmieci..
Idź pod prąd - z prądem płyną tylko śmieci..
-
- Posty: 436
- Rejestracja: śr lut 09, 2011
- Miejscowość: Szamotuły
- Motocykl: HD Electra Ultra Classic
- VROC: 0
Dzięki Eden, dałem radę bez oryginalnej rurki
A co do wibracji - rozumiem że do tej pory nie było problemu? Sprawdź na razie to co najprostsze, np czy nie poszła jakaś szprycha w kole?
A co do wibracji - rozumiem że do tej pory nie było problemu? Sprawdź na razie to co najprostsze, np czy nie poszła jakaś szprycha w kole?
"Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i wygra doświadczeniem"
Idź pod prąd - z prądem płyną tylko śmieci..
Idź pod prąd - z prądem płyną tylko śmieci..