Lindbary.połączenie.
-
- Posty: 120
- Rejestracja: pt mar 08, 2013
- Miejscowość: Skrzyszów-Tarnów
- Motocykl: Kawasaki Vulkan 900 Custom 2010 Edition
- VROC: 0
Lindbary.połączenie.
Witam ,pozdrawiam wszystkich użytkowników Vulkanów,jestem nowy na forum.Mam pytanie z zakresu elektryki ,jak podłączyć lindbary w moim Vulkanie 900 Custom Edition.Lampy są przykręcone na lagach i co dalej,wyłącznik zamówiony .proszę znawców elektryki o pomoc.
-
- Posty: 4986
- Rejestracja: czw mar 17, 2011
- Miejscowość: Lublin
- Motocykl: VN1700 NOMAD
- VROC: 34019
Na górze strony jest opcja "SZUKAJ" ten temat był już poruszany zerknij tu: http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php? ... +lightbary
Pozdrawiam Konrad
VROC #34019
VROC #34019
-
- Posty: 2540
- Rejestracja: czw maja 03, 2012
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: VN 700, VN 1600 Nomad
- VROC: 34888
Cześć,
http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php?t=5601
Powinno pomóc w zrozumieniu idei.
Polecam przeszukanie działu Mechanika, to tylko 20 stron. Za pomocą funkcji szukaj może być szybciej..
http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php?t=5601
Powinno pomóc w zrozumieniu idei.
Polecam przeszukanie działu Mechanika, to tylko 20 stron. Za pomocą funkcji szukaj może być szybciej..
Teraz już wiem, czym wolność jest...
Zawsze patrz na jasną stronę życia...
Zawsze patrz na jasną stronę życia...
- fitter
- Posty: 3035
- Rejestracja: pn lut 14, 2011
- Miejscowość: Szczecin
- Motocykl: VN900LT '10
- VROC: 33352
Tutaj masz rozwiązanie dla 900-setki
Życie nie powinno być podróżą do grobu, której celem jest dowiezienie atrakcyjnych i dobrze zachowanych zwłok. Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć narąbany w trzy dupy, krzycząc: "ALE TO BYŁA JAZDA!"
- Radio
- Posty: 758
- Rejestracja: śr kwie 25, 2012
- Miejscowość: Połczyńskie Zdroje
- Motocykl: VN 900 Classic LT
- VROC: 35570
Więc jak tę myśl wprowadzisz w etap realizacji i czynu to daj znać odnośnie akcesorii, chętnie odkupię
Tak patrzę na fotkę i wydaje mi się że podczas jazdy piórnik będzie obcierał błotnik, sprawdź to bo szkoda błotnika.
Tak patrzę na fotkę i wydaje mi się że podczas jazdy piórnik będzie obcierał błotnik, sprawdź to bo szkoda błotnika.
Pozdrawiam
Mariusz
VROC#35570
Gdzie słyszysz śpiew tam idź,
tam dobre serca mają
źli ludzie wierzaj mi,
Ci nigdy nie śpiewają.
Mariusz
VROC#35570
Gdzie słyszysz śpiew tam idź,
tam dobre serca mają
źli ludzie wierzaj mi,
Ci nigdy nie śpiewają.
-
- Posty: 120
- Rejestracja: pt mar 08, 2013
- Miejscowość: Skrzyszów-Tarnów
- Motocykl: Kawasaki Vulkan 900 Custom 2010 Edition
- VROC: 0
RADIO- piórnik faktycznie ociera o błotnik jak jadę po nierównościach ,ale jemu tam pasuje ,jak garbatemu do ściany.
http://images42.fotosik.pl/823/f4a757144942d004.jpg
miłej nocki życzę
http://images42.fotosik.pl/823/f4a757144942d004.jpg
miłej nocki życzę
- michaekk
- Posty: 105
- Rejestracja: czw sie 28, 2014
- Miejscowość: Kraków
- Motocykl: KAWASAKI VULCAN 900
- VROC: 0
Witam ponownie... zaznaczam że jestem zielony z tego tematu, wiedze jaką posiadam z tego tematu to tylko to co przeczytałem w necie. Jak najlepiej podłączyć lightbary.
Poniżej przesyłam link ze schematem. O czymś takim myślałem. Proszę ewentualnie o jakieś wskazówki. Zależy mi na tym żeby zasilanie wziąć z lamy (światła mijania) tak żeby nie trzeba było ciągnąć prądu od aku tylko wszystko schować w lampie (przekaźnik, bezpiecznik). Chodzi mi również o to aby po wyłączeniu zapłonu lamy gasły gdybym zapomniał je wyłączyć - stąd pomysł na podłączenie zasilania z lampy.
Oto link:
https://drive.google.com/file/d/0B2t-dB ... sp=sharing
Poniżej przesyłam link ze schematem. O czymś takim myślałem. Proszę ewentualnie o jakieś wskazówki. Zależy mi na tym żeby zasilanie wziąć z lamy (światła mijania) tak żeby nie trzeba było ciągnąć prądu od aku tylko wszystko schować w lampie (przekaźnik, bezpiecznik). Chodzi mi również o to aby po wyłączeniu zapłonu lamy gasły gdybym zapomniał je wyłączyć - stąd pomysł na podłączenie zasilania z lampy.
Oto link:
https://drive.google.com/file/d/0B2t-dB ... sp=sharing
- Krzycho
- Posty: 781
- Rejestracja: sob mar 02, 2013
- Miejscowość: Białystok
- Motocykl: V-strom 650, wcześniej Vulcany...
- VROC: 35666
Jeśli jedną lampę podłączysz do 87 a drugą do 87a, to nigdy się razem nie zaświecą, bo 87 jest rozwierny a 87a zwierny. Czyli obydwie powinny być podłączone do 87a. Prowadzenie zasilania na styk 30 z kostki H4 nie ma sensu, tu powinien być doprowadzony + bezpośrednio z akumulatora (przez bezpiecznik) albo ze złącza dla akcesoriów (w lampie jest takie). Styki cewki przekaźnika (85 i 86) - jeden na masę, do drugiego + z wyłącznika lightbarów (zasilanie na wyłącznik można wziąć z przedniego światła, jeśli dodatkowe lampy mają działać jednocześnie ze światłami mijania i drogowymi, to zasilanie na wyłącznik powinieneś wziąć z pozycyjnych).michaekk pisze:Witam ponownie... zaznaczam że jestem zielony z tego tematu, wiedze jaką posiadam z tego tematu to tylko to co przeczytałem w necie. Jak najlepiej podłączyć lightbary.
Poniżej przesyłam link ze schematem. O czymś takim myślałem. Proszę ewentualnie o jakieś wskazówki. Zależy mi na tym żeby zasilanie wziąć z lamy (światła mijania) tak żeby nie trzeba było ciągnąć prądu od aku tylko wszystko schować w lampie (przekaźnik, bezpiecznik). Chodzi mi również o to aby po wyłączeniu zapłonu lamy gasły gdybym zapomniał je wyłączyć - stąd pomysł na podłączenie zasilania z lampy.
Oto link:
https://drive.google.com/file/d/0B2t-dB ... sp=sharing
Kto jest online
Jest 28 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 28 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości