Poziom oleju
- Ryszard1962
- Posty: 561
- Rejestracja: pt kwie 11, 2014
- Miejscowość: Warszawa - Gocławek
- Motocykl: RS 1600 był Kawsaki VN 1500 NOMAD
- VROC: 37255
Poziom oleju
Od dwóch tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem Nomada 1500 z 1999r. Wymieniłem w nim między innymi olej silnikowy i nie wiem gdzie się sprawdza jego poziom , myślałem że korek wlewu jest zaopatrzony w jakiś bagnet ale to jest tylko korek wlewu. Pomocy!!
- Piotr_Classic
- Posty: 2566
- Rejestracja: pn cze 21, 2010
- Miejscowość: Madryt
- Motocykl: HD Street Glide
- VROC: 32438
- Ryszard1962
- Posty: 561
- Rejestracja: pt kwie 11, 2014
- Miejscowość: Warszawa - Gocławek
- Motocykl: RS 1600 był Kawsaki VN 1500 NOMAD
- VROC: 37255
Poziom oleju
Dzięki serdeczne kolego za pomoc , właśnie znalazłem to oczko , gdyby nie Twoja informacja to pewnie usilnie bym szukał jakiegoś bagnetu
- Ryszard1962
- Posty: 561
- Rejestracja: pt kwie 11, 2014
- Miejscowość: Warszawa - Gocławek
- Motocykl: RS 1600 był Kawsaki VN 1500 NOMAD
- VROC: 37255
-
- Posty: 31
- Rejestracja: czw kwie 17, 2014
- Miejscowość: J-no
- Motocykl: Vulcan VN 900 Classic
- VROC: 0
I mnie przydała się ta informacja.
A czy to normalne że olej po kilkuset kilometrach zrobi się czarny? (tak jak w dieslu, zaraz po odpaleniu)? Olej wymieniał poprzedni właściciel na początku sezonu.
Bo w moim oczku widzę czarna plamę i nie wiem czy to olej czy brudne oczko?
A czy to normalne że olej po kilkuset kilometrach zrobi się czarny? (tak jak w dieslu, zaraz po odpaleniu)? Olej wymieniał poprzedni właściciel na początku sezonu.
Bo w moim oczku widzę czarna plamę i nie wiem czy to olej czy brudne oczko?
ZAPRASZAM:
http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php?t=8591
Jawa 353 1960r - w trakcie odrestaurowywania
http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php?t=8591
Jawa 353 1960r - w trakcie odrestaurowywania
- SAURO
- Posty: 2157
- Rejestracja: pn maja 03, 2010
- Miejscowość: ZAMOŚĆ, CIECHANÓW, RZYM
- Motocykl: VN 1500 Nomad
- VROC: 30956
SAURO napisał/a:
Ryszard pamiętaj żeby oczko było zawsze pełne bo w przeciwnym razie posypie ci się sprzęgło.
raczej tzrymaj się znaków jakie naniosła fabryka jaki ma być poziom oleju i na pewno nie ma go być poza znakiem max
co do pomocy przy sprawdzaniu drugą osobe można zastąpić lusterkiem
Kristofer jakbyś znał motocykl VN 1500 to wiedziałbyś że poziom max w oczku to prawie zakryte jest a minimum to tylko w 1/3 jest zakryte . Ważne żeby oczko było na max zalane to będzie dobre smarowanie sprzęgła .
Ryszard pamiętaj żeby oczko było zawsze pełne bo w przeciwnym razie posypie ci się sprzęgło.
raczej tzrymaj się znaków jakie naniosła fabryka jaki ma być poziom oleju i na pewno nie ma go być poza znakiem max
co do pomocy przy sprawdzaniu drugą osobe można zastąpić lusterkiem
Kristofer jakbyś znał motocykl VN 1500 to wiedziałbyś że poziom max w oczku to prawie zakryte jest a minimum to tylko w 1/3 jest zakryte . Ważne żeby oczko było na max zalane to będzie dobre smarowanie sprzęgła .
BAWMY SIĘ W MOTOCYKLE A NIE POLITYKĘ
- Makus001
- Posty: 216
- Rejestracja: pt mar 02, 2012
- Miejscowość: okolice Wolsztyna
- Motocykl: NOMAD1600 z 2006 i VULCAN 1500 VNT 1998r
- VROC: 36160
U mnie też leje ponad pół i jak schodzi poniżej połowy to dolewam setkę czy dwie , nie leje do pełnego oczka i przejechałem już ponad 25tys przez 3 lata i maszyna lata świetnie , z tego co wiem (wiedziałem) połowa oczka jest to poziom właściwy, tak jak w autach miarka , połowa jest ok. leje tak do Vectry, VN, GPZ i eliminatora i wszystko działa .
Były komarki, jawka, różne WSKi, SHL, JAWA 350, CZ350, ETZ 250, EN500 od 1.03.2012 Kawasaki 1500 VNT od 20.10.2016 NOMAD 1600
Kto jest online
Jest 18 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 18 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości