Vn2000 2008r Pali jak smok
- mirad
- Posty: 2071
- Rejestracja: pn maja 31, 2010
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: VN 2000 Classic
- VROC: 32433
Jakieś 50 km po wsi też było, solo, ale przy mojej wyporności to jak z lekkim plecaczkiem.Trufel pisze:Mnie przy takiej jeździe z Aniołkiem 4.8
Wydaje mi się, że na trasie przy spokojnej jeździe, bez chamskiego wiatru 5-tkę można spokojnie utrzymać. Przydałby się 6-ty bieg.
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !
FUCK FUEL ECONOMY !
- msm jack
- Posty: 109
- Rejestracja: ndz gru 11, 2011
- Miejscowość: Morąg
- Motocykl: VN 2000 Limited
- VROC: 34682
Ostatnio jeździłem do Aachen, traska 2700 km, prędkość 130-140 km/h zdarzało się i 180 km/h. Motocykl zapakowany, liczę że masa rzeczywista to tak około 600 kg, a spalanie wyszło 6,38 L na 100 km. Na gmolach miałem założone osłony ze skóry osłaniające przed wodą (deszczem). Egzamin zdały 30% drogi przejechane w deszczu, na butach żadnej kropli wody, ale na wietrze stawiały taki opór że ojej.
-
- Posty: 6148
- Rejestracja: śr kwie 07, 2010
- Miejscowość: Będzin
- Motocykl: VN 1500 Vinci,VN 2000 Deep Purple,VN 15 Ziuk
- VROC: 31802
W związku z tym , że musiałem dać zbiornik do malowania klarem żeby podpisy DP się nie zmazały opróżniłem bak do zera ( tak prosił lakiernik). Po założeniu zbiornika pojechałem z bańką (dychą) na stację i zakupiłem 10 litrów . Wlałem i postanowiłem się przejechać . W pewnym momencie myślę przecież trzeba zatankować. A na liczniku przejechane 130 mil czyli 208 km. Wychodzi niecała piątka . Fakt ,że prędkość 100-110 i mój bike jest trochę odelżony.
- Zombie
- Posty: 2574
- Rejestracja: pn sty 03, 2011
- Miejscowość: M-a
- Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
- VROC: 34250
Mój na fabrycznych wydechach w trasie 6,3 l/100 i nie oszczędzałem (chwilami do 180 km/h, bo to było zaraz po zakupie )
Teraz na V&H 7,08 l/100 i jeżdżę już spokojniej
Teraz na V&H 7,08 l/100 i jeżdżę już spokojniej
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl
www.steelrosesmcsouthside.pl
W związku ze spalaniem, mam propozycję-przełożymy silniki :-) ? Mój pożera trochę więcej..... u nas trochę, znaczy dwa razy więcej :-)Andrew pisze:W związku z tym , że musiałem dać zbiornik do malowania klarem żeby podpisy DP się nie zmazały opróżniłem bak do zera ( tak prosił lakiernik). Po założeniu zbiornika pojechałem z bańką (dychą) na stację i zakupiłem 10 litrów . Wlałem i postanowiłem się przejechać . W pewnym momencie myślę przecież trzeba zatankować. A na liczniku przejechane 130 mil czyli 208 km. Wychodzi niecała piątka . Fakt ,że prędkość 100-110 i mój bike jest trochę odelżony.
- Abrams
- Posty: 6171
- Rejestracja: pn kwie 12, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: VN2000 Limited '05
- VROC: 29561
U mnie ile wleje tyle wypijeTokar pisze:W związku ze spalaniem, mam propozycję-przełożymy silniki :-) ? Mój pożera trochę więcej..... u nas trochę, znaczy dwa razy więcej :-)Andrew pisze:W związku z tym , że musiałem dać zbiornik do malowania klarem żeby podpisy DP się nie zmazały opróżniłem bak do zera ( tak prosił lakiernik). Po założeniu zbiornika pojechałem z bańką (dychą) na stację i zakupiłem 10 litrów . Wlałem i postanowiłem się przejechać . W pewnym momencie myślę przecież trzeba zatankować. A na liczniku przejechane 130 mil czyli 208 km. Wychodzi niecała piątka . Fakt ,że prędkość 100-110 i mój bike jest trochę odelżony.
Najmniej 60-90 trasa 3,5
max bez ograniczeń
Wawa z wykorzystaniem możliwości 10,5 na autobanie <200 to do 11 kiedyś dobiłem
Jak to mówił kiedyś klasyk - poprostu musi wypić
- Ryffka
- Posty: 1398
- Rejestracja: pn kwie 19, 2010
- Miejscowość: Wrocław
- Motocykl: był VN2000 Soul Red, GTR 1400
- VROC: 24863
Ja też ostatnio zaobserwowałem nieco zwiększone zużycie Jednak wydaje mi się, że za wszystko odpowiedzialne są modyfikacje, a właściwie to co, na moto się założy. Każdy bajer to dodatkowe kilogramy, szyba czy kufry to zwiększone opory powietrza. Na dodatek ostatnio założyłem sobie kalibrator prędkościomierza i mam wyskalowany o 1-2 km/h mniej niż pokazuje navi. Żeby mieć odniesienie ile komu spala, trzeba by się odnieść do tej samej bazy prędkości/odległości np. na konkretnym odcinku drogi o znanej długości. Prędkościomierze zawsze zawyżają (mój zawyżał o 15 km/h - stąd kalibrator) i sprawdzanie zużycie wg. jego wskazania obarczone jest sporym błędem.
Kto jest online
Jest 23 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 23 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości