Wibracje w MS 1600 przy 2000 obr/min

Awatar użytkownika
Bonzo
Posty: 56
Rejestracja: pn cze 11, 2012
Miejscowość: Opole
Motocykl: Mean Strek VN 1600, Honda CX500
VROC: 35220

Wibracje w MS 1600 przy 2000 obr/min

Post autor: Bonzo » pn kwie 21, 2014

Witam

Przypadłość w moim MS 1600 jest jakaś dziwna, mianowicie niezależnie na jakim biegu jadę przy zakresie obrotowym ok 2tyś mam drgania kiery. Ogólnie cały motocykl drży, po wciśnięciu sprzęgła wibracje mijają.Na postoju kręcąc silnik do 2tyś. wibracje są naturalne jak na V-kę.Jak miałem zakładaną tylną nową oponę zauważyłem lekkie skrzywienie felgi ale jakoś nie miało to wpływu na jazdę.Ostatnio wykonałem jeszcze jedną modyfikację w moim MS mianowicie wyrzuciłem puszkę pomiędzy tłumikami i wykonałem przelot, brzmienie silnika jest piękne.Właśnie od tego momentu jakby te wibracje zaczęły mi przeszkadzać , nasiliły się.

Więc tak dywaguję co może być powodem problemu: sprzęgło , wał, łożyska, felga?
dzięki za wszelkie info.

Awatar użytkownika
Lacik
Posty: 2139
Rejestracja: wt sie 10, 2010
Miejscowość: Sosnowiec
Motocykl: VN2000 Limited, FJR1300
VROC: 33363

Post autor: Lacik » pn kwie 21, 2014

hahahaha :D
Ja mam mean streaka i wyrzucilem puszke ... i po trasie 1100km podjechalem do Basina zeby zobaczyl o co chodzi ze przy 2 tysiacach mam nienaturalne drgania motocykla, jakby mi silnik mial wyskoczyc z motocykla. Wczesniej nie kojarzyłem takiej sytuacji.
Widac trzeba z powrotem wrzucic puszke, conajwyzej ja wypruć. Może w naszych modelach rozdzielenie wydechu nie jest dobrym pomyslem :)

Normalnie mialem zakładać taki sam temat :ok:

Awatar użytkownika
Bonzo
Posty: 56
Rejestracja: pn cze 11, 2012
Miejscowość: Opole
Motocykl: Mean Strek VN 1600, Honda CX500
VROC: 35220

Post autor: Bonzo » pn kwie 21, 2014

Kolego za niewielkie pieniądze mamy namiastkę HD :antlers:

Kurcze więc żeby ta pucha miała aż takie znaczenie?
Ja do puchy nie wrócę bo wszystko zostało wycięte.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Lacik
Posty: 2139
Rejestracja: wt sie 10, 2010
Miejscowość: Sosnowiec
Motocykl: VN2000 Limited, FJR1300
VROC: 33363

Post autor: Lacik » pn kwie 21, 2014

ja jak znajde chwile, aktualnie bede mocno zajety, zaloze oryginalny komplet i zobacze czy ustapilo, potem przelot + puszka. W każdym badz razie jest cos na rzeczy :)
Ihaaaa VN750 -> VN1600 Mean Streak -> VN2000 Limited, FJR1300, Hayabusa

Awatar użytkownika
Bonzo
Posty: 56
Rejestracja: pn cze 11, 2012
Miejscowość: Opole
Motocykl: Mean Strek VN 1600, Honda CX500
VROC: 35220

Post autor: Bonzo » pn kwie 21, 2014

kurcze kumpel ma clasica z przelotem i nie ma takich wibracji fakt ze jest za USA

Awatar użytkownika
Lacik
Posty: 2139
Rejestracja: wt sie 10, 2010
Miejscowość: Sosnowiec
Motocykl: VN2000 Limited, FJR1300
VROC: 33363

Post autor: Lacik » pt kwie 25, 2014

Ok mam chyba rozwiazanie problemu. Problemem jest... brak 3 miejsca trzymania wydechu. Mając puszkę wydech trzymany jest przy silniku, dzieki puszce oraz na koncu przy kole. Pozbywając się puszki tracimy jeden punkt. Wydechy drżą co powoduje przenoszenie wibracji na silnik. Akurat przy 2 tysiacach jest to najbardziej odczuwalne.
W 1600 classic mniej wiecej w polowie wydechu ( tam gdzie my mamy puszke) jest mocowanie do ramy ( nawet nie wiem czy dziura nie jest w tym samym miejscu co my mamy na mocowanie puszki).
Albo puszka, albo wykonanie jakiegos mocowania i powinno pomoc :)

Awatar użytkownika
Bonzo
Posty: 56
Rejestracja: pn cze 11, 2012
Miejscowość: Opole
Motocykl: Mean Strek VN 1600, Honda CX500
VROC: 35220

Post autor: Bonzo » sob kwie 26, 2014

Pytanie do osób mających przeloty V&H lub Cobry czy macie również wibracja, czy macie jakieś mocowanie w miejscu fabrycznej puszki.

Gasman
Posty: 250
Rejestracja: czw maja 17, 2012
Miejscowość: Brodnica
Motocykl: HD FLHTCUI
VROC: 34836

Post autor: Gasman » sob kwie 26, 2014

Ja mam Cobry, ale nie zauwazylem jakichs dziwnych drgań. Chwile mialem załozone oryginały(wersjaUSA ) i żadnych róznic nie zanotowalem. Oryginały sa mocowane w dwóch punktach a Cobry w jednym(mocowanie tylego podnożka).
Rolling, rolling, rolling.........
Komar 3, WSK 175, VN800Classic, VN1600Classic, VN900Classic, HD FLHTCUI.....

Awatar użytkownika
Bonzo
Posty: 56
Rejestracja: pn cze 11, 2012
Miejscowość: Opole
Motocykl: Mean Strek VN 1600, Honda CX500
VROC: 35220

Post autor: Bonzo » śr maja 07, 2014

Jednak może być coś z mocowaniem tłumików do ramy , jak widać z zapożyczonego zdjęcia z all...o tłumiki mają mocowanie w miejscu śruby puszki.

Obrazek

Awatar użytkownika
Lacik
Posty: 2139
Rejestracja: wt sie 10, 2010
Miejscowość: Sosnowiec
Motocykl: VN2000 Limited, FJR1300
VROC: 33363

Post autor: Lacik » pn maja 26, 2014

Zrobilem przekładkę i wrocilem do puszki. Wibracje ustały. Moto zrobiło się żwawsze jak przedtem. Wybebeszylem wydechy, rozciąłem puszkę i wywaliłem środek. Jest ok :ok:
Ihaaaa VN750 -> VN1600 Mean Streak -> VN2000 Limited, FJR1300, Hayabusa

Awatar użytkownika
Bonzo
Posty: 56
Rejestracja: pn cze 11, 2012
Miejscowość: Opole
Motocykl: Mean Strek VN 1600, Honda CX500
VROC: 35220

Post autor: Bonzo » wt maja 27, 2014

I teraz nasuwa się pytanie czy wibracje to kwestia braku mocowania czy czegoś innego?

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 10 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 10 gości

Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą