VN 1600 zwiększenie mocy.

Doman
Posty: 3
Rejestracja: sob lip 10, 2010
Miejscowość: mazowieckie
Motocykl: VTX 1800
VROC: 0

VN 1600 zwiększenie mocy.

Post autor: Doman » śr wrz 01, 2010

Witam!
Czy ktoś z forumowiczów próbował polepszyć parametry swojej maszyny? Wiecie może gdzie w PL można zamontować coś na kształt Power Commandera w VN-ie 1600 i jaki byłby koszt takiej zabawy?
Chodzi mi o to, żeby osiągami choć zbliżyć się do parametrów wersji Mean Streak, czyli 74 KM i 185 - 190 km/h. Dzięki za info.
Pozdr,
doman
Pozdr,
doman

Big Stach
Posty: 173
Rejestracja: pn cze 14, 2010
Miejscowość: Szczecin
Motocykl: Kawasaki Vn 1600 Nomad
VROC: 0

Post autor: Big Stach » pn wrz 06, 2010

W Stargardzie Szczecińskim jest serwis i mają tam komputery z programami i hamownię i bawią się w takie rzeczy. Z kosztem urządzenia to parę tysięcy ( 3-4?) plus filtr KN itd. dla kilku koni ? Przecież to turystyk? Może kup coś innego. Pewne jest natomiast , że znacznie skrócisz życie silnika. Pozdrawiam !! :motonita:

Awatar użytkownika
Zdziś
Posty: 2086
Rejestracja: czw cze 24, 2010
Miejscowość: Białystok
Motocykl: VN1600 NOMAD
VROC: 34481

Post autor: Zdziś » sob wrz 20, 2014

Nie chcę zakładać nowego tematu więc piszę tu czy Dynojet Power Commander III jest tak samo dedykowany do Vn 1600 Classic jak i Nomad czy trzeba szukać do konkretnego modelu :ok:
zdziś

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3700
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » sob wrz 20, 2014

http://www.powercommander.com/

DLa Classica numer PCIII to: Part Number: 209-411
Dla Nomada: 220-411

Czyli wg katalogu tgo dwa różne moduły
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

Awatar użytkownika
Zdziś
Posty: 2086
Rejestracja: czw cze 24, 2010
Miejscowość: Białystok
Motocykl: VN1600 NOMAD
VROC: 34481

Post autor: Zdziś » ndz wrz 21, 2014

Dzięki Maćku :ok:
zdziś

czarny
Posty: 287
Rejestracja: pt wrz 28, 2012
Miejscowość: STARGARD
Motocykl: HD V-ROD MUSCLE
VROC: 0

Post autor: czarny » pt paź 10, 2014

Szczecin Motomar, zakladaja

Awatar użytkownika
Robson
Posty: 4167
Rejestracja: ndz lip 17, 2011
Miejscowość: Tychy
Motocykl: VN 1600 Nomad "Phantom"
VROC: 34475

Post autor: Robson » pt paź 10, 2014

czarny pisze:Szczecin Motomar, zakladaja
Jaki koszt?
Jestem tu, bo wierzę, że emocje są siłą życia...
Nie jestem odpowiedzialny za emocje odbiorcy... To jego sprawa.

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3700
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » sob paź 11, 2014

Hej. Założenie PCI II USB to żadna sztuka. Podobnie jak wgranie map. Potrzebna jest hamowania żeby sprawdzić wynik.
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

czarny
Posty: 287
Rejestracja: pt wrz 28, 2012
Miejscowość: STARGARD
Motocykl: HD V-ROD MUSCLE
VROC: 0

Post autor: czarny » ndz paź 12, 2014

nie znam kosztu, zadzwon do nich 91 812 08 98

Awatar użytkownika
Robson
Posty: 4167
Rejestracja: ndz lip 17, 2011
Miejscowość: Tychy
Motocykl: VN 1600 Nomad "Phantom"
VROC: 34475

Post autor: Robson » ndz paź 12, 2014

MaciekSz pisze:Hej. Założenie PCI II USB to żadna sztuka. Podobnie jak wgranie map. Potrzebna jest hamowania żeby sprawdzić wynik.
Dzięki za info. Pogadamy niebawem ;)
Jestem tu, bo wierzę, że emocje są siłą życia...
Nie jestem odpowiedzialny za emocje odbiorcy... To jego sprawa.

Awatar użytkownika
Ryffka
Posty: 1398
Rejestracja: pn kwie 19, 2010
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: był VN2000 Soul Red, GTR 1400
VROC: 24863

Post autor: Ryffka » pn paź 13, 2014

Polecam serwis ToxicMoto we Wrocławiu. Mają autoryzację Kawasaki, mają autoryzację PowerCommandera i mają hamownię. Wg cennika strojenie map na hamowni to koszt 750PLN. Robiłem to w swojej dwójce, tyle, że ja mam DynoJet i on nie ma wejścia USB. Kosztowało mnie to 500PLN i dostałem 5KM i 6Nm więcej na kole :)

www.toxicmoto.pl

czarny
Posty: 287
Rejestracja: pt wrz 28, 2012
Miejscowość: STARGARD
Motocykl: HD V-ROD MUSCLE
VROC: 0

Post autor: czarny » ndz lis 09, 2014

olaboga 750zl, w motomar powiedział mi 200zl, za wgranie mapy i hamowanie

Robrob
Posty: 205
Rejestracja: śr mar 06, 2013
Miejscowość: Łomża
Motocykl: BMW K1200 LT
VROC: 0

Post autor: Robrob » ndz lis 09, 2014

jeśli chodzi o power commandera III do 1600 to jest taki sam i do nomada i do wersji classic, na urządzeniu są podane obydwa nr czyli 209-411 i 220-411
Motocykle są jak wódka..prawdziwa jazda zaczyna się od litra..

Robrob
Posty: 205
Rejestracja: śr mar 06, 2013
Miejscowość: Łomża
Motocykl: BMW K1200 LT
VROC: 0

Post autor: Robrob » sob gru 06, 2014

jeśli by ktoś szukał takiego Commandera to mam do sprzedania
Motocykle są jak wódka..prawdziwa jazda zaczyna się od litra..

Benny84
Posty: 19
Rejestracja: czw paź 30, 2014
Miejscowość: Duszniki WLKP
Motocykl: Drifter 1500
VROC: 0

Post autor: Benny84 » sob gru 06, 2014

na co wam power comander w zelastwie?,chcesz zapierdalac kup plastika :antlers:

Migrant
Posty: 23
Rejestracja: ndz mar 17, 2013
Miejscowość: małopolska
Motocykl: VN 1600 classic
VROC: 0

Post autor: Migrant » pn gru 08, 2014

popieram Benny84 :thumbup: ...... i tyle w temacie no ale kto bogatemu zabroni ?.
VN 1600.... i wszystko jasne

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3700
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » pn gru 08, 2014

No nie do końca się z Wami zgodzę. Instalacja np. nowych wydechów powinna wiązać się z modyfikacją mieszanki - inaczej motocykl traci na momencie obrotowym. w moim przypadku celem instalacji PC nie był przyrost prędkości lecz zwiększenie dynamiki.

Ale kazdy robi, co lubi :D
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

Benny84
Posty: 19
Rejestracja: czw paź 30, 2014
Miejscowość: Duszniki WLKP
Motocykl: Drifter 1500
VROC: 0

Post autor: Benny84 » pn gru 08, 2014

ja jak miałem hayke dawała rade 300 bez power comandera hehe :ok:

Kasper
Posty: 2047
Rejestracja: czw mar 31, 2011
Miejscowość: Białystok
Motocykl: Honda Varadero 1000XL
VROC: 0

Post autor: Kasper » pn gru 08, 2014

MaciekSz pisze:No nie do końca się z Wami zgodzę. Instalacja np. nowych wydechów powinna wiązać się z modyfikacją mieszanki - inaczej motocykl traci na momencie obrotowym. w moim przypadku celem instalacji PC nie był przyrost prędkości lecz zwiększenie dynamiki.

Ale kazdy robi, co lubi :D
Maćku gdzie w Wawie poprawią mi parametry?
Mój ojciec nie mówił jak żyć, po prostu pozwolił mi przyglądać się swojemu życiu.
Clarence Budington Kelland

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 4 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 4 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą