Zamienniki do 1700
-
- Posty: 13
- Rejestracja: śr cze 17, 2015
- Miejscowość: Kwidzyn
- Motocykl: Kawasaki VN 1700 Classic
- VROC: 0
Zamienniki do 1700
Witam! Koledzy chciałbym dokupić parę rzeczy akcesoryjnych do mojego motocykla. Jest to Kawasaki VN 1700 ale bardzo trudno dostać np.: szybę i gmol czy może pasują do 1700 jakieś akcesoria z innych Vulcanów?
LwG!
- Sheriff
- Posty: 1254
- Rejestracja: pt cze 11, 2010
- Miejscowość: Koog aan de Zaan
- Motocykl: Versys 1000 GT
- VROC: 30486
Kuźnia motocyklowa ma gmole w swojej ofercie:
http://www.motoakcesoria.riders.pl/inde ... rt=default
http://www.motoakcesoria.riders.pl/inde ... rt=default
-
- Posty: 92
- Rejestracja: sob lis 21, 2015
- Miejscowość: dolnośląskie okolice Polkowic
- Motocykl: VN1700 Nomad
- VROC: 0
Witam. Pojeździłem moim nowym nabytkiem w niedzielę, jazda była przednia, pogoda dopisała i w ogóle jestem zachwycony i przejażdżką i motorem. Ale mam w związku z tym pytanie. Otóż w instrukcjach do VN 1700 podają, że zużycie paliwa mieszane wynosi ok 6-7l/100km. Komputar podaje średnie spalanie 15l z groszami, nie wiem dokładnie ile było paliwa w zbiorniku, wskaźnik pokazywał ok 3/4. Zrobiłem 115 km(licznik pokazuje w kilometrach) i jak doechałem do stacji paliw pokazywał dwie kreski, wlałem do pełna pod korek 15,4l-jest teraz ful. Czy takie zużycie jest możliwe?. Dzisiaj sprawdziłem filtr powietrza, jest K&N, poza drobnymi znieczyszczeniami tpu mucha, osa jest czysty( na wszelki wypadek wydmuchałem i wymyłem). Dodam, że jeźdiłem grzecznie bez żadnych fajerwerków, starałem się na jak najwyższym biegu, chociaż nie bardzo było gdzie zapiąć szósty bieg. Dziękuję za opinie porady itp.
- Sheriff
- Posty: 1254
- Rejestracja: pt cze 11, 2010
- Miejscowość: Koog aan de Zaan
- Motocykl: Versys 1000 GT
- VROC: 30486
Jeśli nie wiesz ile było paliwa w zbiorniku to ciężko wywnioskować spalanie. Aby obliczyć spalanie potrzebne są min dwa tankowania do pełna. Obliczać można samemu lub ściągnąć jakąś prostą aplikację na telefon. Przy jeździe spacerowej do 120 km/h motocykl ten spala poniżej 6 litrów. Największe spalanie to jazda autostradowa powyżej 140 km/h. Komputerem się nie sugeruj nie jest obiektywny.
- PPV
- Posty: 140
- Rejestracja: ndz lip 05, 2015
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: VN900 Custom 2007
- VROC: 37483
No właśnie. Zatankuj pod korek, trzaśnij sobie z 200-300km i znowu zatankuj pod korek... dopiero wtedy będziesz coś tam wiedział, bo takie wyliczenia na podstawie "kresek" na wskaźniku paliwa to.... Polecam zbierać paragony i przed każdym startem ze stacji robić telefonem zdjęcie licznika przebiegu. Ja tak robię (zapisuję sobie w zeszycie) przy każdym tankowaniu od zakupu motocykla, myślę, że już coś tam mogę na podstawie tego wyliczyć
-
- Posty: 92
- Rejestracja: sob lis 21, 2015
- Miejscowość: dolnośląskie okolice Polkowic
- Motocykl: VN1700 Nomad
- VROC: 0
No oczywiście, że najlepiej jest tankować pod korek i obliczać spalanie w/g przejechanych kilometrów- po ponownym tankowaniu ,,pod korek". Niemniej jednak przeraziłem się odczytem z komputera. W mojej puszcze mam motor 3,2 i w automacie, a 16/100km pokazuje mi po uruchomieniu zimnego silnika, więc pomyślałem, że może coś jest nie tak np: świece, filtr powietrza, coś z modułem zapłonowym itp. A jak pokazują Wasze komputery pokładowe? Czy też takie kosmiczne ilości?Sheriff pisze:Jeśli nie wiesz ile było paliwa w zbiorniku to ciężko wywnioskować spalanie. Aby obliczyć spalanie potrzebne są min dwa tankowania do pełna. Obliczać można samemu lub ściągnąć jakąś prostą aplikację na telefon. Przy jeździe spacerowej do 120 km/h motocykl ten spala poniżej 6 litrów. Największe spalanie to jazda autostradowa powyżej 140 km/h. Komputerem się nie sugeruj nie jest obiektywny.
-
- Posty: 40
- Rejestracja: pn maja 05, 2014
- Miejscowość: West Pomerania
- Motocykl: Kawasaki VN 1700 LT
- VROC: 0
hej
u mnie 5,6-5,9 l/100, nigdy nie przekroczyłem 6 l na 100 km. wskazanie komputera pokrywa się z realnym zużyciem (wyliczanym ręcznie). Co do modułu, była akcja serwisowa Kawasaki, sprawdź, czy masz wymieniony (wątek jest na forum). Z tego co pamiętam to wadliwość modułu nie powodowała zwiększonego zużyciu paliwa.. no ale warto sprawdzić i ewentualnie wykluczyć tę opcję.
u mnie 5,6-5,9 l/100, nigdy nie przekroczyłem 6 l na 100 km. wskazanie komputera pokrywa się z realnym zużyciem (wyliczanym ręcznie). Co do modułu, była akcja serwisowa Kawasaki, sprawdź, czy masz wymieniony (wątek jest na forum). Z tego co pamiętam to wadliwość modułu nie powodowała zwiększonego zużyciu paliwa.. no ale warto sprawdzić i ewentualnie wykluczyć tę opcję.
- Słodki
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr maja 29, 2013
- Miejscowość: Będzin
- Motocykl: "SPARTAN" 1700
- VROC: 0
Osobiście mój nigdy nie pokazał spalania 15 l ale jak radzi MarKov sprawdź ustawienia może masz w milach jest nie możliwe żeby tyle palił.
Mam też filtr k&n i spalanie w trasie jak dobrze dziduje wchodzi spokojnie powyżej 8l.
Jest też możliwość zawieszenia plywaka i błędnie bedzie pokazywał stan paliwa w zbiorniku.
Moim zdaniem powinieneś rozruszać sprzeta
Trzy razy do pełnego zbiornika i wtedy opisuj co pokazuje
Mam też filtr k&n i spalanie w trasie jak dobrze dziduje wchodzi spokojnie powyżej 8l.
Jest też możliwość zawieszenia plywaka i błędnie bedzie pokazywał stan paliwa w zbiorniku.
Moim zdaniem powinieneś rozruszać sprzeta
Trzy razy do pełnego zbiornika i wtedy opisuj co pokazuje
Nie ważne dokąd
Ważne że jeden ślad za tobą
Ważne że jeden ślad za tobą
Kto jest online
Jest 3 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 3 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości