uruchamianie vn 900

Eden

Post autor: Eden » ndz mar 20, 2011

dzisiaj zmienilem świece i moto pali jak przed zmiana czyli kręci 1,5 sekundy
na tych filmach maszynka zapalają blyskawicznie, mój tak nie chce

http://www.youtube.com/watch?v=scAhdus4 ... AF57991E1F

http://www.youtube.com/watch?v=tmlHvv79 ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=rqlx-qcc ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=UFKSc_l6 ... re=related

co to moze byc
może aku ma za małego powera juz, ale po ładowanoiu jest tak samo

:hammer: :rant:

Eden

Post autor: Eden » ndz mar 20, 2011

mój moto kreci ok, 1,5 sekundy za kazdym razem

wymiana świec nic nie dała

ktos mowil ze moze to byc wina powercomandera

ja sam juz nie wiem

http://www.youtube.com/watch?v=UFKSc_l6 ... re=related

na tym filmie maszynka zapala od razu

moj tak nie umie i szlag mnie trafia

Luzak

Post autor: Luzak » ndz mar 20, 2011

to że aku jest po ładowaniu nie znaczy, że osiąga dobry prąd rozruchowy.

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » ndz mar 20, 2011

Czy ciepły czy zimny??
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Valecki
Posty: 549
Rejestracja: ndz kwie 11, 2010
Miejscowość: Poznań
Motocykl: Vulcan VN1500 FI Classic
VROC: 31381

Post autor: Valecki » ndz mar 20, 2011

Luzak pisze:a skoro masz na luzie to po co Ci sprzęgło?
W samochodzie też wciskasz sprzęgło przy odpalaniu?
W samochodzie akurat zawsze.

Luzak

Post autor: Luzak » ndz mar 20, 2011

Valecki pisze:W samochodzie akurat zawsze.
to raczej ze względów bezpieczeństwa (jest luz albo go nie ma) niż z potrzeby.
Też tak czasem robię więc przykład może nie za bardzo trafny.

Ale w moto nie ma to żadnego wpływu na odpalanie. Właśnie tylko ze względu na brak pewności czy ma się luz i tyle.

Eden

Post autor: Eden » ndz mar 20, 2011

bez różnicy czy ciepły czy zimny

kręci ok, 1,5 sekundy, dłużej niż te motorki na youtubr
tam jest cyk i chodzi a mój dziad kreci, dłuzej

[ Dodano: Nie Mar 20, 2011 ]
poprzedni wlasciciel mowi ze mu to nie przeszkadzalo a mi przeszkadza bo innych zapalaja szybciej :hammer:

Eden

Post autor: Eden » ndz mar 20, 2011

to może to jednak aku jest i ma słaby prąd rozruchu
tylko czy kupowac aku zeby to sprawdzic?

chyba od kogoś pożyczę na chwile

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » ndz mar 20, 2011

Powercomandera możesz szybko się pozbyć, wypinasz go z instalacji i tyle.
Wtyczka do Powercomandera powinna potem śmigać do modułu sterowania bezpośrednio a wtyczki nie powinny się niczym różnić...
Wyeliminujesz jedną niewiadomą.
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Valecki
Posty: 549
Rejestracja: ndz kwie 11, 2010
Miejscowość: Poznań
Motocykl: Vulcan VN1500 FI Classic
VROC: 31381

Post autor: Valecki » ndz mar 20, 2011

Luzak pisze:
Valecki pisze:W samochodzie akurat zawsze.
to raczej ze względów bezpieczeństwa (jest luz albo go nie ma) niż z potrzeby.
Też tak czasem robię więc przykład może nie za bardzo trafny.

Ale w moto nie ma to żadnego wpływu na odpalanie. Właśnie tylko ze względu na brak pewności czy ma się luz i tyle.
Ale na biegu moto nie odpalisz przecież.

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » ndz mar 20, 2011

Valecki pisze:
Luzak pisze:
Valecki pisze:W samochodzie akurat zawsze.
to raczej ze względów bezpieczeństwa (jest luz albo go nie ma) niż z potrzeby.
Też tak czasem robię więc przykład może nie za bardzo trafny.

Ale w moto nie ma to żadnego wpływu na odpalanie. Właśnie tylko ze względu na brak pewności czy ma się luz i tyle.
Ale na biegu moto nie odpalisz przecież.
Otóż to nie pozwolą Ci zabezpieczenia
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » ndz mar 20, 2011

Eden pisze:to może to jednak aku jest i ma słaby prąd rozruchu
tylko czy kupowac aku zeby to sprawdzic?

chyba od kogoś pożyczę na chwile
Wypnij na chwilę powercomandera, wyeliminujesz jedno.
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Eden

Post autor: Eden » ndz mar 20, 2011

Abrams pisze:Powercomandera możesz szybko się pozbyć, wypinasz go z instalacji i tyle.
Wtyczka do Powercomandera powinna potem śmigać do modułu sterowania bezpośrednio a wtyczki nie powinny się niczym różnić...
Wyeliminujesz jedną niewiadomą.
tak tylko czy tak samo bede mogl go podlaczyc? jak sie okaze niewinny, a nie mam do niego nic zadnej płyty ani kabla,

Eden

Post autor: Eden » ndz mar 20, 2011

kurcze poszedl w zasadzie ten sam tamat w dwoch postach

prosze o łagodny wymiar kary

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » ndz mar 20, 2011

Cały jego urok że jest bez inwazyjny, wypinasz i wpinasz.
Już są scalone...

Mapy powinny być zapisane na jakimś epromie nie powinny się skasować jeśli na chwilę go odepniesz...trzeba to sprawdzić
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Eden

Post autor: Eden » ndz mar 20, 2011

no to jutro może spróbuje go odpiąc

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3700
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » ndz mar 20, 2011

Luzak pisze:a skoro masz na luzie to po co Ci sprzęgło?
W samochodzie też wciskasz sprzęgło przy odpalaniu?
Zdecydowanie tak. Bo odłączasz silnik od przekładni i lżej go uruchomić. A na dodatek kedyś w Matizie wybierak (jest na linkach) się jakoś rozregulował i luz wcale nie był luzem :hah: .

W moto też się staram.
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

Awatar użytkownika
Jockey
Posty: 84
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: Kleczew
Motocykl: VN 900
VROC: 0

Post autor: Jockey » ndz mar 20, 2011

Luzak pisze:a skoro masz na luzie to po co Ci sprzęgło?
W samochodzie też wciskasz sprzęgło przy odpalaniu?
No, np. w PT Cruiserze jak nie wciśniesz sprzęgła, to nie wystartuje rozrusznik :P
Speedway...

Andrew
Posty: 6148
Rejestracja: śr kwie 07, 2010
Miejscowość: Będzin
Motocykl: VN 1500 Vinci,VN 2000 Deep Purple,VN 15 Ziuk
VROC: 31802

Post autor: Andrew » ndz mar 20, 2011

Jockey pisze:No, np. w PT Cruiserze jak nie wciśniesz sprzęgła, to nie wystartuje rozrusznik :P
W Hondzie Civic też. Ma to dwa wytłumaczenia. Po pierwsze wciskając sprzęgło kręci się sam silnik i nie dodatkowych oporów w postaci wałków i kół zębatych w skrzyni. Dodatkowo zalanych gęstym olejem. Szczególnie w zimie. Nie wciskając sprzęgła rozrusznik musi kręcić silnikiem i skrzynią. Po drugie to chyba bezpieczeństwo żeby nie odpalić na biegu. Ale to w przypadku samochodów. W motocyklu podobnie. Na pewno rozrusznik ma lżej.

Andrew
Posty: 6148
Rejestracja: śr kwie 07, 2010
Miejscowość: Będzin
Motocykl: VN 1500 Vinci,VN 2000 Deep Purple,VN 15 Ziuk
VROC: 31802

Post autor: Andrew » ndz mar 20, 2011

A wracając do tematu Eden nie przejmuj się tym .Po prostu się przyzwyczaj.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 2 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 2 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą