zwiekszenie mocy VN1700

Awatar użytkownika
zeglarz28
Posty: 69
Rejestracja: sob lut 28, 2015
Miejscowość: Wisla
Motocykl: VN2000 VN 1700 K1600GTL
VROC: 0

zwiekszenie mocy VN1700

Post autor: zeglarz28 » pt mar 27, 2015

Witam ,

Czy ktos z was probowal zwiekszyc moc w VN1700? Nie ukrywam ,ze w Voyagerze przy dalszych wyjazdach,przelotach autostrada zaczyna mi brakowac powera ;). Nie to bym specjalnie narzekal ,ale te 15 KM wiecej by mu nie zaszkodzilo. Macie jakies sprawdzone patenty? Z realnym odczuciem podczad jazdy a nie zabiegiem psychologicznym.

Awatar użytkownika
Lacik
Posty: 2139
Rejestracja: wt sie 10, 2010
Miejscowość: Sosnowiec
Motocykl: VN2000 Limited, FJR1300
VROC: 33363

Post autor: Lacik » sob mar 28, 2015

power commander. Filtr powietrza K&N.
Ihaaaa VN750 -> VN1600 Mean Streak -> VN2000 Limited, FJR1300, Hayabusa

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3701
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: -----
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » sob mar 28, 2015

Ale 15 KM to zapomnij bez gruntownej przebudowy silnika. Voyager to ciężka maszyna a silnik ma niewiele ponad 70 KM. Nie oczekuj cudów jeżeli chodzi o osiągi.
MaciekSz
Jest:
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT, K1200LT
VROC #32197
Obrazek

Awatar użytkownika
zeglarz28
Posty: 69
Rejestracja: sob lut 28, 2015
Miejscowość: Wisla
Motocykl: VN2000 VN 1700 K1600GTL
VROC: 0

Post autor: zeglarz28 » sob mar 28, 2015

No wlasnie. Motocykl jest super. Nic mu nie brakuje. Nawet w zakrecie mozna sie niezle polozyc. Tylko dziwi mnie fakt ,ze nie postarali sie o realna moc na poziomie 85 - 90KM. Masa plus opor powietrza robia swoje. W wiekszosci jade dwupasmowkami ,stad odczucie braku mocy. Do 120km/h w ruchu lokalnym jest ok.

Awatar użytkownika
Barney
Posty: 1238
Rejestracja: czw wrz 13, 2012
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
Motocykl: VN 800E Drifter, VN 1700 Nomad
VROC: 35325

Post autor: Barney » sob mar 28, 2015

Przerób go na vaquero .... Będzie lżejszy ... ;)
VROC #35325

"Jeśli pijąc alkohol - jestem alkoholikiem
to czy pijąc Fantę - będę fantastyczny ...? "

Awatar użytkownika
zeglarz28
Posty: 69
Rejestracja: sob lut 28, 2015
Miejscowość: Wisla
Motocykl: VN2000 VN 1700 K1600GTL
VROC: 0

Post autor: zeglarz28 » sob mar 28, 2015

Idac dalej to przerobie na Classica :).

Awatar użytkownika
Sheriff
Posty: 1254
Rejestracja: pt cze 11, 2010
Miejscowość: Koog aan de Zaan
Motocykl: Versys 1000 GT
VROC: 30486

Post autor: Sheriff » ndz mar 29, 2015

Jeśli masz jeszcze oryginalne wydechy zmień je na przelotowe nie ma znaczenia jakiej firmy i dołóż filtr powietrza K&N a różnica będzie odczuwalna gołym okiem szczególnie na 6 biegu. Jeśli zaś już to masz to pozostaje tylko PC na inne zabiegi szkoda pieniędzy.

Yuzek
Posty: 1149
Rejestracja: sob sty 26, 2013
Miejscowość: Poznań/Kamionki
Motocykl: VN1700 Classic
VROC: 0

Post autor: Yuzek » pn maja 04, 2015

zamówiłem ( a właściwie Grześ zamówił dla mnie :) ) moduł Power Comander - Panowie z hamowni obiecuję 20-30% mocy więcej.
Moduł ma być za ok 7 dni - podzielę się wrażeniami z jazdy i wynikami z hamowni.
LwG Darek
Iguanas Poznań

CadetC
Posty: 84
Rejestracja: czw sty 31, 2013
Miejscowość: Augustów
Motocykl: VN2000
VROC: 0

Post autor: CadetC » pn maja 04, 2015

zamówiłem ( a właściwie Grześ zamówił dla mnie :) ) moduł Power Comander - Panowie z hamowni obiecuję 20-30% mocy więcej.
30% mocy wiecej przez zainstalowanie PC :D - nie ma szans!!!!
Krzysztof

Yuzek
Posty: 1149
Rejestracja: sob sty 26, 2013
Miejscowość: Poznań/Kamionki
Motocykl: VN1700 Classic
VROC: 0

Post autor: Yuzek » pn maja 04, 2015

CadetC pisze:
zamówiłem ( a właściwie Grześ zamówił dla mnie :) ) moduł Power Comander - Panowie z hamowni obiecuję 20-30% mocy więcej.
30% mocy wiecej przez zainstalowanie PC :D - nie ma szans!!!!
Krzysztof

Kolega w tamtym tygodniu zamontował w dwójce - na hamowni z 94 pierwotnie otrzymał 134 kM.
Więc policz ile to jest % ( oczywiście jak umiesz bo to 6 klasa - a nie wiem kiedy edukację zakończyłeś ;) )
Pomiary i diagnostyka robiona w najlepszej ( no dobra - jednej z najowocześnejszych hamowni w PL )

Więc jak nie wiemy to się nie mądrzymy :ok:
LwG Darek
Iguanas Poznań

CadetC
Posty: 84
Rejestracja: czw sty 31, 2013
Miejscowość: Augustów
Motocykl: VN2000
VROC: 0

Post autor: CadetC » pn maja 04, 2015

Yuzek pisze:Kolega w tamtym tygodniu zamontował w dwójce - na hamowni z 94 pierwotnie otrzymał 134 kM.
Więc policz ile to jest % ( oczywiście jak umiesz bo to 6 klasa - a nie wiem kiedy edukację zakończyłeś )
Pomiary i diagnostyka robiona w najlepszej ( no dobra - jednej z najowocześnejszych hamowni w PL )

Więc jak nie wiemy to się nie mądrzymy
Myślę że najzwyczajniej w świecie naginasz fakty - starasz sie to zamaskować nieudolnym sarkazmem :wall: - może i kolega uzyskał 134KM ale na pewno nie z powodu tylko zainstalowanego PC - bez zmiany wydechu i modyfikacji dolotu( np. zmiana filtra na mniej restrykcyjny) czyli na umożliwieniu swobodniejszego "oddychaniu" 30% z samego PC jest to najzwyklejsza BZDURA!!!

Krzysztof

Yuzek
Posty: 1149
Rejestracja: sob sty 26, 2013
Miejscowość: Poznań/Kamionki
Motocykl: VN1700 Classic
VROC: 0

Post autor: Yuzek » pn maja 04, 2015

CadetC pisze:
Yuzek pisze:Kolega w tamtym tygodniu zamontował w dwójce - na hamowni z 94 pierwotnie otrzymał 134 kM.
Więc policz ile to jest % ( oczywiście jak umiesz bo to 6 klasa - a nie wiem kiedy edukację zakończyłeś )
Pomiary i diagnostyka robiona w najlepszej ( no dobra - jednej z najowocześnejszych hamowni w PL )

Więc jak nie wiemy to się nie mądrzymy
Myślę że najzwyczajniej w świecie naginasz fakty - starasz sie to zamaskować nieudolnym sarkazmem :wall: - może i kolega uzyskał 134KM ale na pewno nie z powodu tylko zainstalowanego PC - bez zmiany wydechu i modyfikacji dolotu( np. zmiana filtra na mniej restrykcyjny) czyli na umożliwieniu swobodniejszego "oddychaniu" 30% z samego PC jest to najzwyklejsza BZDURA!!!

Krzysztof
oczywiście ,że nie samym PC - wydechy kaliński i filtr KN ,ale to chyba oczywista oczywistość
( też w swoim taki kpl. posiadam|)
ok. zakończmy konwersację - bez urazy :ok:
miłego wieczoru - pozdrawaim
LwG Darek
Iguanas Poznań

Grześ
Posty: 1338
Rejestracja: sob cze 16, 2012
Miejscowość: Mosina
Motocykl: Vulcan VN2000C ,,Bandzior,,
VROC: 35561

Post autor: Grześ » pn maja 04, 2015

134 kucy to max co się wyciśnie . Po korekcie map zostawiłem 128 to będzie bez uszczerbku dla silnika.
PC5 KN Kalina Autotune oraz koprcesor .
Jedyny minus to minus ładnych kilka tysi
--

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3701
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: -----
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » wt maja 05, 2015

Grześ pisze:134 kucy to max co się wyciśnie . Po korekcie map zostawiłem 128 to będzie bez uszczerbku dla silnika.
PC5 KN Kalina Autotune oraz koprcesor .
Jedyny minus to minus ładnych kilka tysi
A weź trochę więcej opowiedz o tym. Gdzie robiłeś, wrzuć wykresy, co dokładnie wrzuciłeś za graty.

Przeniosę temat do VN2000.
MaciekSz
Jest:
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT, K1200LT
VROC #32197
Obrazek

Grześ
Posty: 1338
Rejestracja: sob cze 16, 2012
Miejscowość: Mosina
Motocykl: Vulcan VN2000C ,,Bandzior,,
VROC: 35561

Post autor: Grześ » wt maja 05, 2015

Wszystko w swoim czasie. ,,Badania trwają,, :D
Polata ze dwa tysie i ocenię obiektywnie wydatki i osiągi . :yeee:
Zobaczymy czy było warto zainwestować ;) Jak na razie to :dupa: ę urywa .
--

Awatar użytkownika
Barney
Posty: 1238
Rejestracja: czw wrz 13, 2012
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
Motocykl: VN 800E Drifter, VN 1700 Nomad
VROC: 35325

Post autor: Barney » wt maja 05, 2015

Ja jestem umówiony na przyszły tydzień na hamowni i zestrojenie swoich gratów ...... Tez jestem ciekaw co z tego wyjdzie ... KN + PC5 + Cobra ... :scrach:
VROC #35325

"Jeśli pijąc alkohol - jestem alkoholikiem
to czy pijąc Fantę - będę fantastyczny ...? "

Awatar użytkownika
Barney
Posty: 1238
Rejestracja: czw wrz 13, 2012
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
Motocykl: VN 800E Drifter, VN 1700 Nomad
VROC: 35325

Post autor: Barney » pn maja 18, 2015

Wracając do mojego poprzedniego postu - dla zaiteresowanych powiem tak : byly male problemy z wiarygodnym odczytem z sondy, gdyz lewy komin zasysal spore ilości powietrza ,,,,, trza go bylo "zatkać" ....
Zwiekszony zostal moment (odczuwalny szczegolnie na 2,3,4 biegu) oraz dodane pare kucykow .....
Generalnie chodzilo mi o dobór prawidlowej mieszanki, by nie strzelal przy kazdym odpuszczeniu manetki gazu. Generalnie jest poprawa, co do spalania .... na razie za wczesnie cokolwiek mówić ..... ale i tak wychodzę z zalozenia, że ..."ile wleje - tyle spali ..." ;) a kólka maja się kręcić ...
VROC #35325

"Jeśli pijąc alkohol - jestem alkoholikiem
to czy pijąc Fantę - będę fantastyczny ...? "

Big Stach
Posty: 173
Rejestracja: pn cze 14, 2010
Miejscowość: Szczecin
Motocykl: Kawasaki Vn 1600 Nomad
VROC: 0

Post autor: Big Stach » pn cze 01, 2015

Czytam to i nie wierzę . Chcecie zapier....ć to kupcie sobie inny motocykl . Vn-y raczej do tego nie są skonstruowane . Nie dość , że teraz wpakujesz kupę kasy w modyfikacje , to po przejechaniu 70 tyś. km lub ciut więcej , a bardziej mniej , przy wymianie rozrządu będzie Cię czekał niezły remont silnika . Też tak latałem i koszt samych części , które musiałem wymienić wyniósł prawie 5 tysi . Tak więc życzę powodzenia . Teraz jeżdżę w miarę normalnie dla tego motocykla i na pewno będzie to tańsze . Podejrzewam jednocześnie , że spalanie przy tego rodzaju wyczynach będzie w granicach 10 litrów na setkę . Ale kto bogatemu zabroni . Szerokości życzę . Pozdrawiam i do zobaczenia na trasie . :yeee: Nie żebym się wymądrzał , po prostu znam to z autopsji . Chętnie jednak poczytam opinie , po zrobieniu sporych przebiegów i piłowaniu tego silnika . :thumbup:

Awatar użytkownika
Barney
Posty: 1238
Rejestracja: czw wrz 13, 2012
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
Motocykl: VN 800E Drifter, VN 1700 Nomad
VROC: 35325

Post autor: Barney » pn cze 01, 2015

Szanowny kolego Big Stach ....

pisząc posta nie miałem na myśli wyciśnięcie z silnika wszystkiego co się da .... dobrze wiem czym to sie kończy .... jak bym chciał zap....lac to kupił bym sobie szlifierkę a nie wygodny motocykl..... ;)

Kupując moto PC byl juz zamontowany ..... zmiana wydechów z oryginalnych na akcesoryjne (bo takie mi sie podobały) + filtr KN wymusiła na mnie dodatkowe koszty na hamowni celem doboru odpowiedniej mieszanki .... co za tym idzie ... wzrósł moment i parę KM tez doszło .... i zaznaczam - to było głównym powodem odwiedzenia hamowni ....

po malej korekcie PC - moto juz fajnie pracuje .... nie wali z kominów ( tylko sporadycznie), nie kopci, spalanie nie wzrosło .... i o to chodziło ....

Preferuje raczej spokojną i rozsądną jazdę, moto swoją masę ma i czasami brakowało trochę tych koni i momentu ... szczególnie przy wyprzedzaniu ..... teraz nie mam problemów ..... kiedy potrzeba to odkręcam manetkę i moto przyspiesza ...
VROC #35325

"Jeśli pijąc alkohol - jestem alkoholikiem
to czy pijąc Fantę - będę fantastyczny ...? "

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 9 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 9 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą