Problem z Vulcanem

vulcan1500
Posty: 2
Rejestracja: czw kwie 15, 2010
Miejscowość: mazowsze
Motocykl: Vulcan 1500
VROC: 0

Problem z Vulcanem

Post autor: vulcan1500 » czw kwie 15, 2010

Witam wszystkich kawiarzy.
Panowie cos pada mi w moto.Strzela w rury(ciepły i zimny),nie chce palić(ciepły i zimny),gazniki po regulacji w tamtym tygodniu w serwisie Yamahy w mieście,moto nalatane 50 tys,wydechy puste,świece Denso nowe........a mechanik powiesił sznur nade mna! Silnik gubi ciśnienie.Czy ktoś miał doczynienia z takim problemem w Vulcanie 1500 na gaznikach rocznik 97,w wersji clssic tourer.
Pozdrawiam i czekam na info.

Awatar użytkownika
Badger
Posty: 6396
Rejestracja: pn kwie 05, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Blue Lady + Osiołek
VROC: 29218

Post autor: Badger » czw kwie 15, 2010

a świece wygrzane były??
pie.....lę, nie myję

Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga

Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

jak w zeszłym sezonie

Post autor: Abrams » czw kwie 15, 2010

Witam

Kolego jak moto sprawowało się w zeszłym sezonie??

Jak na tak krótki opis wydaje mi się że to problem gaźników.

Świece dobrane temperaturowo do silnika? zgodne z zaleceniem producenta??

na ssaniu i bez zachowuje się tak samo??
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
mirek_vn
Posty: 191
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: łódzkie
Motocykl: VN 900 Classic
VROC: 31457

Post autor: mirek_vn » czw kwie 15, 2010

Inne wydechy niż oryginalne wypalają zawory i gniazda zaworowe.
Po drugie mogą być zużyte pierścienie. Tak, czy siak trzeba silnik rozkręcić i obejrzeć ww części + cylinder może do szlifu.
Silnik wykończyły puste wydechy i nie ma na nie cudownych ustawień silnika.

Awatar użytkownika
centek
Posty: 1319
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: Bełchatów
Motocykl: Honda Varadero
VROC: 31455

Post autor: centek » pt kwie 16, 2010

Mirek... co do strzałów to przy zapłonie jest taka mała membrana z podpietym przewodem, której zadaniem jest zapobiegać tym strzałom. Może się rozpiął gdzieś ten przewód? Popatrz w to.

vulcan1500
Posty: 2
Rejestracja: czw kwie 15, 2010
Miejscowość: mazowsze
Motocykl: Vulcan 1500
VROC: 0

cd

Post autor: vulcan1500 » pt kwie 16, 2010

Panowie
Świece dobrane jak najbardziej w "ciepłote",wdech rozprułem tej zimy,a co do tamtego roku to było to samo,jedna wielka męka i jakieś niewielkie przebłyski poprawy, no ale to nie to.Więc nie za bardzo wiem gdzie uderzyć,czy pruć silnik(koszty spore),a jak już silnik tto zapewne nie obejdzie sie na pierdołach tylko poleci juz wszystko - i cena z 5 tys.Czy warto? może ktoś z was ma kogoś kto sie tym zajmuje(godny polecenia).
Z góry dziekuje za podpowiedzi i pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Badger
Posty: 6396
Rejestracja: pn kwie 05, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Blue Lady + Osiołek
VROC: 29218

Post autor: Badger » pt kwie 16, 2010

Kolego, upieram się przy tych świecach. Ja miałem podobnie dopóki jeden mechanik mi nie powiedział, ze za każdym razem jak odpalasz motocykl MUSISZ wygrzać świece. Jak skończyło sie odpalanie "na chwilę" skończyły się problemy ze strzelaniem.

No i jeszcze kwestia filtru powietrza. To że strzela to znaczy że masz za bogatą mieszankę, i wszystko co się nie wypaliło w cylindrze, dopala się w wydechach.
pie.....lę, nie myję

Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga

Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.

kawa 2000
Posty: 511
Rejestracja: sob kwie 10, 2010
Miejscowość: Warszawa-Piaseczno
Motocykl: VN 2000 WLA 42 WLD42
VROC: 31512

Post autor: kawa 2000 » pn maja 17, 2010

Przyczyną takiego zachowania mogą być "klejące" sie zawory to znaczy że sie przycierają. Najczęściej na tylnym garze.

edward46
Posty: 17
Rejestracja: ndz maja 23, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: vn 750
VROC: 32952

Post autor: edward46 » ndz maja 23, 2010

Cześć. Mam poważniejszy problem - chyba uszczelka pod głowicą j....ła. Szukam w Warszawie mechanika który ma doświadczenie w vn 750 i zrobi to solidnie.

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » ndz maja 23, 2010

edward46 pisze:Cześć. Mam poważniejszy problem - chyba uszczelka pod głowicą j....ła. Szukam w Warszawie mechanika który ma doświadczenie w vn 750 i zrobi to solidnie.
Spróbuj MotoBemo przy toruńskiej

I lepiej w nowym temacie a nie w Vn1500 bo nikt tu tego nie znajdzie i pewnie nikt nie zajrzy ;) od VN750
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

gregor65
Posty: 14
Rejestracja: czw maja 27, 2010
Miejscowość: kraków
Motocykl: kawasaki vn 800 vulcan clasic
VROC: 0

Post autor: gregor65 » czw maja 27, 2010

prawdopodobnie poszły pierścienie na tłoku musiałeś jeżdzić na niskim poziomie oleju i jesli dymi z rury to po silniku tylko remont ostatnio mój kolega tak załatwił swojego vn -a.

Awatar użytkownika
SAURO
Posty: 2157
Rejestracja: pn maja 03, 2010
Miejscowość: ZAMOŚĆ, CIECHANÓW, RZYM
Motocykl: VN 1500 Nomad
VROC: 30956

Post autor: SAURO » pt maja 28, 2010

Ja bym obejżał jeszcze przewody wysokiego napięcia czy nie mają przebicia
BAWMY SIĘ W MOTOCYKLE A NIE POLITYKĘ

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 2 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 2 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą