VN 1500 Classic. Co to i skąd to??

Lucas
Posty: 596
Rejestracja: czw gru 01, 2011
Miejscowość: Kielce
Motocykl: Vulcan 1500
VROC: 34525

VN 1500 Classic. Co to i skąd to??

Post autor: Lucas » ndz sty 08, 2012

Szanowne koleżanki i koledzy posiadający VN 1500 Classic z 2006 lub znający ten model?
Wczoraj w trakcie odpalania przed jazdą nie wiem skąd wypadł pod motocykl gumowy wężyk długości ok 50 cm.
Skąd i od czego to jest, oraz jak założyć?
Moto jeździło i bez niego lecz skoro był założony oryginalnie to do czegoś służy i wolę by znalazł się na swoim miejscu :)
Proszę o pomoc.
VROC 34525

SPECYK
Posty: 25
Rejestracja: wt lis 22, 2011
Miejscowość: zachodniopomorskie
Motocykl: VN 1600 CLASSIC
VROC: 0

Post autor: SPECYK » ndz sty 08, 2012

Witam prawdopodobnie odpowietrzenie zbiornika paliwa.

Lucas
Posty: 596
Rejestracja: czw gru 01, 2011
Miejscowość: Kielce
Motocykl: Vulcan 1500
VROC: 34525

Post autor: Lucas » ndz sty 08, 2012

SPECYK pisze:Witam prawdopodobnie odpowietrzenie zbiornika paliwa.
Możem mi przybliżyć gdzie mogę znaleźć wyjscie tego odpowietrznika?
Po obiedzie pojadę trochę pogmerać to poszukam i założę to to :)
Tak czy siak dzięki Ci za info :ok:
VROC 34525

Andrew
Posty: 6148
Rejestracja: śr kwie 07, 2010
Miejscowość: Będzin
Motocykl: VN 1500 Vinci,VN 2000 Deep Purple,VN 15 Ziuk
VROC: 31802

Post autor: Andrew » ndz sty 08, 2012

Może to być odpowietrzenie lub przelew zbiornika. Zdejmij siedzenie kierowcy i ze zbiornika wychodzą dwa lub trzy króćce metalowe . Nałóż wężyk i zastosuj jakiś zacisk żeby się nie zsuwał.

Lucas
Posty: 596
Rejestracja: czw gru 01, 2011
Miejscowość: Kielce
Motocykl: Vulcan 1500
VROC: 34525

Post autor: Lucas » ndz sty 08, 2012

Andrew pisze:Może to być odpowietrzenie lub przelew zbiornika. Zdejmij siedzenie kierowcy i ze zbiornika wychodzą dwa lub trzy króćce metalowe . Nałóż wężyk i zastosuj jakiś zacisk żeby się nie zsuwał.
Dzięki Andrew.
Zrobię jak mówisz, tym bardziej, że muszę dziś zatankować.
Czyli do pełna nie będzie.
VROC 34525

Lucas
Posty: 596
Rejestracja: czw gru 01, 2011
Miejscowość: Kielce
Motocykl: Vulcan 1500
VROC: 34525

Post autor: Lucas » ndz sty 08, 2012

Muszę pierw popatrzeć na czym się trzyma siedzisko, wczoraj widziałem dwie śruby lub nakrętki po bokach lekko z tyłu.
Czy może są jeszcze jakieś ukryte śruby?
VROC 34525

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » ndz sty 08, 2012

tylko to co pisałeś odkręcasz a potem masz jedną śrubę od baku druga powinna być pod konsolą centralną
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Lucas
Posty: 596
Rejestracja: czw gru 01, 2011
Miejscowość: Kielce
Motocykl: Vulcan 1500
VROC: 34525

Post autor: Lucas » ndz sty 08, 2012

Abrams pisze:tylko to co pisałeś odkręcasz a potem masz jedną śrubę od baku druga powinna być pod konsolą centralną
To muszę też zdjąć zbiornik? 8/
VROC 34525

Lucas
Posty: 596
Rejestracja: czw gru 01, 2011
Miejscowość: Kielce
Motocykl: Vulcan 1500
VROC: 34525

Post autor: Lucas » ndz sty 08, 2012

Pięknie czyli Kawa przejdzie odchudzanie.
Ciekawe ile mi części zostanie? :scrach:
Jak rozebrałem motorynkę to zostało kilka śrubek i jakieś dziwne części, które na 100% nie były z niej bo do niczego nie pasowały. Gdy znowu rozebrałem to jeszcze więcej zostało.
A i tak działa :D
Jadę, zobaczymy co się stanie?
VROC 34525

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » ndz sty 08, 2012

Lucas pisze:Jak rozebrałem motorynkę to zostało kilka śrubek i jakieś dziwne części, które na 100% nie były z niej bo do niczego nie pasowały. Gdy znowu rozebrałem to jeszcze więcej zostało.
A i tak działa
W terminologii inżynierskiej są to elementy zamykające konstrukcję, ale bez funkcji.

:D :D :D :D
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Andrew
Posty: 6148
Rejestracja: śr kwie 07, 2010
Miejscowość: Będzin
Motocykl: VN 1500 Vinci,VN 2000 Deep Purple,VN 15 Ziuk
VROC: 31802

Post autor: Andrew » ndz sty 08, 2012

Dzwonił do mnie Lucas. Sprawa załatwiona. :ok:

Lucas
Posty: 596
Rejestracja: czw gru 01, 2011
Miejscowość: Kielce
Motocykl: Vulcan 1500
VROC: 34525

Post autor: Lucas » ndz sty 08, 2012

Jeszcze raz dziękuję Andrew i przepraszam za zakłucanie niedzielnego wieczoru! :)
Udało się wszystko. Już odpala co zresztą Andrew słyszałeś :oki:
VROC 34525

Andrew
Posty: 6148
Rejestracja: śr kwie 07, 2010
Miejscowość: Będzin
Motocykl: VN 1500 Vinci,VN 2000 Deep Purple,VN 15 Ziuk
VROC: 31802

Post autor: Andrew » ndz sty 08, 2012

Lucas pisze:Już odpala co zresztą Andrew słyszałeś
Pewnie , że słyszałem.Odpalaliśmy przez telefon. Ładnie pracuje. :yeee:

Lucas
Posty: 596
Rejestracja: czw gru 01, 2011
Miejscowość: Kielce
Motocykl: Vulcan 1500
VROC: 34525

Post autor: Lucas » ndz sty 08, 2012

mirad pisze:
Lucas pisze:Jak rozebrałem motorynkę to zostało kilka śrubek i jakieś dziwne części, które na 100% nie były z niej bo do niczego nie pasowały. Gdy znowu rozebrałem to jeszcze więcej zostało.
A i tak działa
W terminologii inżynierskiej są to elementy zamykające konstrukcję, ale bez funkcji.

:D :D :D :D
Czyli minąłem się z powołaniem :wall: :mrgreen:
Jeżeli czyjś VN za dużo waży wówczas proszę się do mnie zwracać :mrgreen: :antlers:
VROC 34525

Andrew
Posty: 6148
Rejestracja: śr kwie 07, 2010
Miejscowość: Będzin
Motocykl: VN 1500 Vinci,VN 2000 Deep Purple,VN 15 Ziuk
VROC: 31802

Post autor: Andrew » ndz sty 08, 2012

Lucas pisze:Jeżeli czyjś VN za dużo waży wówczas proszę się do mnie zwracać
To się nazywa odelżanie.

Lucas
Posty: 596
Rejestracja: czw gru 01, 2011
Miejscowość: Kielce
Motocykl: Vulcan 1500
VROC: 34525

Post autor: Lucas » ndz sty 08, 2012

Andrew pisze:
Lucas pisze:Już odpala co zresztą Andrew słyszałeś
Pewnie , że słyszałem.Odpalaliśmy przez telefon. Ładnie pracuje. :yeee:
Szczerze przyznam iż poczułem chwilę grozy i zrobiło mi się ciepło w majtkach gdy silnik nie chciał zrobić "HALLO" :D
Fajnie że jest do kogo zadzwonić z pytaniem "co teraz?"

Ps.
Na tym kompie nie działa mi przecinek - przepraszam.
VROC 34525

Lucas
Posty: 596
Rejestracja: czw gru 01, 2011
Miejscowość: Kielce
Motocykl: Vulcan 1500
VROC: 34525

Post autor: Lucas » ndz sty 08, 2012

Znikam i temat można uznać za zamknięty. Odezwę się za ok 1 h już z innego kompa i miejsca pobytu :yeee:

Dla kogoś z podobnym problemem w VN 1500 Classic z 2006 pod zbiornikiem znajdują się trzy spusty (czy jak to się nazywa) jeden na końcu zbiornika przy mocowaniu i dwa pozostałe po bokach (po prawej pompa paliwa - to z niej był przewód).
Potem może wystąpić problem z odpaleniem.
Nie panikować tylko podpompować paliwo (o ile jest gaźnik).
Haaa
Jaki jestem mądry teraz :D
Jeszcze raz szacun za pomoc Andrew :bec:
VROC 34525

Awatar użytkownika
Piotr_Classic
Posty: 2566
Rejestracja: pn cze 21, 2010
Miejscowość: Madryt
Motocykl: HD Street Glide
VROC: 32438

Post autor: Piotr_Classic » ndz sty 08, 2012

Panowie ...... :clap:

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » ndz sty 08, 2012

Andrew pisze:
Lucas pisze:Już odpala co zresztą Andrew słyszałeś
Pewnie , że słyszałem.Odpalaliśmy przez telefon. Ładnie pracuje. :yeee:
Czyli zdalne odpalanie przez telefon ;) dobrze że się udało
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Lucas
Posty: 596
Rejestracja: czw gru 01, 2011
Miejscowość: Kielce
Motocykl: Vulcan 1500
VROC: 34525

Post autor: Lucas » ndz sty 08, 2012

Abrams pisze:
Andrew pisze:
Lucas pisze:Już odpala co zresztą Andrew słyszałeś
Pewnie , że słyszałem.Odpalaliśmy przez telefon. Ładnie pracuje. :yeee:
Czyli zdalne odpalanie przez telefon ;) dobrze że się udało
Przepraszam pisze z telefonu.
Abrams udalo się, chociaż lekko mnie wystraszyles. Oczami wyobrazni już widzialem zdjety bak i setki kabelkow + jakies mechanizmy do zdemontowania jak w VTX 1800.
Lecz faktycznie trzeba przynajmniej odkrecic srube zbiornika przy siedzisku kierowcy, potem reka już spokojnie wejdzie.
Opaski zaciskowej nie zalozylem bo mialem prawie pelny zbiornik co za tym idzie nie chcialem go demontowac, no do tego moje zdolnosci techniczne.
Temat zakonczyl się sukcesem nie bez wsparcia Andrew.
Lecz by nie było za kolorowo, okazalo się, że wydech mi strzela przy ok 3000÷3500 obrotach (jest V&H).
Oczywiscie czeka mnie masa pracy przy chromach gdyz wychodzi rdza. .
VROC 34525

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 2 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 2 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą