Łożysko główki ramy 1600 Nomad

jaron1
Posty: 65
Rejestracja: czw paź 10, 2013
Miejscowość: Łódź
Motocykl: VN1600 Nomad
VROC: 0

Łożysko główki ramy 1600 Nomad

Post autor: jaron1 » pt paź 18, 2013

Moi drodzy, uprzedzę info o opcji szukaj, znam ją doskonale, ale chyba na tym forum nikt nic takiego nie robił, bo szukałem pod różnymi hasłami i nic, więc mam prośbę, może ktoś dokręcał coś takiego i ma jakiś sprawdzony sposób, na załatwienie tematu szybko i sprawnie, z góry dzieki :)
Ostatnio zmieniony czw mar 06, 2014 przez jaron1, łącznie zmieniany 1 raz.

Wilek291
Posty: 13
Rejestracja: czw kwie 12, 2012
Miejscowość: Częstochowa
Motocykl: Kawasaki VN 800 Classic
VROC: 0

Post autor: Wilek291 » ndz paź 20, 2013

Podłączam się pod prośbę. W swoim vn800 też na dniach będę wymieniał to łożysko. Chętnie poczytam porady osób które już to kiedyś wymieniały. :)

Jepi19
Posty: 61
Rejestracja: śr lut 08, 2012
Miejscowość: Bieruń stary
Motocykl: vn 900
VROC: 0

Post autor: Jepi19 » pn paź 21, 2013

Wymieniałem w vn 900 27tyś. mph przebieg ,miałem wyczuwalny luz w trakcie jazdy (pływał) dokręcanie nic nie dało gdyż na wprost kiera było lużna po skręceniu kierą coraz większy opór.
Po wymianie dokręciłem do oporu na maksa i cofnąłem nakrętke o 45 stopni i kontra .
Do nakrętek przydatne są klucze płaskie rowerowe tzw. hakowe . :yeee:
Łożyska są dwa w vn 900 stożkowe obowiązkowo wybij dolny pierścien

Awatar użytkownika
Zeus
Posty: 2888
Rejestracja: pt mar 18, 2011
Miejscowość: ZIELONA GÓRA
Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
VROC: 33589

Post autor: Zeus » pn paź 21, 2013

Skoro masz luz na łożyskach, to się nie zastanawiaj tylko wymieniaj. Koszt łożysk nie jest aż taki drastyczny. Bieżnie łożysk wymienia się obydwie.
W nomadzie również są dwa łożyska stożkowe. Jak będziesz miał pytania to wał śmiało.
www.v-moto.pl Oryginalne części, akcesoria, oleje, filtry do Kawasaki

VROC #33589

Wilek291
Posty: 13
Rejestracja: czw kwie 12, 2012
Miejscowość: Częstochowa
Motocykl: Kawasaki VN 800 Classic
VROC: 0

Post autor: Wilek291 » wt paź 22, 2013

Dzięki koledzy za info. tak też właśnie słyszałem, że bieżnie też trzeba wymieniać :) teraz tylko trzeba znaleźć chwilkę i biorę się do roboty. ;)

Wilek291
Posty: 13
Rejestracja: czw kwie 12, 2012
Miejscowość: Częstochowa
Motocykl: Kawasaki VN 800 Classic
VROC: 0

Post autor: Wilek291 » wt lis 05, 2013

Jak napisałem wcześniej tak zrobiłem... Zabrałem się za demontaż łożyska główki ramy w swoim vn800 i powstał mały problem. Wyjąłem lagi, odkręciłem górną półkę, odkręciłem nakrętki które dociskają łożysko. Po tych wszystkich czynnościach byłem prawie pewny, że ta rurka( nie znam fachowej nazwy :oops: ) Która jest przymocowana na stałe do dolnej półki swobodnie wyjdzie mi na dół po czym będę mógł zdemontować łożyska główki ramy. Niestety problem w tym, że wcześniej wspomniana "rurka" nie chce wyjść :surprise:. Próbowałem na różne sposoby nawet za pomocą kawałka drewnianego klocka i młotka próbowałem to wybić. Niestety bez efektu. Ma ktoś jakiś pomysł? z góry dziękuje za info:)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 6 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 6 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą